herkese selamlar. öncelikle forumda ilk mesajım olduğunu belirtmek isterim. henüz bir subaru kullanıcısı değilim ama uzun süredir subaru forester ile ilgili hayallerim var. Forester sahibi olmak istiyorum artık. Forumlarda bilgi sahibi olmaya çalışıyorum fakat en doğru bilgiyi kullanıcılardan alabilirim diye umuyorum. 200 -210 bin civarı bütçe ayırabiliyorum. dizel mi benzinli mi konusunda kişisel tercihim dizel olsa da hangisini tavsiye edersiniz. Benzinli motorların LPG uyumu nasıldır. Ve donanım olarak dizellerde Sport model ve Premium model arasındaki farklar tam olarak subarunun sitesinde bulunmuyor. çok bariz fark var mı. Hangi modele yönelmeliyim. Şimdiden teşekkür ederim. Kazasız belasız günler herkese.
Hosgeldiniz subaru severlerin ortamina. Performans istiyorsaniz benzinli XT. Normal kullanirim derseniz dizel veya benzinli atmosferik. Yeni modellere uygun LPG yok diye biliyorum.
Hoşgeldiniz keyifli forumlar dilerim. Yeni forester modellerde dizel yada benzinli olanlar arasında şuana kadar kronik bir sorun ile karşılaşılması. Dizellerde dpf tıkanma sorunu malesef bütün markaların sorunu. Benzinli modellerde ise turbo beslemeli olan dit motorlara uygun LPG kıti henüz cikmadi olarak biliyoruz. Çıkmış isede henüz deneme aşamasında olacağı için tavsiye etmem. Benzinli atmosferik modeller dit motor olmadığı için LPG uyum sorunu yok. Doğru kit doğru montaj ve doğru afr ayarı ile sorunsuz kullanabilirsiniz. Ama bunlar olmaz ise kısa sürede 30-50K km arası subap sorunu yaşayabilirsiniz. Donanım seçenekleri arasındaki farkı kullanan arkadaslarimiz daha doğru cevaplayacaktir.
(29-10-2019, Saat: 22:38)siyahbeyaz demiş ki: Hosgeldiniz subaru severlerin ortamina. Performans istiyorsaniz benzinli XT. Normal kullanirim derseniz dizel veya benzinli atmosferik. Yeni modellere uygun LPG yok diye biliyorum.
(29-10-2019, Saat: 22:38)siyahbeyaz demiş ki: Hosgeldiniz subaru severlerin ortamina. Performans istiyorsaniz benzinli XT. Normal kullanirim derseniz dizel veya benzinli atmosferik. Yeni modellere uygun LPG yok diye biliyorum.
Umut bey hoşgeldiniz foruma. Sport modellerde Eyesight yok sanırım. Bence böyle bir araçta yakıt konusunu da fazla dert etmemek gerek. Bu araçlar vasıflarına göre çok ekonomik aslında. 4x4 ve 200bin lik bir araca lpg takmakla çok yazık edersiniz. Ortalama sürüş dinamiklerinde benzinli atmosferik 8-9L , turbo 11-12L ve dizel ise 7-8L civarlarında tüketir tahminimce. En sorunsuz ve en ekonomik olanı bence atmosferik motor, fakat performansı da diğerlerine göre en düşük olanı. Fakat o da diğer marka araçlarla kıyaslanırsa kesinlikle zayıf sayılmaz. Subaru araçlar gerçekten harika, ben diğer araçlarla kıyaslama bile yapamıyorum. Umarım siz de gönlünüzce bir Subaru'ya sahip olursunuz.
(31-10-2019, Saat: 20:55)Grencar demiş ki: Umut bey hoşgeldiniz foruma. Sport modellerde Eyesight yok sanırım. Bence böyle bir araçta yakıt konusunu da fazla dert etmemek gerek. Bu araçlar vasıflarına göre çok ekonomik aslında. 4x4 ve 200bin lik bir araca lpg takmakla çok yazık edersiniz. Ortalama sürüş dinamiklerinde benzinli atmosferik 8-9L , turbo 11-12L ve dizel ise 7-8L civarlarında tüketir tahminimce. En sorunsuz ve en ekonomik olanı bence atmosferik motor, fakat performansı da diğerlerine göre en düşük olanı. Fakat o da diğer marka araçlarla kıyaslanırsa kesinlikle zayıf sayılmaz. Subaru araçlar gerçekten harika, ben diğer araçlarla kıyaslama bile yapamıyorum. Umarım siz de gönlünüzce bir Subaru'ya sahip olursunuz.
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Gönlümden geçen tabiki benzinli ve turbolu bir forester almak. Fakat günümüzde petrol fiyatlarının sürekli artış halinde olması ve halihazırda yeterince yüksek olması beni biraz düşündürüyor. Aman çok az yaksın aman koklasın da demiyorum. Ama benzinli atmosferik performans olarak nasıldır kestiremiyorum açıkçası. Hiç sürme şansım olmadı. Bu sebeple sizlerin fikirleri benim araştırmamda kilit noktalar olacak.
Cvt sanziman 150 HP olan bu yeni modeller eski tork konvertörlu olan 150 HP lere göre sanki biraz performans kaybı yaşamıs gibi hissettim ben. Belki de bana öyle geliyordur bilemiyorum. Belkide cvt şanzımanın konforun dan kaynaklanıyordur.
(29-10-2019, Saat: 22:38)siyahbeyaz demiş ki: Hosgeldiniz subaru severlerin ortamina. Performans istiyorsaniz benzinli XT. Normal kullanirim derseniz dizel veya benzinli atmosferik. Yeni modellere uygun LPG yok diye biliyorum.
Teşekkürler
(31-10-2019, Saat: 21:28)nitro37 demiş ki: Cvt sanziman 150 HP olan bu yeni modeller eski tork konvertörlu olan 150 HP lere göre sanki biraz performans kaybı yaşamıs gibi hissettim ben. Belki de bana öyle geliyordur bilemiyorum. Belkide cvt şanzımanın konforun dan kaynaklanıyordur.
(29-10-2019, Saat: 22:38)siyahbeyaz demiş ki: Hosgeldiniz subaru severlerin ortamina. Performans istiyorsaniz benzinli XT. Normal kullanirim derseniz dizel veya benzinli atmosferik. Yeni modellere uygun LPG yok diye biliyorum.
Teşekkürler
(31-10-2019, Saat: 21:28)nitro37 demiş ki: Cvt sanziman 150 HP olan bu yeni modeller eski tork konvertörlu olan 150 HP lere göre sanki biraz performans kaybı yaşamıs gibi hissettim ben. Belki de bana öyle geliyordur bilemiyorum. Belkide cvt şanzımanın konforun dan kaynaklanıyordur.