(15-04-2019, Saat: 14:13)adem61 demiş ki: Yok artık. Bir yaşıma daha girdim. Yani biz yağı soğutmak içinmi kullanıyoruz motor suyunu?
Bilmiyorum benimki bir teori hahahhaha.
Salih aşırı hararet sonucu motorda oluşan sorunları bizim için yazarmisin. Bir araç hararet yapınca hangi parçalar deforme oluyor
Abi bana hararet yaptırıyorsun burda Abi ben motor mekaniğine hakim değilim ben termodinamik açıdan baktım olaya ve benimki teorik bilgi Motor mekaniği konusunda sadece işim gereği olan kısmı kadar bilebiliyorum.
Burada ki düşünce de motor yük altında değil tamamen hararet durumuna göre düşünerek yazıyorum. Benim bildiğim ilk olarak piston segman gömlek gider nedenide yine ısıl genleşmenin fazla olması. Burada aşırı ısı ve genleşmeden dolayı emin değilim ama piston kol bağlantısı gidebilir diye düşünüyorum.
(15-04-2019, Saat: 14:22)nitro37 demiş ki: Bilmiyorum benimki bir teori hahahhaha.
Salih aşırı hararet sonucu motorda oluşan sorunları bizim için yazarmisin. Bir araç hararet yapınca hangi parçalar deforme oluyor
Abi bana hararet yaptırıyorsun burda Abi ben motor mekaniğine hakim değilim ben termodinamik açıdan baktım olaya ve benimki teorik bilgi Motor mekaniği konusunda sadece işim gereği olan kısmı kadar bilebiliyorum.
Burada ki düşünce de motor yük altında değil tamamen hararet durumuna göre düşünerek yazıyorum. Benim bildiğim ilk olarak piston segman gömlek gider nedenide yine ısıl genleşmenin fazla olması. Burada aşırı ısı ve genleşmeden dolayı emin değilim ama piston kol bağlantısı gidebilir diye düşünüyorum.
Yok canım ya kimsenin Bilgisi üst düzey değil zaten burada. Beyin firtinasi yapıyoruz. Maksat kafa açmak hahhahah
(15-04-2019, Saat: 14:37)Salih demiş ki: Abi bana hararet yaptırıyorsun burda Abi ben motor mekaniğine hakim değilim ben termodinamik açıdan baktım olaya ve benimki teorik bilgi Motor mekaniği konusunda sadece işim gereği olan kısmı kadar bilebiliyorum.
Burada ki düşünce de motor yük altında değil tamamen hararet durumuna göre düşünerek yazıyorum. Benim bildiğim ilk olarak piston segman gömlek gider nedenide yine ısıl genleşmenin fazla olması. Burada aşırı ısı ve genleşmeden dolayı emin değilim ama piston kol bağlantısı gidebilir diye düşünüyorum.
Yok canım ya kimsenin Bilgisi üst düzey değil zaten burada. Beyin firtinasi yapıyoruz. Maksat kafa açmak hahhahah
(15-04-2019, Saat: 14:40)nitro37 demiş ki: Yok canım ya kimsenin Bilgisi üst düzey değil zaten burada. Beyin firtinasi yapıyoruz. Maksat kafa açmak hahhahah
Ben o kadar teknik detaya girmeyeceğim olay tamamen verimle alakalı,bende mesleki olarak bildiğim konudan temsil vereyim siz tekniğe dokersiniz Şimdi koşu yaparken nefesi ağızdan alırsanız vücut ısınmadan akciğerlerde bulunan yanma odasına ulaşmadan tanışmadan aşağıdan havayı çekerseniz dalak şişer haliyle motor kitlenir kosamassiniz,eğer burundan alıp ağızdan verirseniz hava aşağı inmez akciğerlerdeki odalar oksijenle tanışır koşma süresi ve dayanıklılık artar dalak sismez,hadi çevir @nitro37 abi
(15-04-2019, Saat: 21:34)Salim demiş ki: Ben o kadar teknik detaya girmeyeceğim olay tamamen verimle alakalı,bende mesleki olarak bildiğim konudan temsil vereyim siz tekniğe dokersiniz Şimdi koşu yaparken nefesi ağızdan alırsanız vücut ısınmadan akciğerlerde bulunan yanma odasına ulaşmadan tanışmadan aşağıdan havayı çekerseniz dalak şişer haliyle motor kitlenir kosamassiniz,eğer burundan alıp ağızdan verirseniz hava aşağı inmez akciğerlerdeki odalar oksijenle tanışır koşma süresi ve dayanıklılık artar dalak sismez,hadi çevir @nitro37 abi
Dalak şişmesini önlemek için ağzına bir tane sakız atacaksın. Sakız çiğnemek nefes alış verişi kontrol altına alır salim hahahha. İstesende ağzından alamazsın nefesi. Futbolcular genelde sakız çiğner
Motoru belli bir sıcaklıkta tutmaya çalışmamızın bir nedeni de kullanılan contaların işlevlerini yitirmemesi olabilir.Karterden su çikarmak hoş olmuyor
(15-04-2019, Saat: 21:34)Salim demiş ki: Ben o kadar teknik detaya girmeyeceğim olay tamamen verimle alakalı,bende mesleki olarak bildiğim konudan temsil vereyim siz tekniğe dokersiniz Şimdi koşu yaparken nefesi ağızdan alırsanız vücut ısınmadan akciğerlerde bulunan yanma odasına ulaşmadan tanışmadan aşağıdan havayı çekerseniz dalak şişer haliyle motor kitlenir kosamassiniz,eğer burundan alıp ağızdan verirseniz hava aşağı inmez akciğerlerdeki odalar oksijenle tanışır koşma süresi ve dayanıklılık artar dalak sismez,hadi çevir @nitro37 abi
Dalak şişmesini önlemek için ağzına bir tane sakız atacaksın. Sakız çiğnemek nefes alış verişi kontrol altına alır salim hahahha. İstesende ağzından alamazsın nefesi. Futbolcular genelde sakız çiğner
Oda yanlış bilim sürekli kendini yeniliyor dalak sismiyor ama kalp ritminde bozukluk meydana geliyor hahaha ,1.5 turbolamak gibi
(15-04-2019, Saat: 22:55)IllTeUFeLllI demiş ki: Motoru belli bir sıcaklıkta tutmaya çalışmamızın bir nedeni de kullanılan contaların işlevlerini yitirmemesi olabilir.Karterden su çikarmak hoş olmuyor
Evet buda bir neden ama ornegin 2001 model Volvo S40 da hararet tavan yapsada conta yakmazsin. Çünkü çelik conta vardir