@Cherkess
konuyu bulup okudum, okuyunca farkettim ki benim arabanın motoru da sanırım fazla ısınıyor. yani tamam motor bölmesi sıkışık biraz falan ama 500 metre - 1 kilometre gidince hemen 4-5 diş (8 diş ölçü var) civarına geliyor sıcaklık. belki de benim radyatörde sıkıntı var.
benim tereddüt ettiğim konu, soğukken şahane çalışan şanzımanın ısınınca sapıtması. bunun mekanik bir sıkıntıdan kaynaklandığına kendimi ikna edemedim.
dediğiniz şanzıman soğutucusu konusunu ciddi olarak değerlendireceğim. yani 5 bin liraya şanzıman yaptırsam bile bu soğutucuyu kullanıp en azından yeni şanzımanın ömürünü uzatırım.
mehmet bey'den haber bekleyelim bakalım
konuyu bulup okudum, okuyunca farkettim ki benim arabanın motoru da sanırım fazla ısınıyor. yani tamam motor bölmesi sıkışık biraz falan ama 500 metre - 1 kilometre gidince hemen 4-5 diş (8 diş ölçü var) civarına geliyor sıcaklık. belki de benim radyatörde sıkıntı var.
benim tereddüt ettiğim konu, soğukken şahane çalışan şanzımanın ısınınca sapıtması. bunun mekanik bir sıkıntıdan kaynaklandığına kendimi ikna edemedim.
dediğiniz şanzıman soğutucusu konusunu ciddi olarak değerlendireceğim. yani 5 bin liraya şanzıman yaptırsam bile bu soğutucuyu kullanıp en azından yeni şanzımanın ömürünü uzatırım.
mehmet bey'den haber bekleyelim bakalım