(11-11-2019, Saat: 09:07)Adem61 demiş ki: merhabalar. dizel motorla oynamak riskli. stok kullanmak en verimlisi. benzinli olan geçenlerde forumda konuşulmuştu sanırım. düşünülebilir.
çok kararsızım şu aralar dizel ve benzinli arasında teşekkür ederim önerileriniz için
(11-11-2019, Saat: 21:35)Nuri_Kongur demiş ki: Yeni dizel forester almış birisi olarak, euro 4 motorlara karşı dikkatli yaklaşmamızı tavsiye ederim. Anladığım kadarıyla euro 4 motorların %2’si kusurlu üretim. O seneler Japonya depremin etkisi altındaydı. Bütün Japon arabalarının motorlarında problem çıkmış. Toyota dahil. Daha sonra telafi etmişler hatalarını. Ne var ki, gözden kaçanlara karşı tedbirli olmak için motoru sandık motor euro 5 ile değiştirilmişleri tercih etmek lazım. Foresterlarda 2011’in 2.ci yarısında euro5 motorlar kullanılmaya başlamış. Euro 5 kullanılan 2011 araçların şase numaralarında “B” kodu var. Euro 4 lerde ise “A” kodu var. Motorun geçmişini iyi araştırın derim. Euro 4 ve problem çıkarsa maliyeti 40-50 binleri bulabiliyor. Benim aldığım aracın motoru garantiden sandık motor euro 5 ile değiştirilmişti. Bu sebeple 2010 model olmasına rağmen aldım. Ankaradan Kocaeli’ye getirirken 6-6,5 lt/100 km yakıt tüketimi oldu. Aracın performansını görmek için rampalarda falan gaza bastım. Bu sebepten yakıt tüketimi biraz fazla oldu. Motorun gücü canavar gibi. Şimdilik dizelden çok memnunum. İnşallah gönlünüze göre bulursunuz.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Dizelin açıklama yazısını şimdi okudum, ağır hasar kayıtlı olmasından sebep dikkat etmek lazım. Öte yandan motor yeni yapılmış demiş, nerede kime yaptırmış. Aracın şase numarasından servis kayıtlarına bir bakın derim. Fiyatı cazip ama bir şeyler ters ise başa bela olur. Değilse kelepir gibi.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Evet çok hakılısınız dizel biraz sıkıntı haftaya pazartesi Ankara da olacağım arabaya baktıktan sonra bütün soru işaretleri gidecek gibi, bilgi ve tecrübeleriniz içiniz paylaştığınız için çok teşekkürler.
(11-11-2019, Saat: 08:24)nitro37 demiş ki: Euro 5 ve üstü dizellerden alabilirsiniz. Dpf iptali olması gerektiği zaman da yazilim ile biraz tork ve HP artışı yapabilirsiniz. Ama çok oynamanızi tavsiye etmiyorum çünkü boxer dizeller tolerans çok az.
Site de 2 adet dizel var hafta gidip bakacağım euro 5 mi yoksa 4 mü gidince belli olacak inşallah 5 dir çünki dizel istiyorum.
Birde aklımda acaba xt yada zl mi sorusu var öneriniz nedir 50-60 bin arası alınırmı temizi bulunurmu şimdiden çok teşekkürler fikirleriniz ve önerileriniz için