(20-08-2018, Saat: 17:17)Cherkess demiş ki: O jiklelerden boş olanı hız sabitleyiciye ait. Yurtdışı versiyonlarında 2.5 motor ve full paket olarak satıldı onlar. Otomatiklerde kickdown da o boş olana bağlı sanırım.
bilgi için teşekkürler , forumlara baktım bu konuda bilgi bulamamistim , aslinda 98/02 forester manüel servis kitabi bulup ders çalışmaya baslamam gerekiyor , neyin ne olduğunu ne ise yaradığını öğrenmekte fayda var.
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(20-08-2018, Saat: 22:13)serkankucuk demiş ki: İzmir'de 3 Subarucu arkadaş var, bir kere çıkmış olsalar bile tekrarını yaparlar mutlaka bir gün.
benim bildigim 2.sanayide bir forester var , yükseltme yapacaklarmis araçta sorunlar çıkınca kalmis , Egeoffroad ve İzmiroffroad ta Subaru görmedim , bu arkadaşlar kendi gruplariylami çıkıyorlar acaba ?
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(20-08-2018, Saat: 11:52)Cherkess demiş ki: Öncelikle hoş geldiniz. Çok güzel uygulamalar yapmışsınız. Son susturucuda favorim Remus mutlaka tavsiye ederim hem hafif homurdayıp hem de rahatsız etmeyen bir sese sahiptir. Arazi performansı kesinlikle pişman etmeyecektir. Hayırlı olsun.
Remus sahibinde de anakarada 350 TL , fiyat gerçekten çok uygun satıcıya mesaj attım , bayramdan sonra sipariş vericem , ilanda iki çeşit var yazmış , bunlar egzoz çıkış agizlari yuvarlak ve oval olarak mi ? yoksa dikkat etmem gereken başka birşey varmı ?
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(20-08-2018, Saat: 10:33)siyahbeyaz demiş ki: Hayırlı olsun aracınız. İlk 2 foto harici diğer fotoları göremedim benim telefonda mı bir sorun var acaba?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
tesekkurler , diğer arkadaslar görüyor sanırım sizin telde bir problem oldu.
Hoşgeldiniz keyifli forumlar dilerim. İnsanın aracına kendi el emegini vermesi kadar güzel bir sey yoktur. Heleki bu bir subaru ise keyfi ayrıdır. Tebrik ederim güzel çalışmalar yapmışsınız.
Remus egsoz yuvarlar ağızlı olan sizin araca daha iyi gidecektir. Yassı olanlar daha cok legacy autback tarzı modellere gidiyor.
Subaruda headers egsoz pek bir ise yaramaz çünkü boxer motorlar zaten doğası geregi iki ayri egsoz manifolduna sahiptir. Headers tipi sistemler egsoz manifoldu bir ve tek olan motorlarda çıkış hattini rahatalatarak performans verir. Dolayisi ile bu sistem zaten boxer motorda dogal olarak vardır. Her kimki uzerinde oynama yapilmamis stock motorlara ( 500 hp alti) headers öneriyorsa ( subaru için gecerli) ya ürününu satmaya calisiyordur yada subiden anlamiyordur.
Yukseltme kiti icin Akkar amortisor Sakir usta ile iletişime gecmenizde fayda var. Kendisi forum üyesidir. Gerek fikir gerekse sistem açısindan size yardımcı olur.
Diger sorulara arkadaslar cevap vermisler. Güzel bir seçim olmuş sizin için. Forumda daha önce forester aracını diğer orjinal ofrood araçları ile yola vurmuş ve diğerlerine nal toplatmış kullanıcılarımız mevcut
(22-08-2018, Saat: 01:35)nitro37 demiş ki: Hoşgeldiniz keyifli forumlar dilerim. İnsanın aracına kendi el emegini vermesi kadar güzel bir sey yoktur. Heleki bu bir subaru ise keyfi ayrıdır. Tebrik ederim güzel çalışmalar yapmışsınız.
Remus egsoz yuvarlar ağızlı olan sizin araca daha iyi gidecektir. Yassı olanlar daha cok legacy autback tarzı modellere gidiyor.
Subaruda headers egsoz pek bir ise yaramaz çünkü boxer motorlar zaten doğası geregi iki ayri egsoz manifolduna sahiptir. Headers tipi sistemler egsoz manifoldu bir ve tek olan motorlarda çıkış hattini rahatalatarak performans verir. Dolayisi ile bu sistem zaten boxer motorda dogal olarak vardır. Her kimki uzerinde oynama yapilmamis stock motorlara ( 500 hp alti) headers öneriyorsa ( subaru için gecerli) ya ürününu satmaya calisiyordur yada subiden anlamiyordur.
Yukseltme kiti icin Akkar amortisor Sakir usta ile iletişime gecmenizde fayda var. Kendisi forum üyesidir. Gerek fikir gerekse sistem açısindan size yardımcı olur.
Diger sorulara arkadaslar cevap vermisler. Güzel bir seçim olmuş sizin için. Forumda daha önce forester aracını diğer orjinal ofrood araçları ile yola vurmuş ve diğerlerine nal toplatmış kullanıcılarımız mevcut
araç arazi için şimdilik her ne kadar hazır olsa da bazı ekipman eksikleri var , en önemli eksik diferansiyel kilidi , henüz araca uygun marka modellere bakmadim , en büyük etken döviz kurlarının artışı , fiyat performans bakimindan en uygunu bulmaya calisicam , diferansiyel kilildi konusunda forumdaki tüm arkadaşların bilgi ve önerilerini bekliyorum.
selamlar saygilar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
araç arazi için şimdilik her ne kadar hazır olsa da bazı ekipman eksikleri var , en önemli eksik diferansiyel kilidi , henüz araca uygun marka modellere bakmadim , en büyük etken döviz kurlarının artışı , fiyat performans bakimindan en uygunu bulmaya calisicam , diferansiyel kilildi konusunda forumdaki tüm arkadaşların bilgi ve önerilerini bekliyorum.
selamlar saygilar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eskiden kaynak attırırdik ama ofrood icin uygun olurmu bilemiyorum.
(22-08-2018, Saat: 21:48)highoutput demiş ki: sayın @Adem61 çok teşekkürler ,
araç arazi için şimdilik her ne kadar hazır olsa da bazı ekipman eksikleri var , en önemli eksik diferansiyel kilidi , henüz araca uygun marka modellere bakmadim , en büyük etken döviz kurlarının artışı , fiyat performans bakimindan en uygunu bulmaya calisicam , diferansiyel kilildi konusunda forumdaki tüm arkadaşların bilgi ve önerilerini bekliyorum.
selamlar saygilar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eskiden kaynak attırırdik ama ofrood icin uygun olurmu bilemiyorum.
haklisiniz eskiden kaynak ile yapılıyordu , fakat zorlamalar da diferansiyel kırma olasılığı çok yuksek , 40/45 derece eğimdeki kaya ve toprak tirmanislarinda araç artikülasyona düştüğünde difflocklarda diferansiyel kırma olasılığı olsada , kaynak atmaktan daha güvenli ve sonuç açısından daha başarıli , arastirmalarimda yurtiçinde göremedim , yurtdisinda Cusco ve Kaaz Super Q markalari forester a uygun difflock üretimi yaptığını gördüm , fiyatlar , kargo gumruk vergisi haric 1.000/1.400 usd arasi , döviz kurlarının bugünkü halinde almak imkânsız , bazı foresterlerda ve imprezalarda fabrika çıkışı LSD kilit olduğunu okuyorum. kesin karar verince hurdacılari dolaşıp çikma komple kilitli diferansiyel fiyat bilgisi alıp bendekini verip lsd li diff almak daha mantıklı gibi geliyor.
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(26-08-2018, Saat: 14:03)nitro37 demiş ki: Eskiden kaynak attırırdik ama ofrood icin uygun olurmu bilemiyorum.
haklisiniz eskiden kaynak ile yapılıyordu , fakat zorlamalar da diferansiyel kırma olasılığı çok yuksek , 40/45 derece eğimdeki kaya ve toprak tirmanislarinda araç artikülasyona düştüğünde difflocklarda diferansiyel kırma olasılığı olsada , kaynak atmaktan daha güvenli ve sonuç açısından daha başarıli , arastirmalarimda yurtiçinde göremedim , yurtdisinda Cusco ve Kaaz Super Q markalari forester a uygun difflock üretimi yaptığını gördüm , fiyatlar , kargo gumruk vergisi haric 1.000/1.400 usd arasi , döviz kurlarının bugünkü halinde almak imkânsız , bazı foresterlerda ve imprezalarda fabrika çıkışı LSD kilit olduğunu okuyorum. kesin karar verince hurdacılari dolaşıp çikma komple kilitli diferansiyel fiyat bilgisi alıp bendekini verip lsd li diff almak daha mantıklı gibi geliyor.
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Anladım. Trabzonda ofrood araçları hazirlayan bir arkadaşım var kendisinin de subarusu var. İsterseniz ona bir danışın benim selamımı söylersiniz. Yaşar uzun 0546 243 1661
(26-08-2018, Saat: 21:28)highoutput demiş ki: haklisiniz eskiden kaynak ile yapılıyordu , fakat zorlamalar da diferansiyel kırma olasılığı çok yuksek , 40/45 derece eğimdeki kaya ve toprak tirmanislarinda araç artikülasyona düştüğünde difflocklarda diferansiyel kırma olasılığı olsada , kaynak atmaktan daha güvenli ve sonuç açısından daha başarıli , arastirmalarimda yurtiçinde göremedim , yurtdisinda Cusco ve Kaaz Super Q markalari forester a uygun difflock üretimi yaptığını gördüm , fiyatlar , kargo gumruk vergisi haric 1.000/1.400 usd arasi , döviz kurlarının bugünkü halinde almak imkânsız , bazı foresterlerda ve imprezalarda fabrika çıkışı LSD kilit olduğunu okuyorum. kesin karar verince hurdacılari dolaşıp çikma komple kilitli diferansiyel fiyat bilgisi alıp bendekini verip lsd li diff almak daha mantıklı gibi geliyor.
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Anladım. Trabzonda ofrood araçları hazirlayan bir arkadaşım var kendisinin de subarusu var. İsterseniz ona bir danışın benim selamımı söylersiniz. Yaşar uzun 0546 243 1661
ilginiz ve paylasiminiz icin çok tesekkur ederim , en kısa zamanda kendisini arayıp bilgi rica edicem. selamlar saygılar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi