Satıcı hiç bahsetmemiş bile gümrükten aldıgını olagan binici gbi davranmış 6 ay yatmış araba bide haziranda muaynesi anca yapılmış
Muhtemelen ek sorunları vardı ancak halletmiştir. Ayrıca legacy beyin takımı satıyor aynı satıcı. https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-pa...1ag040-683 Ufak tefek kaporta hasarıda vardı. KM de muhtemelen mill dir o. Sonsatıldığı rakam gördüğüm fiyat 33 bin civarındaydı. Karlı iş yapmış ama bu fiyata satılmaz. Araç güzel mi evet güzel.
Aracı 17/01/2019 tarihinde Antalya gümrüğünden ihale usulüyle aldım. Araç çalışır durumda değildi. Başlıca sorunu su radyatörü ve klima radyatörü darbe almış çıkma bulunmuş fakat onlarda da kaçak vardı. Soğutma sistemi çalışmıyordu. Akü yoktu. Motor sökülmüş göründüğü için hiçbir şekilde Antalyada marş basmadan çekiciye yükleyip İstanbul'a getirdim. İstanbul da tanıdığımın dükkanında motoru söküp sorun olup olmadığını baktık, eksikliklerini tamamlayıp çalıştırdık. Çalıştırma konusu biraz uzun sürdü çünkü aracın direksiyon altındaki kontrol modülü çalınmıştı, ilk sadece modülü yurtdışında bulup aldım çalışmadı, sonra yurtdışından komple beyin seti aldım yine çalışmadı. Hata aslında sol eksantirik kasnağındaymış, kasnak hatalı çıktı, orjinal kasnağı olmadığı için püskürtme ve ateşleme doğru yapılmıyor, marş basıyor fakat araç çalışmıyordu. Beyin setini fazladan almış oldum, diğer ilanlarımda onu da görebilirsiniz. Motoru çalıştırma sırasında aracın üzerinde bulunan hareketli volanın kırık olduğunu fark edip sabit volanla değiştirdim, baskı balatası sıfır orjinal set olarak değişti. Motor kontrol için söküldüğünde komple sibop takımını ve contalarını değiştirdim. Aracın bazı parçaları sökülmüştü (ön koltuk başlıkları, sağ yolcu güneşlik, arka bagaj pandizotu, torpido içi gözler, radyo ve klima düğme vs) bütün parçalarını tamamladım. Ön tampon sis farlı tampon ile değişti. kendi tamponum sağlamdı takas ettim. Sol farımın camı çatlaktı, zenonlu takım far bulup takas ettim. Ön panelin üst kısmı kasılmış ve yırtılmıştı kaynak yaptırım boyattım tek boya ön tamponda ve panelde var.
Satma niyetim olmadığından tamir için acele etmedim, finans-muhasebe işi yapıyorum, her zaman ilgilenemediğimden biraz uzun sürdü.
Yani arkadaşlar, biraz anladığım için araçla kendim ilgilendim, basit bir motoru var zaten. Bana göre araç burada tamir edilmeye çalışılmış fazla maliyet çıkarıldığı için araç sahibi aracı gümrüğe terk etmiş. Fakat şunu söylemeliyim, eski sahibi araca çok güzel bakmış herşeyiyle orjinal, diri bir araç. Yorgunluk yok. Kullanıcısına o konforunu, sağlam duruşunu, sıfır hissini aktarıyor. Hani hep isteriz ya oynanmamış, kurcalanmamış olsun, bu öyle bir araç. Ben her şeyini orjinal haline getirdim. Alan kişinin uzun yıllar kullanabileceği bir tazelik var araçta. Kullanmak istiyordum fakat hayırlı bir iş için satmaya karar verdim.
Saygılarımla
(08-08-2019, Saat: 13:18)Praxis demiş ki:
(08-08-2019, Saat: 12:06)Gürbenç demiş ki: Satıcı hiç bahsetmemiş bile gümrükten aldıgını olagan binici gbi davranmış 6 ay yatmış araba bide haziranda muaynesi anca yapılmış
Muhtemelen ek sorunları vardı ancak halletmiştir. Ayrıca legacy beyin takımı satıyor aynı satıcı. https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-pa...1ag040-683 Ufak tefek kaporta hasarıda vardı. KM de muhtemelen mill dir o. Sonsatıldığı rakam gördüğüm fiyat 33 bin civarındaydı. Karlı iş yapmış ama bu fiyata satılmaz. Araç güzel mi evet güzel.
Merhaba,
Aracın km mil değil, bizimkiler gibi. Şuan araç 114.000 km de
Aracı 17/01/2019 tarihinde Antalya gümrüğünden ihale usulüyle aldım. Araç çalışır durumda değildi. Başlıca sorunu su radyatörü ve klima radyatörü darbe almış çıkma bulunmuş fakat onlarda da kaçak vardı. Soğutma sistemi çalışmıyordu. Akü yoktu. Motor sökülmüş göründüğü için hiçbir şekilde Antalyada marş basmadan çekiciye yükleyip İstanbul'a getirdim. İstanbul da tanıdığımın dükkanında motoru söküp sorun olup olmadığını baktık, eksikliklerini tamamlayıp çalıştırdık. Çalıştırma konusu biraz uzun sürdü çünkü aracın direksiyon altındaki kontrol modülü çalınmıştı, ilk sadece modülü yurtdışında bulup aldım çalışmadı, sonra yurtdışından komple beyin seti aldım yine çalışmadı. Hata aslında sol eksantirik kasnağındaymış, kasnak hatalı çıktı, orjinal kasnağı olmadığı için püskürtme ve ateşleme doğru yapılmıyor, marş basıyor fakat araç çalışmıyordu. Beyin setini fazladan almış oldum, diğer ilanlarımda onu da görebilirsiniz. Motoru çalıştırma sırasında aracın üzerinde bulunan hareketli volanın kırık olduğunu fark edip sabit volanla değiştirdim, baskı balatası sıfır orjinal set olarak değişti. Motor kontrol için söküldüğünde komple sibop takımını ve contalarını değiştirdim. Aracın bazı parçaları sökülmüştü (ön koltuk başlıkları, sağ yolcu güneşlik, arka bagaj pandizotu, torpido içi gözler, radyo ve klima düğme vs) bütün parçalarını tamamladım. Ön tampon sis farlı tampon ile değişti. kendi tamponum sağlamdı takas ettim. Sol farımın camı çatlaktı, zenonlu takım far bulup takas ettim. Ön panelin üst kısmı kasılmış ve yırtılmıştı kaynak yaptırım boyattım tek boya ön tamponda ve panelde var.
Satma niyetim olmadığından tamir için acele etmedim, finans-muhasebe işi yapıyorum, her zaman ilgilenemediğimden biraz uzun sürdü.
Yani arkadaşlar, biraz anladığım için araçla kendim ilgilendim, basit bir motoru var zaten. Bana göre araç burada tamir edilmeye çalışılmış fazla maliyet çıkarıldığı için araç sahibi aracı gümrüğe terk etmiş. Fakat şunu söylemeliyim, eski sahibi araca çok güzel bakmış herşeyiyle orjinal, diri bir araç. Yorgunluk yok. Kullanıcısına o konforunu, sağlam duruşunu, sıfır hissini aktarıyor. Hani hep isteriz ya oynanmamış, kurcalanmamış olsun, bu öyle bir araç. Ben her şeyini orjinal haline getirdim. Alan kişinin uzun yıllar kullanabileceği bir tazelik var araçta. Kullanmak istiyordum fakat hayırlı bir iş için satmaya karar verdim.
Saygılarımla
(08-08-2019, Saat: 13:18)Praxis demiş ki: Muhtemelen ek sorunları vardı ancak halletmiştir. Ayrıca legacy beyin takımı satıyor aynı satıcı. https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-pa...1ag040-683 Ufak tefek kaporta hasarıda vardı. KM de muhtemelen mill dir o. Sonsatıldığı rakam gördüğüm fiyat 33 bin civarındaydı. Karlı iş yapmış ama bu fiyata satılmaz. Araç güzel mi evet güzel.
Merhaba,
Aracın km mil değil, bizimkiler gibi. Şuan araç 114.000 km de
Hocam güzel anlatmışsiniz. Fakat bizim Subaru camiasında aracın ustası çok önem arz eder. Motoru soch motor, üstten tek egzantrikli ve subap ayarı çok kolay yapılan bir makine evet. Yakıt durumu dochlara göre daha uygun. Ama yinede bir Subaru alıcısı aracın motoruna değen elin işten anlayan dan ziyade işin teknik kısmına çok hakim bir usta olmasını ister. Siz aracınızın dışarıda yapılan işlemlerinin nerede yapıldığı konusunda da bir paylaşım yaparsanız iyi olur. Tabi bu benim nacizane tavsiyem
Aracı 17/01/2019 tarihinde Antalya gümrüğünden ihale usulüyle aldım. Araç çalışır durumda değildi. Başlıca sorunu su radyatörü ve klima radyatörü darbe almış çıkma bulunmuş fakat onlarda da kaçak vardı. Soğutma sistemi çalışmıyordu. Akü yoktu. Motor sökülmüş göründüğü için hiçbir şekilde Antalyada marş basmadan çekiciye yükleyip İstanbul'a getirdim. İstanbul da tanıdığımın dükkanında motoru söküp sorun olup olmadığını baktık, eksikliklerini tamamlayıp çalıştırdık. Çalıştırma konusu biraz uzun sürdü çünkü aracın direksiyon altındaki kontrol modülü çalınmıştı, ilk sadece modülü yurtdışında bulup aldım çalışmadı, sonra yurtdışından komple beyin seti aldım yine çalışmadı. Hata aslında sol eksantirik kasnağındaymış, kasnak hatalı çıktı, orjinal kasnağı olmadığı için püskürtme ve ateşleme doğru yapılmıyor, marş basıyor fakat araç çalışmıyordu. Beyin setini fazladan almış oldum, diğer ilanlarımda onu da görebilirsiniz. Motoru çalıştırma sırasında aracın üzerinde bulunan hareketli volanın kırık olduğunu fark edip sabit volanla değiştirdim, baskı balatası sıfır orjinal set olarak değişti. Motor kontrol için söküldüğünde komple sibop takımını ve contalarını değiştirdim. Aracın bazı parçaları sökülmüştü (ön koltuk başlıkları, sağ yolcu güneşlik, arka bagaj pandizotu, torpido içi gözler, radyo ve klima düğme vs) bütün parçalarını tamamladım. Ön tampon sis farlı tampon ile değişti. kendi tamponum sağlamdı takas ettim. Sol farımın camı çatlaktı, zenonlu takım far bulup takas ettim. Ön panelin üst kısmı kasılmış ve yırtılmıştı kaynak yaptırım boyattım tek boya ön tamponda ve panelde var.
Satma niyetim olmadığından tamir için acele etmedim, finans-muhasebe işi yapıyorum, her zaman ilgilenemediğimden biraz uzun sürdü.
Yani arkadaşlar, biraz anladığım için araçla kendim ilgilendim, basit bir motoru var zaten. Bana göre araç burada tamir edilmeye çalışılmış fazla maliyet çıkarıldığı için araç sahibi aracı gümrüğe terk etmiş. Fakat şunu söylemeliyim, eski sahibi araca çok güzel bakmış herşeyiyle orjinal, diri bir araç. Yorgunluk yok. Kullanıcısına o konforunu, sağlam duruşunu, sıfır hissini aktarıyor. Hani hep isteriz ya oynanmamış, kurcalanmamış olsun, bu öyle bir araç. Ben her şeyini orjinal haline getirdim. Alan kişinin uzun yıllar kullanabileceği bir tazelik var araçta. Kullanmak istiyordum fakat hayırlı bir iş için satmaya karar verdim.
Saygılarımla Merhaba,
Aracın km mil değil, bizimkiler gibi. Şuan araç 114.000 km de
Hocam güzel anlatmışsiniz. Fakat bizim Subaru camiasında aracın ustası çok önem arz eder. Motoru soch motor, üstten tek egzantrikli ve subap ayarı çok kolay yapılan bir makine evet. Yakıt durumu dochlara göre daha uygun. Ama yinede bir Subaru alıcısı aracın motoruna değen elin işten anlayan dan ziyade işin teknik kısmına çok hakim bir usta olmasını ister. Siz aracınızın dışarıda yapılan işlemlerinin nerede yapıldığı konusunda da bir paylaşım yaparsanız iyi olur. Tabi bu benim nacizane tavsiyem
Motor sökme, tamir ve montaj işlemlerini İkitelli Org. San.'de Süleyman Usta vardı. Subaru Çıkma parçacı Selim Bey'in tavsiyesiyle yardımcı oldu. Süleyman ustanın Subarunun mekanik ve motoruyla ilgili yılların vermiş olduğu ve sadece subaruyla ilgilenmiş olmasının vermiş olduğu bir bilgi birikimi vardı. Biz bu süreçte bir çok araştırma yaptık, bir sürü bilgi edindik, teknik anlamda dikkat edilmesi gereken her şeyi özenle uyguladık. Dediğiniz gibi SOHC motor olduğu için çok bilgi birikimi gerektiren bir problem çıkarmadı bana. Araçta motor dışında işlem yapılması gereken bir alan olmadığı için de özel bir ustaya ihtiyaç duymadım.
Tabi bu süreçte Doğanlar Subaru Yetkili servis, parça ve teknik bilgi konusunda bayağı yardımcı oldular, sağolsunlar.
Bu yaptığımız geliştirmeler dışında araba da sökülen bir vida bile yok. Her şeyiyle orjinal.
Açıkçası bu kadar temiz bir araba üzerinde çalışmak bir zevkti ve gerekmedikçe bu zevki kimse ile paylaşmadım