merhaba forumda yeniyim. markası modeli önemsiz dizel otomatik aracımı sattım ve sw araç arayışına girdim. kafayı levorg'a takmış durumdayım. hem aile hem performans aracı olarak görmekteyim. ancak daha önce -ne kadar istesemde- subaru marka araç almadım/kullanmadım. şimdi levorg ciddi ciddi gündemimde ancak gerçek manada artıları eksileri konusunda aydınlatmalarınıza açığım. teşekkür ederim şimdiden.
merhabalar dostum, temız hor kullanılmamıs bır levorg tabıkıde alınır, bıraz rıjıt sert bır araba tam hızlı aıle babası aracı 4x4 dun guzellıgı yol tutusu cok cok guzel basarsan gıder ıyıde gıder ama yakar, sol serıtte sellektore gerek bırakmas scoop u goren cekılır zaten yanı ben cok sevıyorum levoyu eksı yonu uzerındekı sessıstemı bıde keske 2.0 olsaymıs aklına takılan ne varsa sorabılırsın, yardımcı olmayı severım, bugune kadar 2 kısıye levo aldırmıslıgım var mutlu mesut bınıyoruz
(31-08-2024, Saat: 21:42)frtzencir demiş ki: merhabalar dostum, temız hor kullanılmamıs bır levorg tabıkıde alınır, bıraz rıjıt sert bır araba tam hızlı aıle babası aracı 4x4 dun guzellıgı yol tutusu cok cok guzel basarsan gıder ıyıde gıder ama yakar, sol serıtte sellektore gerek bırakmas scoop u goren cekılır zaten yanı ben cok sevıyorum levoyu eksı yonu uzerındekı sessıstemı bıde keske 2.0 olsaymıs aklına takılan ne varsa sorabılırsın, yardımcı olmayı severım, bugune kadar 2 kısıye levo aldırmıslıgım var mutlu mesut bınıyoruz
ilginiz için teşekkür ederim. daha önce 2000 model 2.8 motor audi a6 ve 12 model pejo 508 ile kötü deneyimlerim oldu. levorg'larda kronik sorunlar var mıdır dikkatinizi çeken/karşılaştığınız. ben işin daha çok bu kısmıyla ilgili merak içerisindeyim. sanayiye gitmekten yoruldum aydınlatırsanız sevinirim.
şu gune kadar levorgcu arkadaslar arasında farklı farklı sıkıntıları olan oldu, turboda ses olan arkadasımız vardı, manıfolt ek yerlerınden kaynak catlatma sıkıntısı olan oldu, ama dedıgım gıbı oyle stabıl kronık bı sıkıntı yasamadık
Katalog verisi olarak yerden yüksekliği 135 mm yazıyor. Genelde binek araçlarda 150 mm. olan bir değer. Birebir tecrübe etmedim ama şehir içinde kasislerde bile sık sık altının yere değeceğini düşünüyorum.
(09-09-2024, Saat: 10:52)sereze demiş ki: Katalog verisi olarak yerden yüksekliği 135 mm yazıyor. Genelde binek araçlarda 150 mm. olan bir değer. Birebir tecrübe etmedim ama şehir içinde kasislerde bile sık sık altının yere değeceğini düşünüyorum.
iki senedir kullanıyorum mudurnu bulusması harıcınde hıcbır kasıste altı yere deymedı dıger levorgcu arkadaslardanda boyle bı sıkayet duymadık, tabıkı normal tumseklerden bahsedıyoruz
Kullandığım süre boyunca hiçbir mekanik sorun yaşamadım. Sadece rutin bakımlarla yolumuza devam ettik. ( 2015 model )
Benim tecrübeme göre eksi yanları; *Sert süspansiyon, Istanbul gibi bol çukurlu yerlerde can sıkabiliyor. *Emsallerine göre çok fazla yol ve yuvarlanma sesi ( ben bu konuda fazla hassas olabilirim ) *170hp olmasına rağmen hızlanma olarak o kadar hissettirmiyor.
Artıları ;
*Mükemmel yol tutuş, bu konuda çok zorladığım oldu kesinlikle şaşırtmadı. *Geniş bagaj ve iç hacim. *Kolay kolay eskimeyecek dış tasarım. *CVT şehir içi kullanımda çok konforlu ve rahat.
Merhaba, Yaklaşık benzer yükseklikte olan (2005) Subaru Legacy (2,0i 138 hp) kullandım 2,5 yıl. Kasislere çarpraz girince problem yok. Zaten kasis ‘çok’ yavaşlatmak için. Oksijen sensörü, radyatör vb yaş itibariyle değişim dışında ciddi bir problem yaşamadım. Yol tutuş muazzamdı. Levorg ise, gördüğüm ve duyduğum kadarıyla harikulade bir araç bence.
hepinize teşekkür ederim. gözüme kestirdiğim bir araç vardı ankara'da. anlaşamadık. sanırım başka marka sıfır km alacağım ama uktem olsun bir sonraki arabam levorg sıfır k olacak inş )))