Merhabalar, yakın zamandır sahibinden,arabam.com gibi sitelerde araştırmama rağmen pek temiz forester turbolu bulamadım. 270 bin km'den aşağısı, 2004-05 model veya daha üstü ve hasar kayıtsız olsun istiyorum fakat 2-3 binlik hasar kayıtlı araçlarda olabilir. İçiyle dışıyla oynanmamış temiz bir forester. 57.000 lira bütçem var. Yardımcı olursanız çok güzel olur, her türlü yorumlarınızı bekliyorum.
Subarunun belkide yıllara meydan okuyan en güzel aracını almak istiyorsunuz. Forester XT 2005 model en zor bulunan subaru aracı. Piyasada dediğiniz gibi bir araç malesef yok. Olanlarda yüksek fiyat istemekle beraber biraz da nazlanarak satıyorlar. Benim tavsiyem hasar kaydı tutarını forester da 10 bn TL olarak belirlemeniz olur. Çünkü parça fiyatları kasko ile serviste çok uçuk çıkıyor. On tampon lokal boya serviste kaskodan bugün itibari ile 970 TL. Sol ön far, sol ön sis lambasi, kaput ucu bir karış boya, sol çamurluk ucu bir karış boya, tampon tamir ve boya yine serviste kasko tarafından 16750 TL ye yapıliyor. Siz yaptirsaniz 2500 TL anca tutar. O nedenle hasar kaydı miktarına tutulmayip yapilan tamir işine odaklanmaniz daha iyi olur.
Yine bu modelde dikkat etmeniz gereken şey LPG li ise montajın nasıl ve nerede yapıldığı. Subaplarin durumu, aracın geçmiş servis kaydı olup olmadığı, hangi serviste bakıma girdiği, turbo , sanziman, akislerin durumu çok önemli. Yani demem o ki hasar kaydı tutari nedeni ile aslında mekanik olarak çok temiz olan arabaları otomatikman elemis olmayın.
Umarım istediğiniz foresteri bulursunuz , bende 2004 vardı değişen yoktu ama hasar kaydı 9 bin TL civarı idi hasar kaydına çok takilmassaniz bulursunuz,şase direk saglamsa çok önemi yok.
(22-08-2019, Saat: 13:41)nitro37 demiş ki: Subarunun belkide yıllara meydan okuyan en güzel aracını almak istiyorsunuz. Forester XT 2005 model en zor bulunan subaru aracı. Piyasada dediğiniz gibi bir araç malesef yok. Olanlarda yüksek fiyat istemekle beraber biraz da nazlanarak satıyorlar. Benim tavsiyem hasar kaydı tutarını forester da 10 bn TL olarak belirlemeniz olur. Çünkü parça fiyatları kasko ile serviste çok uçuk çıkıyor. On tampon lokal boya serviste kaskodan bugün itibari ile 970 TL. Sol ön far, sol ön sis lambasi, kaput ucu bir karış boya, sol çamurluk ucu bir karış boya, tampon tamir ve boya yine serviste kasko tarafından 16750 TL ye yapıliyor. Siz yaptirsaniz 2500 TL anca tutar. O nedenle hasar kaydı miktarına tutulmayip yapilan tamir işine odaklanmaniz daha iyi olur.
Yine bu modelde dikkat etmeniz gereken şey LPG li ise montajın nasıl ve nerede yapıldığı. Subaplarin durumu, aracın geçmiş servis kaydı olup olmadığı, hangi serviste bakıma girdiği, turbo , sanziman, akislerin durumu çok önemli. Yani demem o ki hasar kaydı tutari nedeni ile aslında mekanik olarak çok temiz olan arabaları otomatikman elemis olmayın.
Öncellikle hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim. Hocam yorumunuzu dikkate alarak araştırma yapmaya devam edeceğim. Yeni katıldığım için çok bir fikir sahibi değilim. Bulduğum aracı ekte paylaşacağım. İlginiz için teşekkürler.
Merhabalar. Umarım bulursunuz. kriterlerden ziyade araç bulmakta sıkıntı. Önce aracı bul sonra kriterlere göre bi göz at. Zor yani. şaşe direkler işlemsiz olsun gerisi pazarlık payı olur.