Selam beyler, ülkemize gc8'ler üretimden kalkana kadar geldiğini biliyorum ama ilanlar üzerinde konuşursak tam bi bilgi yok düz gt mi wrx mi falan filan çok karışık bi durum ya da ben tam hakim olmadığım için anlamadım. Alacak değilim ama ilerisi için fikir edinmek istiyorum gc8 için dikkat edilmesi gerekenler, hangi yılda hangi motorla geldi vb.. önemli başlıkları bana anlatabilecek var mı? Araştırdım baya ama buraya da bir yazmak istedim. İleride va kasa sti'lar hala çok pahalıya gelirse gc8 gibi bir parçayı prodrive p25 ile rally ortası replika ama üstüne düzgün düşülmüş bir proje yapmak isterim elimde olan bilgilerle..
Bu ilanda ki araç baya yapılı km baya yüksek iç ön tarafın kondisyonu baya yıpranmış gibi duruyor motor kaputunun altı da elden geçirilmeli gibi duruyor ama her baktığımda çok farklı hissediyorum sanki asfalta çoğunu gömecek ama üstündeki yıpranmışlığı yüzünden kimse ilk başta kaale almayacak ama almak durumunda kaldığında çok başka şeyler olacağını hissettirdi bana.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o...2611/detay
Bu ilanda ki araç baya yapılı km baya yüksek iç ön tarafın kondisyonu baya yıpranmış gibi duruyor motor kaputunun altı da elden geçirilmeli gibi duruyor ama her baktığımda çok farklı hissediyorum sanki asfalta çoğunu gömecek ama üstündeki yıpranmışlığı yüzünden kimse ilk başta kaale almayacak ama almak durumunda kaldığında çok başka şeyler olacağını hissettirdi bana.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o...2611/detay



