Sevgili dostlar, çok güzel bir karadeniz gezisinin ardından bir değerlendirme yaptım, yola çıkarken istanbul topkapı opetten arabayı fulledim, dönüşte de 2400 km yol yaptıktan sonra istanbul şirinevler opette beşinci ve son fullemeyi yaptım. Bu arada ilk bir haftayı kastamonu abana da geçirdim, hemen-hemen her gün köyden ilçeye gidip geldim gidiş geliş 30 km, köyden ilçeye virajlı ve dik bir stablize yol kullandım, civar köylere de gidip geldim, tahmini olarak bu dik köy yollarında 250 km yaptım, bir haftanın ardından abana üzerinden sahil yolunu kullanarak sinopa kadar sürekli virajlı ve inişli çıkışlı bir şekilde devam edip samsuna geldim, daha sonra sırasıyla ordu, giresun, trabzon, rize, hopa ve nihayet gürcistan sınırına son noktaya ulaştım, özellikle trabzon ve rizede dağlık ve rampa yolları kullanarak zigana, maçka sümela, sonrasında çamlıhemşin, ayder yaylası güzergahlarını kullanarak dönüşü başlatmış oldum. İstanbul şirinevlerde son fullememle birlikte 1440 ₺ toplamda benzin parası ödedim. 2400 km =1440 ₺ , ortalama 60 krş, hız limitlerim yerine göre, alt sınır 90 km ile, üst sınır 130 km, fena bir performans değil gibi. Ne diyelim , önemli olan güzel ve keyifli bir karadeniz gezisi yapmış olduk. Mini stf buluşmamız bu seyahatin en güzel en müstesna bölümüydü zaten, çok güzel anılarla istanbula döndük. Tekrarını yaşamayı çok isterim, imkânlar dahilinde herkese tavsiye ediyorum, umarım aktardıklarım faydalı olur, kalın sağlıcakla, Allah'a emanet olun.
(16-06-2019, Saat: 15:32)Sakin demiş ki: Sevgili dostlar, çok güzel bir karadeniz gezisinin ardından bir değerlendirme yaptım, yola çıkarken istanbul topkapı opetten arabayı fulledim, dönüşte de 2400 km yol yaptıktan sonra istanbul şirinevler opette beşinci ve son fullemeyi yaptım. Bu arada ilk bir haftayı kastamonu abana da geçirdim, hemen-hemen her gün köyden ilçeye gidip geldim gidiş geliş 30 km, köyden ilçeye virajlı ve dik bir stablize yol kullandım, civar köylere de gidip geldim, tahmini olarak bu dik köy yollarında 250 km yaptım, bir haftanın ardından abana üzerinden sahil yolunu kullanarak sinopa kadar sürekli virajlı ve inişli çıkışlı bir şekilde devam edip samsuna geldim, daha sonra sırasıyla ordu, giresun, trabzon, rize, hopa ve nihayet gürcistan sınırına son noktaya ulaştım, özellikle trabzon ve rizede dağlık ve rampa yolları kullanarak zigana, maçka sümela, sonrasında çamlıhemşin, ayder yaylası güzergahlarını kullanarak dönüşü başlatmış oldum. İstanbul şirinevlerde son fullememle birlikte 1440 ₺ toplamda benzin parası ödedim. 2400 km =1440 ₺ , ortalama 60 krş, hız limitlerim yerine göre, alt sınır 90 km ile, üst sınır 130 km, fena bir performans değil gibi. Ne diyelim , önemli olan güzel ve keyifli bir karadeniz gezisi yapmış olduk. Mini stf buluşmamız bu seyahatin en güzel en müstesna bölümüydü zaten, çok güzel anılarla istanbula döndük. Tekrarını yaşamayı çok isterim, imkânlar dahilinde herkese tavsiye ediyorum, umarım aktardıklarım faydalı olur, kalın sağlıcakla, Allah'a emanet olun.
Hasan abi 60 kuruşu LPG de yakan var 1.6 turbo bir araç için gittigin güzergah ve rakım durumuna göre gayet iyi.
Iyi gezdin @Sakin valla sira bende amma velakin gezi yazisida bekliyorum. Yakit cebe ve akla zarar bosver gezerken yasadigin guzel anilari yerleri anlat hosuna giden yerlerin hosuna gittigi seyleri de anlat. Bu konuda guzel tabiki benimde atmam lazimdi yakit verilerini. Unutmadim hep aklimdada bir turlu firsat bulamadim. Kisa yazmayi sevmiyorum. Yakit verileri guzel bu arada.
Gayet iyi bir değer hocam. Konfor ne durumda peki hocam? Levorg'da en çok şikayet aşırı sert süspansiyondan yana geliyormuş, uzun yolda rahatsız eden bir durum oldu mu bu açıdan? Bendeki Forester'ın da süspansiyonları sert biraz, ama yüksekliğinden dolayı telafi ediyor.
(16-06-2019, Saat: 15:32)Sakin demiş ki: Sevgili dostlar, çok güzel bir karadeniz gezisinin ardından bir değerlendirme yaptım, yola çıkarken istanbul topkapı opetten arabayı fulledim, dönüşte de 2400 km yol yaptıktan sonra istanbul şirinevler opette beşinci ve son fullemeyi yaptım. Bu arada ilk bir haftayı kastamonu abana da geçirdim, hemen-hemen her gün köyden ilçeye gidip geldim gidiş geliş 30 km, köyden ilçeye virajlı ve dik bir stablize yol kullandım, civar köylere de gidip geldim, tahmini olarak bu dik köy yollarında 250 km yaptım, bir haftanın ardından abana üzerinden sahil yolunu kullanarak sinopa kadar sürekli virajlı ve inişli çıkışlı bir şekilde devam edip samsuna geldim, daha sonra sırasıyla ordu, giresun, trabzon, rize, hopa ve nihayet gürcistan sınırına son noktaya ulaştım, özellikle trabzon ve rizede dağlık ve rampa yolları kullanarak zigana, maçka sümela, sonrasında çamlıhemşin, ayder yaylası güzergahlarını kullanarak dönüşü başlatmış oldum. İstanbul şirinevlerde son fullememle birlikte 1440 ₺ toplamda benzin parası ödedim. 2400 km =1440 ₺ , ortalama 60 krş, hız limitlerim yerine göre, alt sınır 90 km ile, üst sınır 130 km, fena bir performans değil gibi. Ne diyelim , önemli olan güzel ve keyifli bir karadeniz gezisi yapmış olduk. Mini stf buluşmamız bu seyahatin en güzel en müstesna bölümüydü zaten, çok güzel anılarla istanbula döndük. Tekrarını yaşamayı çok isterim, imkânlar dahilinde herkese tavsiye ediyorum, umarım aktardıklarım faydalı olur, kalın sağlıcakla, Allah'a emanet olun.
Kıymetli hocam öncelikle geçmiş olsun, sağ salim yolculuğu geride bırakmanıza sevindim. Allah (c.c) inşallah tekrarını nasip etsin. Kendi adıma sizlerle tanışmış olmaktan çok ama çok memnun oldum. Artık mekanı biliyorsunuz teklife hiç gerek yok her zaman bekliyoruz.
Yakıt tüketimine gelince bence çok makul bir tüketim elde etmişsiniz özellikle belirtmek gerekir ki Karadeniz kıyısı yolları Konya asfaltı gibi değil. : Sürekli iniş çıkış, viraj, ışık dur kalk vb. vb. Yolun en düz olan Samsun - Sarp bölümünde dahi haddinden fazla ışık ve şehir içi, ilçe geçişleri nedeniyle tüketim olumsuz etkileniyor. Maşallah diyelim Allah nazarlardan saklasın. Levorg zaten bir içim su. Hayran kaldık.
Kıymetli dostlar yorumlarımız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum, bir iki detayı da eklemek istiyorum. Bir kıyaslama yapmam gerekirse, adaptif kontrol ile kendi kullanımım arasında fark olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim, oto pilotta daha az yakıyor, ben de neredeyse yolculuğun tamamına yakınını otopilotta tamamladım, ikincisi konfora gelirsek, şehir içi bozuk zeminlerde bayağı sarsıyor ancak, uzun yolda uçan halı gibi gidiyor, bu detayları da paylaşmış olayım istedim. Allah'a emanet olun
@Sakin Hasan hocam gecmis olsun. Eve sagsalim vardiniz. Yakit meselesi goreceli. Siz genelde sakin süren birisiniz. Tüm tur boyunca 60kurus civarı yakabilecek baska bir benzinli arac zannimca cok zor bulunur. Bagaj full dolu ve iki kisilik bir karadeniz gezisi icin makul bir rakam.
Levorgun suspansiyon sistemi icin cok net bir sey demek istiyorum. Evet sert ancak bu zaten Subaru ruhundan kaynakli bir sertlik. 18jantli yere yapisik impreza sti gorunumundeki bir aractan toros gibi yumusak bir suspansiyon beklenemezdi. Bu arac asfalti aglatmak icin yapilmis.
Hocam bu tarafa ne zaman yolunuz düşse kapımız açık
hocam değerler gayet guzel, benım makına 1.6 e-hdi 2600 km = 895 tl aramızda bır depo fark var bırak oda subaruya kurban olsun, levorgda aklıma takılan bı tek yakıttı artık outback yada levorg bulmakta fazla degıl kaldı 12 ay