Forumda bir arkadaş Euro 5 motorda az da olsa yakıt tasarrufu var demişti sanki. Fiyat uçuk o kesin ama satıcı pazarlığa açıksa sizce kaça kadar çıkılabilir?
70 bn TL'den başlar bana göre piyasası. O paraya 2.5 XT alıyorsun olmadı dizel alıyorsun çünkü
Forumda bir arkadaş Euro 5 motorda az da olsa yakıt tasarrufu var demişti sanki. Fiyat uçuk o kesin ama satıcı pazarlığa açıksa sizce kaça kadar çıkılabilir?
Ben görüştüğümde 89 dedi en son. Sizce fiyat olarak hakkı nedir?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Arkadaşlar fiyat konusunda pek yorum yapma taraftarı değilim. Sonuçta arabanın fiyatını satıcı belirliyor. Fiyatlar için fazla diyebilirim ama şu fiyat eder demek başkasının aracına değer biçmek dogru olmaz kanımca. O nedenle foruma araba sorarken sizce ne eder gibi sorulardan kacinmanizi rica ediyorum fiyat fazla veya fiyat uygun gibi değerlendirmelerin dışında bir yorum yapmak yanlış olur
(06-04-2019, Saat: 16:31)nitro37 demiş ki: Arkadaşlar fiyat konusunda pek yorum yapma taraftarı değilim. Sonuçta arabanın fiyatını satıcı belirliyor. Fiyatlar için fazla diyebilirim ama şu fiyat eder demek başkasının aracına değer biçmek dogru olmaz kanımca. O nedenle foruma araba sorarken sizce ne eder gibi sorulardan kacinmanizi rica ediyorum fiyat fazla veya fiyat uygun gibi değerlendirmelerin dışında bir yorum yapmak yanlış olur
Evet düşününce çok haklısınız sonuçta bizim araçlar da ilana çıkacak. Satıcı açısından da bakmak lazım duruma. Saygılar... Euro 5 motor sorusu açıkta kaldı sanki, benzinli motorlarda hiçbir artısının (yakıt vs.) olmadığı kesin midir acaba?
Euro 5 motorlar emisyon olarak daha düşük tabi bunun araca yakıt ekonomisi olarak mutlaka katkısı olacaktır
(06-04-2019, Saat: 18:19)memotzi demiş ki: Soruyu şu şekilde sorunca cevap verilebilir hale geliyor sanırım. Herhangi bir ilandan bağımsız olarak 2011 model full paket iyi bakımlı geçmişi temiz yürüyeni motoru sorunsuz düşük km’li LPG takılmamış bir forester için alıcı da en az 3 yıl binmek amacındaysa kaç tl ye kadar çıkılabilir sizce? Cevabın önemi şu ki belli bir tutardan sonra daha üst modeller de kapsama alanına girmekte.
Bu çok daha güzel oldu. Bu sorunun altına imzamı atıyorum ve ben de aynı sorunun cevabını arıyorum.
(06-04-2019, Saat: 18:19)memotzi demiş ki: Soruyu şu şekilde sorunca cevap verilebilir hale geliyor sanırım. Herhangi bir ilandan bağımsız olarak 2011 model full paket iyi bakımlı geçmişi temiz yürüyeni motoru sorunsuz düşük km’li LPG takılmamış bir forester için alıcı da en az 3 yıl binmek amacındaysa kaç tl ye kadar çıkılabilir sizce? Cevabın önemi şu ki belli bir tutardan sonra daha üst modeller de kapsama alanına girmekte.
Bu çok daha güzel oldu. Bu sorunun altına imzamı atıyorum ve ben de aynı sorunun cevabını arıyorum.
Sizin için bu soruyu servise sordum ve aldığım cevap; 70 den başlar 80' e kadar gider dediler