(29-08-2018, Saat: 12:20)kkuram demiş ki: Merhaba arkadaşlar
2011-2012 forester almayı düşünüyorum. Amacım kamp yapmaya giderken istediğim yerden geçebileyim ama uzun yolda giderken de güven versin. Boxer motor ve sürekli 4 çeker sistemin uzun yolda güvenli sürüş sağladığını duyuyorum etraftan. Ancak Subaru'nun arazi vitesi ve diferansiyel kilidinin olmaması beni düşündürüyor. Bir iki videoda x-mode olan araçların bile bazı yerleri çıkamadığını gördüm. Bir de benzinlisinin torku da düşük. Aynı fiyatlara Suzuki Grand Vitara'nın dizeli var. Arazi vitesi ve diferansiyel kilidi olması bir avantaj gibi. Siz ne diyorsunuz? Bu kasa forester ile arazide sorun yaşayan var mı? Ağır arazi yapacak değilim, sadece yaylada, kamp alanlarında falan başımı ağrıtmasın.
sayın @
kkuram ,
bu forumda paylaştığım üzere 98 Subaru forester gx manüel vites aracim var ,ben Subaru ile yeni tanıştım forester ile biraz oynayıp araziye daha uygun hale getirdim , manüel viteslerde low vites seçeneği var ve arazi kullanımında yeterli güç aktarımı yapıyor. Daha önce karekasa 4.0 , grand cherooke 5.9 , korando ki 2.9 ile gezdiğim etaplarda 4 cm yukselttigim forester ile çok rahat sürüş yaptım , diff kilidine gelince su an o konuda çalışmalar yapiyor um neticelenince forumda sizlerle paylasirim. Henüz kış şartları oluşmadığından , çamur ve kar perfomansini bilmiyorum sezon geldiği zaman video çekimleri yine buradan paylasirim.
forester on artı özelliği de iç hacminin gayet geniş olması , bu sebeple kamp malzemelerini eksiksiz bagajinizda çok rahat tasirsiniz , hatta birde tavan sepeti yapılırsa kullanım alanı artar.
selamlar saygilar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi