2011 Forester 2.0 ve 2016 Forester XT tecrübe etmiş birisi olarak şahsi yorumum gece ile gündüz farkından daha fazla bir fark var.
Yalıtım konusu yenilerde kesinlikle daha iyi ancak halen istenilen seviyede değil. Gerçi bu konu tamamen göreceli, her kullanıcının kulağı ve sürüş hissiyatı farklıdır. Bu nedenle bu durum kişiden kişiye değişir.
Asıl fark motor ve sürüş teknolojisi... yeni kasalar daha rijit, yol tutuş ve direksiyon hassasiyeti kesinlikle çok farklı, motora çok değilmeyeceğim zira arada 90beygir fark var. Arazide özellikle karlı çamurlu ortamlarda X mode müthiş fark yaratıyor.
CVT Subaru'larda çok başarılı, imkanı olanlar Honda CVT'si kullansın bir CVT şanjıman performansı ne kadar törpülüyor görürler
Subaru CVT'si kullanım ve seçilen sürüş modu ile birlikte size istenilen dinamikleri çok rahat veriyor. Bu biraz pilotaj ile de alakalı...
Şuanda Levorg kullanıyorum ancak ilerde imkan olursa kesinlikle 2016 sonrası XT almak isterim. Her anlamda sürüsünü memnun edebilen bir araç...
Yalıtım konusu yenilerde kesinlikle daha iyi ancak halen istenilen seviyede değil. Gerçi bu konu tamamen göreceli, her kullanıcının kulağı ve sürüş hissiyatı farklıdır. Bu nedenle bu durum kişiden kişiye değişir.
Asıl fark motor ve sürüş teknolojisi... yeni kasalar daha rijit, yol tutuş ve direksiyon hassasiyeti kesinlikle çok farklı, motora çok değilmeyeceğim zira arada 90beygir fark var. Arazide özellikle karlı çamurlu ortamlarda X mode müthiş fark yaratıyor.
CVT Subaru'larda çok başarılı, imkanı olanlar Honda CVT'si kullansın bir CVT şanjıman performansı ne kadar törpülüyor görürler
Subaru CVT'si kullanım ve seçilen sürüş modu ile birlikte size istenilen dinamikleri çok rahat veriyor. Bu biraz pilotaj ile de alakalı...
Şuanda Levorg kullanıyorum ancak ilerde imkan olursa kesinlikle 2016 sonrası XT almak isterim. Her anlamda sürüsünü memnun edebilen bir araç...