Evet arkadaşlar yine bundan 2 yıl önce yani pandemi henüz başlamamışken çocukları okula getirip götürmek, günlük işlerimi yapmak amacıyla ufak bir araç almıştım ve bu süreçte Subaru Outback dizel aracımı yoğun dur kalk trafiğinden ve kışın motoru soğuk çalıştırma sıkıntısından kurtarmıştım. Nitekim aracı çok seven bir abime pandemi dönemi girdiğinde çok ısrar etmesi sonucu sattım.
Şimdi yine okullar başladı. Çocuklarım aynı okula gidiyor ve okul benim yolumun üzerinde. Nitekim inanılmaz bir trafik var. 5 km yolu 20 dk.da ancak alabiliyoruz. Buna bir de artık yoğun iş tempom eklenince yine bir küçük araç almak hasıl oldu. Hergün bu kadar trafikte dur kalk Outback dizelin baskı balata ve volantına tam bir zulüm olurdu. Değişmek için de yaklaşık 8-9 bin TL bir maliyet olduğunu düşününce fikrim pekişti. Bu sefer tercihimi Peugeot 206+ 1.4 HDI (Euro 5) araçtan yana kullandım. Dile gelseydi bilmiyorum ne derdi Outback
Kaderin tecellisine bakın ki beğendiğim ve bulduğum bu aracın da DPF'si yaklaşık 10.000 km önce iptal edilmiş. (DR. Ecu) Araçta hiçbir şekilde duman yok. Yazılım gayet başarılı. Bana sanırım DPF.li bir araç kullanmak nasip olmayacak.
Araç ufak, teknolojik olarak baya fakir ancak tüketim olarak ta oldukça cimri bir araç. Genel yakıt ortalaması 4.68 lt (detaylar not kısmındaki bağlantıda) gibi çok başarılı bir tüketim değerine sahip. Aracı aldığım arkadaş motor ve mekanik konusunda inanılmaz titiz biri olması beni ayrıca sevindirdi. Belki de ilk kez aldığım bir aracın motor yağı ve filtrelerini değiştirmeden sahibinin sözlerine itimat ederek kullanacağım.
Sözlerime son verirken Allah daha güzel araçları sizlere nasip etsin diyorum ve buraya segment farkını ortaya koyan bir fotoğraf bırakıyorum.
(Not) : (https://www.spritmonitor.de/en/overview/...&gearing=1
Şimdi yine okullar başladı. Çocuklarım aynı okula gidiyor ve okul benim yolumun üzerinde. Nitekim inanılmaz bir trafik var. 5 km yolu 20 dk.da ancak alabiliyoruz. Buna bir de artık yoğun iş tempom eklenince yine bir küçük araç almak hasıl oldu. Hergün bu kadar trafikte dur kalk Outback dizelin baskı balata ve volantına tam bir zulüm olurdu. Değişmek için de yaklaşık 8-9 bin TL bir maliyet olduğunu düşününce fikrim pekişti. Bu sefer tercihimi Peugeot 206+ 1.4 HDI (Euro 5) araçtan yana kullandım. Dile gelseydi bilmiyorum ne derdi Outback
Kaderin tecellisine bakın ki beğendiğim ve bulduğum bu aracın da DPF'si yaklaşık 10.000 km önce iptal edilmiş. (DR. Ecu) Araçta hiçbir şekilde duman yok. Yazılım gayet başarılı. Bana sanırım DPF.li bir araç kullanmak nasip olmayacak.
Araç ufak, teknolojik olarak baya fakir ancak tüketim olarak ta oldukça cimri bir araç. Genel yakıt ortalaması 4.68 lt (detaylar not kısmındaki bağlantıda) gibi çok başarılı bir tüketim değerine sahip. Aracı aldığım arkadaş motor ve mekanik konusunda inanılmaz titiz biri olması beni ayrıca sevindirdi. Belki de ilk kez aldığım bir aracın motor yağı ve filtrelerini değiştirmeden sahibinin sözlerine itimat ederek kullanacağım.
Sözlerime son verirken Allah daha güzel araçları sizlere nasip etsin diyorum ve buraya segment farkını ortaya koyan bir fotoğraf bırakıyorum.
(Not) : (https://www.spritmonitor.de/en/overview/...&gearing=1