Hoş geldiniz aramıza. Aracınızdaki şanzıman DPO - AL4 adlı bir şanzıman.
Öncelikle ilk yapacağınız iş Solenoid valflerin çiftini de değiştirmek. İkinci iş şanzıman yağını komple değiştirmek ve şanzımanda dış filtre varsa onu yoksa şanzıman karteri içindeki süzgeç değişiyorsa süzgeçi değiştirmek ya da temizlemek. Üçüncü iş ise Radyatörünüzü değiştirmek çünkü sizin aracınızdaki şanzıman yağı fazla ısındığı için solenoidleri bozmuştur. Bu ısının sebebi ise radyatördür. Tüm otomatik vitesli araçlarda olduğu gibi sizin aracınızda da radyatör şanzıman yağını soğutmakla yükümlüdür radyatörünüz eskiyse özellikle tıkanmıştır. Radyatörünüz değişecek ve içine su konulmayacak antifriz yaz kış kullanılacak.
Ayrıca aracınız 4 vitesi yokuş inerken kararsız kalması büyük bir vuruntuyla Auto lambasını yakması ya da gazlarken birden vuruntu yapıp lamba yakması vites değiştirmemesi hep bunların işareti.
Öncelikle ilk yapacağınız iş Solenoid valflerin çiftini de değiştirmek. İkinci iş şanzıman yağını komple değiştirmek ve şanzımanda dış filtre varsa onu yoksa şanzıman karteri içindeki süzgeç değişiyorsa süzgeçi değiştirmek ya da temizlemek. Üçüncü iş ise Radyatörünüzü değiştirmek çünkü sizin aracınızdaki şanzıman yağı fazla ısındığı için solenoidleri bozmuştur. Bu ısının sebebi ise radyatördür. Tüm otomatik vitesli araçlarda olduğu gibi sizin aracınızda da radyatör şanzıman yağını soğutmakla yükümlüdür radyatörünüz eskiyse özellikle tıkanmıştır. Radyatörünüz değişecek ve içine su konulmayacak antifriz yaz kış kullanılacak.
Ayrıca aracınız 4 vitesi yokuş inerken kararsız kalması büyük bir vuruntuyla Auto lambasını yakması ya da gazlarken birden vuruntu yapıp lamba yakması vites değiştirmemesi hep bunların işareti.