Geçen gün 2018 model aracım için deneme amaçlı kurtarma demirini bir takayım dedim, demir paslanmış. Sonra WD-40 ile ve toplu iğne ile bir güzel temizledim. Demiri taktığımda yuvasının da paslanmış olduğunu gördüm, sonra WD-40 ile alıştıra alıştıra ön ve arka yuvaları da temizledim. Kurtarma demirini bir güzel motor yağı ile yağlayıp streç filme sarıp o şekilde saklamayı planlıyorum. Toza ve atmosfere maruz kaldıkları için mecburen yuvaları ara ara temizleyeceğiz. Nadiren lazım olur ama lazım olduğunda benimki gibi paslı olursa sorun çıkarabilir. O yüzden arabada wd-40 ve balata spreyi bulundurmakta da fayda var diye düşünüyorum. Bu şekilde arkadaşlara hatırlatma olsun diye bir konu açayım dedim. Tekerinize taş değmesin.
STF YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI ve VİDEOLARIMIZI BEĞENMEYİ UNUTMAYIN! Subaru kullanıcılarını bilgilendirmeye devam ediyoruz. Kanalımıza abone olarak bizlere destek verebilir ve yeni videolardan haberdar olabilirsiniz. ABONE OL VİDEOYU TAM İZLE |
Reklam Alanı Sizde Bu Alana Reklam Vermek İçin TIKLAYIN |
![]() |

Çeki Demiri Bakımı Hatırlatması
0
1 Konuyu Beğen
88