Gecmis olsun ve selamlar.
Nitro37 abi bizim dit'ler ilk calistirmada, soguk motorda, zaten sarsintili calisiyor normalde. 1500 1600devirde basliyor cikle mantiginda, turbo -0.7 ile 0.9 bar arasinda olur, ilk calistirmada -0.2 -0.3 gibi başlıyor, ne zamanki -0.5e -0.6ya düsüyor bu deger, o anda motor devride 1000lere iniyor ve sarsinti kesiliyor.. Daha da beklenirse 20 30sn kadar, rpm 600e düsüyor.. bu 1000devirlere inme suresi cok soguk havalarda 5 6 saat yatmis arabada 1dakika kadar sürebiliyor, sicak havalarda yatmış arabada 20 30saniye.. 600rpm'e inmesi beklenirse bu süre artiyor..
Eger iki marş arası 1 2 saatse, (motor sicaksa) yeri geliyor direk sarsintisiz -0.6bar ve 600devirde calisiyor araba..
Simdi ben cok anlamam teknik biliyosun ama, söyle diyim 2 kademe cikle var gibi..
Bi 1500lerde basliyor.
Sonra 1000kusurlere iniyor
En son 600lere iniyor..
1500 1000arasi baya sarsintili oluyor.(turboda -0.2 0.3 bar falan gosteriyor)
1000ve asagisinda lap diye kesiliyor, turbo gostergesi de -0.6bara iniyor (dip rakam, rolanti degeri)
Benim eski motorda da boyleydi
Sifir motorda da boyle, biliyosun enjektorler de sifirlanmisti..
Sarsinti ne kadar bi sarsinti onu kestiremedim
Takip ediyorum konuyu
Not: (Ben calistirdiktan sonra hep 600devre inmesini bekledigimden, her kosulda sicak soguk saat araligi vs vs ezberledim tüm süreleri.
Servis gerek yok bu kadar pinpiriklenmeye dedi, Raci usta da güldü bana ama, baya baya ne olursa olsun aciliyet vs, ona gore ayarlayip hep bekliyorum )
Nitro37 abi bizim dit'ler ilk calistirmada, soguk motorda, zaten sarsintili calisiyor normalde. 1500 1600devirde basliyor cikle mantiginda, turbo -0.7 ile 0.9 bar arasinda olur, ilk calistirmada -0.2 -0.3 gibi başlıyor, ne zamanki -0.5e -0.6ya düsüyor bu deger, o anda motor devride 1000lere iniyor ve sarsinti kesiliyor.. Daha da beklenirse 20 30sn kadar, rpm 600e düsüyor.. bu 1000devirlere inme suresi cok soguk havalarda 5 6 saat yatmis arabada 1dakika kadar sürebiliyor, sicak havalarda yatmış arabada 20 30saniye.. 600rpm'e inmesi beklenirse bu süre artiyor..
Eger iki marş arası 1 2 saatse, (motor sicaksa) yeri geliyor direk sarsintisiz -0.6bar ve 600devirde calisiyor araba..
Simdi ben cok anlamam teknik biliyosun ama, söyle diyim 2 kademe cikle var gibi..
Bi 1500lerde basliyor.
Sonra 1000kusurlere iniyor
En son 600lere iniyor..
1500 1000arasi baya sarsintili oluyor.(turboda -0.2 0.3 bar falan gosteriyor)
1000ve asagisinda lap diye kesiliyor, turbo gostergesi de -0.6bara iniyor (dip rakam, rolanti degeri)
Benim eski motorda da boyleydi
Sifir motorda da boyle, biliyosun enjektorler de sifirlanmisti..
Sarsinti ne kadar bi sarsinti onu kestiremedim
Takip ediyorum konuyu
Not: (Ben calistirdiktan sonra hep 600devre inmesini bekledigimden, her kosulda sicak soguk saat araligi vs vs ezberledim tüm süreleri.
Servis gerek yok bu kadar pinpiriklenmeye dedi, Raci usta da güldü bana ama, baya baya ne olursa olsun aciliyet vs, ona gore ayarlayip hep bekliyorum )