Merhaba arkadaşlar geçen hafta bayraktar istinye'den aradılar airbag ler kontrol edilecek dendi randevu verdiler pazartesi günü aracı bıraktık bir gün orada kaldı airbag değiştirildi ücretsiz olarak sonra aracı aldık saat teyp gibi herşey sıfırlanmıştı kutup başı sökülüp takılmıştır dedim ayarladım tekrardan kapılar kumdanda dan açılıp kapanmadı kumandanın pili pitmiştir diye pilini değiştirdim fakat yine çalışmadı sonra aracı durdurup tekrardan çalıştırdığımda saat teyp ayarları tekrardan sıfırlandı kontağı her kapadığımda bütün ayarlar sıfırlanıyor akü sökülmüş gibi kontak kapalıyken park lambaları yanardı onlarda yanmıyor yani kontak kapandığı zaman sanki aracın kutup başı sökmüş gibi tepki veriyor. Bir fikri olan var mı
Akunuz bitiyor olabilir. Değişim yapılan airbag ünitesinin voltajı fazla ise buda her kontağı acista aşırı güç çektiğinden akü de zayıf olduğu için sıfırlanıyor da olabilir. Herhangi bir elektrikçi ye gidip aracın kontagini çevirirken aküyü olcturmeniz lazım. Yada servise tekrar gidip durumu anlatin.
(02-10-2019, Saat: 08:40)nitro37 demiş ki: Akunuz bitiyor olabilir. Değişim yapılan airbag ünitesinin voltajı fazla ise buda her kontağı acista aşırı güç çektiğinden akü de zayıf olduğu için sıfırlanıyor da olabilir. Herhangi bir elektrikçi ye gidip aracın kontagini çevirirken aküyü olcturmeniz lazım. Yada servise tekrar gidip durumu anlatın
Aküyü alalı bir sene oldu sanmıyorum ama bu akşam bir elektrikçide ölçüm yaptırırım. kapı kumandası da bununla alakalı olabilir mi
Benim naçizane görüşüm serviste airbag değişimi yaparlarken kontak anahtarı bağlantısını yanlış yapmış olmaları. Malumunuz kontak anahtarı ara kademeleri var. Bu kademeleri sağlayan da çok kontaklı şalterdir. Söylediklerinizden sanki kontak anahtarına bağlı olan çok kontaklı şalter atlanmış ya da bozulmuş gibi anlıyorum. Servis bu hatasını düzeltmek zorunda.
(02-10-2019, Saat: 08:56)furtherquiterdeeper demiş ki: Benim naçizane görüşüm serviste airbag değişimi yaparlarken kontak anahtarı bağlantısını yanlış yapmış olmaları. Malumunuz kontak anahtarı ara kademeleri var. Bu kademeleri sağlayan da çok kontaklı şalterdir. Söylediklerinizden sanki kontak anahtarına bağlı olan çok kontaklı şalter atlanmış ya da bozulmuş gibi anlıyorum. Servis bu hatasını düzeltmek zorunda.
Bende bir hata olduğunu düşünüyorum ama gittiğim zaman orada bizimle alakası yok diye konuşacaklar o yüzden biraz bilgi edinmek istiyorum
(02-10-2019, Saat: 08:56)furtherquiterdeeper demiş ki: Benim naçizane görüşüm serviste airbag değişimi yaparlarken kontak anahtarı bağlantısını yanlış yapmış olmaları. Malumunuz kontak anahtarı ara kademeleri var. Bu kademeleri sağlayan da çok kontaklı şalterdir. Söylediklerinizden sanki kontak anahtarına bağlı olan çok kontaklı şalter atlanmış ya da bozulmuş gibi anlıyorum. Servis bu hatasını düzeltmek zorunda.
Evet bu seçenekte olabilir. Kontak anahtarı airbag değişimi için sökülmüş ise baglanma aşamasında yanlış bağlanmıştir
(02-10-2019, Saat: 09:17)Redkan demiş ki: Servisle şimdi konuştum düşündüğüm gibi araç buraya geldiği zaman öyleydi dediler. şimdi gidip ispatlamaya uğraşıcaz
Şimdi bu konuyu Baytur Genel Müdürü'ne taşımayacağız da neyi taşıyacağız? Dakka bir gol bir.
(02-10-2019, Saat: 09:17)Redkan demiş ki: Servisle şimdi konuştum düşündüğüm gibi araç buraya geldiği zaman öyleydi dediler. şimdi gidip ispatlamaya uğraşıcaz
Bayraktar istinyede deyvit Özdağ var. Az önce onla görüştum. Sanırım araca sonrada teyp takılmış bağlantıları yanlış dedi şase yapıyor sanırım. Seni bekliyorlar gidince deyvit arkadasimizi bul ilgilenecekler.