Merhaba;
Fırsat bulunca arabayla uğraşmaya devam ediyorum. Bu sefer göstergeleri gözüme kestirdim, içinde az da olsa toz vardı ayrıca aydınlatma ampüllerinden çalışmayanlar olabileceğinden şüpheleniyordum. Bir de, göğüsten gelen, az da olsa trim sesleri de kafama takılmıştı.
Göstergenin sökülmesi işlemi zor değil, sırayla;
1- Küllükten başlayarak göğüs (teyp ve klima kontrollerinin olduğu bölge) çıkartılır,
2- Direksiyonun sol tarafında bulunan far yükseklik, sis farlarının düğmelerinin olduğu bölge sökülür,
3- Sol havalandırma, gösterge çerçevesi ve orta havalandırma kanallarının olduğu parça çıkartılır,
4- Göstergeyi tutan 5 adet yıldız vida sökülür,
5- Göstergenin arkasındaki 3 adet yeşil soket tırnakları ezilerek çıkartılır,
6- Gösterge kutusu, tırnakları dikkatle çıkartılarak parçalanır..
7- Fotoğraflarda da görünen lambalar birer birer sökülüp, silinip tekrar yerlerine takılır,
8- Gösterge parçaları (kasa, kapak, cam..) dikkatlice temizlenir, (Ben yıkayarak temizledim),
9- Sıra ile toplama işlemine geçilir.
İkinci mesele trimden, göğüsten gelen gacur gucur sesler. Normal şartlarda, hatta kasislerden geçerken dahi ses çıkmıyordu aslında. Elimle bastırdığımda göğsü çıkan trim sesleri vardı, çözüm BEZ BANT. Göğüsten söktüğüm parçaların kenarlarına, birleşme yerlerine bez bant yapıştırdım. Zaten aracın orjinalinde de benzer bir malzeme kullanılmış. Bantı yapıştırırken dışardan görünmemesi için biraz itina göstermek gerekiyor.
SONUÇ: TIK yok.... gacur gucur gitti, tık bile kalmadı. Elle göğsü sallasam da çıt çıkmıyor artık....
Fırsat bulunca arabayla uğraşmaya devam ediyorum. Bu sefer göstergeleri gözüme kestirdim, içinde az da olsa toz vardı ayrıca aydınlatma ampüllerinden çalışmayanlar olabileceğinden şüpheleniyordum. Bir de, göğüsten gelen, az da olsa trim sesleri de kafama takılmıştı.
Göstergenin sökülmesi işlemi zor değil, sırayla;
1- Küllükten başlayarak göğüs (teyp ve klima kontrollerinin olduğu bölge) çıkartılır,
2- Direksiyonun sol tarafında bulunan far yükseklik, sis farlarının düğmelerinin olduğu bölge sökülür,
3- Sol havalandırma, gösterge çerçevesi ve orta havalandırma kanallarının olduğu parça çıkartılır,
4- Göstergeyi tutan 5 adet yıldız vida sökülür,
5- Göstergenin arkasındaki 3 adet yeşil soket tırnakları ezilerek çıkartılır,
6- Gösterge kutusu, tırnakları dikkatle çıkartılarak parçalanır..
7- Fotoğraflarda da görünen lambalar birer birer sökülüp, silinip tekrar yerlerine takılır,
8- Gösterge parçaları (kasa, kapak, cam..) dikkatlice temizlenir, (Ben yıkayarak temizledim),
9- Sıra ile toplama işlemine geçilir.
İkinci mesele trimden, göğüsten gelen gacur gucur sesler. Normal şartlarda, hatta kasislerden geçerken dahi ses çıkmıyordu aslında. Elimle bastırdığımda göğsü çıkan trim sesleri vardı, çözüm BEZ BANT. Göğüsten söktüğüm parçaların kenarlarına, birleşme yerlerine bez bant yapıştırdım. Zaten aracın orjinalinde de benzer bir malzeme kullanılmış. Bantı yapıştırırken dışardan görünmemesi için biraz itina göstermek gerekiyor.
SONUÇ: TIK yok.... gacur gucur gitti, tık bile kalmadı. Elle göğsü sallasam da çıt çıkmıyor artık....