Şimdi motorlarda sogutma sıvısı aslında sudur. suyun kaynama derecesi 100 derece olduğu için kimi araçlar 90 derecede fan açıp suyu soguturken eski tip Opel araçlarda fan açma derecesi 110 derecedir. Yani şu kaynamaya başladıktan sonra uzerine 10 derece daha eklenince fan açar. Bu durumda olan araçlara " yüksek hararet dereceli çalışan motorlar" denir. Peki araçlarımızda soğutma sıvısı olarak su değilde başka bir sıvı kullanmış olsa idik ve bu sıvının kaynama derecesi 150 derece olsa idi bu kez araçlarımızın nominal hararet durumu 120 olabilirmiydi? Eğer olabilse idi bu kez de motor aşırı ısınmış olurdu Aşırı isinan motorun bu durumda mekanige herhangi bir zararı olmamasi da gerekirdi. Yorumları alalım
STF YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI ve VİDEOLARIMIZI BEĞENMEYİ UNUTMAYIN! Subaru kullanıcılarını bilgilendirmeye devam ediyoruz. Kanalımıza abone olarak bizlere destek verebilir ve yeni videolardan haberdar olabilirsiniz. ABONE OL VİDEOYU TAM İZLE |
Reklam Alanı Sizde Bu Alana Reklam Vermek İçin TIKLAYIN |
Beyin Açan Bir Soru
0
78 Konuyu Beğen
10343