Varolan aracımı günlük kullanıyorum. Soğuk hava ve yakın şehir içi mesafeden dolayı yakıt coşmuş vaziyette ama stilimden ötürü normal karşılıyorum. İkinci araç alacak olsam kesinlikle turbo motora bakarım ve LPG düşünmem. Eğer çok kullanacaksanız turbo yakıt olarak üzecektir.
(23-02-2022, Saat: 14:21)Slovan demiş ki: Varolan aracımı günlük kullanıyorum. Soğuk hava ve yakın şehir içi mesafeden dolayı yakıt coşmuş vaziyette ama stilimden ötürü normal karşılıyorum. İkinci araç alacak olsam kesinlikle turbo motora bakarım ve LPG düşünmem. Eğer çok kullanacaksanız turbo yakıt olarak üzecektir.
Çok kullanıyorum şuan ki aracım 5 senedir bende pandemi nedeni ile 2 sene doğru dürüst gezemedim ona rağmen 3 senede 150 bin km ye yakın yol yapmışım. Aracı çok sakin kullanırım uzun yolculuklarda bile neredeyse normal yasal sınırları geçmem ani gazlama yapmam ama Subaruyu alınca öylemi olur bilmem. Ben dinlenerek keyifle araba kullanmayı çok seviyorum. Yavaş yavaş geze geze her yeri göre göre.
Eğer Atmosferik ile arasında dağlar kadar fark yoksa yakıt konusunda ve gideceğim orman vs dağ tepede turbolu olan model isteklerimi daha çok karşılayacaksa XT yi tercih edeceğim gibi gözüküyor. Kısaca Aslan besleyen yemine katlanır misali ama bizim ülkemiz de de yemlikten çıktı durum başka bir hal aldı.
(23-02-2022, Saat: 14:21)Slovan demiş ki: Varolan aracımı günlük kullanıyorum. Soğuk hava ve yakın şehir içi mesafeden dolayı yakıt coşmuş vaziyette ama stilimden ötürü normal karşılıyorum. İkinci araç alacak olsam kesinlikle turbo motora bakarım ve LPG düşünmem. Eğer çok kullanacaksanız turbo yakıt olarak üzecektir.
Çok kullanıyorum şuan ki aracım 5 senedir bende pandemi nedeni ile 2 sene doğru dürüst gezemedim ona rağmen 3 senede 150 bin km ye yakın yol yapmışım. Aracı çok sakin kullanırım uzun yolculuklarda bile neredeyse normal yasal sınırları geçmem ani gazlama yapmam ama Subaruyu alınca öylemi olur bilmem. Ben dinlenerek keyifle araba kullanmayı çok seviyorum. Yavaş yavaş geze geze her yeri göre göre.
Eğer Atmosferik ile arasında dağlar kadar fark yoksa yakıt konusunda ve gideceğim orman vs dağ tepede turbolu olan model isteklerimi daha çok karşılayacaksa XT yi tercih edeceğim gibi gözüküyor. Kısaca Aslan besleyen yemine katlanır misali ama bizim ülkemiz de de yemlikten çıktı durum başka bir hal aldı.
Sizin kullanım tarzınız atmosferiğe daha uygun. Çok yüksek rakımlara çıkmadığınız sürece 150 HP ve üzerindeki atmosferik bir motor sizi üzmez. Diğer yandan temiz ve bakımlısını bulmak atmosferik mi turbolu mu seçiminden daha önemli. Ben araç alırken LPG'siz olmasına dikkat ediyorum. Mekanik olarak daha az yıpranmış ve sorunsuz oluyorlar.
(23-02-2022, Saat: 14:21)Slovan demiş ki: Varolan aracımı günlük kullanıyorum. Soğuk hava ve yakın şehir içi mesafeden dolayı yakıt coşmuş vaziyette ama stilimden ötürü normal karşılıyorum. İkinci araç alacak olsam kesinlikle turbo motora bakarım ve LPG düşünmem. Eğer çok kullanacaksanız turbo yakıt olarak üzecektir.
Çok kullanıyorum şuan ki aracım 5 senedir bende pandemi nedeni ile 2 sene doğru dürüst gezemedim ona rağmen 3 senede 150 bin km ye yakın yol yapmışım. Aracı çok sakin kullanırım uzun yolculuklarda bile neredeyse normal yasal sınırları geçmem ani gazlama yapmam ama Subaruyu alınca öylemi olur bilmem. Ben dinlenerek keyifle araba kullanmayı çok seviyorum. Yavaş yavaş geze geze her yeri göre göre.
Eğer Atmosferik ile arasında dağlar kadar fark yoksa yakıt konusunda ve gideceğim orman vs dağ tepede turbolu olan model isteklerimi daha çok karşılayacaksa XT yi tercih edeceğim gibi gözüküyor. Kısaca Aslan besleyen yemine katlanır misali ama bizim ülkemiz de de yemlikten çıktı durum başka bir hal aldı.
Turbolu modeli eğer ileride modifikasyon yapacak iseniz almanızı öneririm. Diğer türlü 2006-2008 modeller 158 hp ile gayet hızlı araçlardır. Eskiden 2006-2008 modellerde bulunan sekonder valfi iptal edemiyorduk. Şimdi iptal edilebiliyor. Dolayısı ile en hızlı ve sorunsuz atmosferik güç subaru da hangi model olursa olsun 2006-2008 arası üretilen 2.0 motor modellerdir. Turbolu xt yi aratmazlar. Hatta kondisyonu düzgün bir 2006-2008 arası atmosferik subaru modeli az yıpranmış 2003-2005 xt nin uzun mesafede yanından geçip gider diyebilirim.
(23-02-2022, Saat: 14:53)Tuura34 demiş ki: Çok kullanıyorum şuan ki aracım 5 senedir bende pandemi nedeni ile 2 sene doğru dürüst gezemedim ona rağmen 3 senede 150 bin km ye yakın yol yapmışım. Aracı çok sakin kullanırım uzun yolculuklarda bile neredeyse normal yasal sınırları geçmem ani gazlama yapmam ama Subaruyu alınca öylemi olur bilmem. Ben dinlenerek keyifle araba kullanmayı çok seviyorum. Yavaş yavaş geze geze her yeri göre göre.
Eğer Atmosferik ile arasında dağlar kadar fark yoksa yakıt konusunda ve gideceğim orman vs dağ tepede turbolu olan model isteklerimi daha çok karşılayacaksa XT yi tercih edeceğim gibi gözüküyor. Kısaca Aslan besleyen yemine katlanır misali ama bizim ülkemiz de de yemlikten çıktı durum başka bir hal aldı.
Turbolu modeli eğer ileride modifikasyon yapacak iseniz almanızı öneririm. Diğer türlü 2006-2008 modeller 158 hp ile gayet hızlı araçlardır. Eskiden 2006-2008 modellerde bulunan sekonder valfi iptal edemiyorduk. Şimdi iptal edilebiliyor. Dolayısı ile en hızlı ve sorunsuz atmosferik güç subaru da hangi model olursa olsun 2006-2008 arası üretilen 2.0 motor modellerdir. Turbolu xt yi aratmazlar. Hatta kondisyonu düzgün bir 2006-2008 arası atmosferik subaru modeli az yıpranmış 2003-2005 xt nin uzun mesafede yanından geçip gider diyebilirim.
Bu bilgi benim için çok iyi oldu teşekkür ederim abi. Sanki dağda bayırda çamurda turbolunu torku vs daha yüksek olduğundan dolayı daha iyi bir performans alırım diye düşünmüştüm. O zaman 2006-2008 model ZL lere de bakabilirim.
(23-02-2022, Saat: 15:45)nitro37 demiş ki: Turbolu modeli eğer ileride modifikasyon yapacak iseniz almanızı öneririm. Diğer türlü 2006-2008 modeller 158 hp ile gayet hızlı araçlardır. Eskiden 2006-2008 modellerde bulunan sekonder valfi iptal edemiyorduk. Şimdi iptal edilebiliyor. Dolayısı ile en hızlı ve sorunsuz atmosferik güç subaru da hangi model olursa olsun 2006-2008 arası üretilen 2.0 motor modellerdir. Turbolu xt yi aratmazlar. Hatta kondisyonu düzgün bir 2006-2008 arası atmosferik subaru modeli az yıpranmış 2003-2005 xt nin uzun mesafede yanından geçip gider diyebilirim.
Bu bilgi benim için çok iyi oldu teşekkür ederim abi. Sanki dağda bayırda çamurda turbolunu torku vs daha yüksek olduğundan dolayı daha iyi bir performans alırım diye düşünmüştüm. O zaman 2006-2008 model ZL lere de bakabilirim.
Turbolu xt ler 2003-2005 arası kondisyonu değişkenlik gösteren modellerdir. Aracın kondisyonu km sine ve bakımına göre sürekli değişir. Hava akış metresinde oluşacak az hatalı bir ölçüm aracı düşürür. Yine Turbo ve ona bağlı estrumanlarda oluşabilecek deforme aracı yine bitirir. Masrafı atmosferiğe göre %50 daha fazladır. Misal çok tanık olduğum bazı detaylardan örnek vereyim. Xt sahibi çoğu üyemiz denk geldikçe aracını test etmemi ister. Çünkü xt sahipleri genel olarak kendi aracından başka bir xt yi deneme şansı bulamamıştır. Beraber çıkarız yola arabaya bakarım benim daha önceden test ettiğim çoğu xt gibi gitmiyor kondisyon düşük. Araç sahibine söyleyemem bu araba gitmiyor diyemem fena değil der geçerim Ama o arkadaşa göre gidiyordur araç. Turbolu xt ler zaman geçtikçe kondisyondan düştükçe yazılım ile turbo basıncını artırarak kaybolan gücü geri kazandırırlar. Bu kısa vadede işe yarasa da motor ve turbonun sağlığını extra tehlikeye atmaktan başka işe yaramaz. Kısa vadede yıpranmış motor ve turbo tekrar kondisyondan düşer. 0-100 olçümleri çıkan 7.5 saniyelik rakamlar motorun ilk günkü gibi güç verdiğini gösteriyor sanılsa da aslında yanlıştır. Bugün motorundan duman çıkaran egsozdan yağ atan bir xt de bile zorladığınızda 0-100'e 7,5 8 saniyede çıkar. Sıfır km olmayan 10 yaşından büyük bir aracın kondisyonu 0-100 olçülerek değil 60-140 / 80-160 ve 100-240( son hız ne ise ) olarak ölçülür. Kısacası Deforme olmuş motor kendini yüksek devirde değil yüksek hızda belli eder.
(23-02-2022, Saat: 15:45)nitro37 demiş ki: Turbolu modeli eğer ileride modifikasyon yapacak iseniz almanızı öneririm. Diğer türlü ü2006-2008 modeller 158 hp ile gayet hızlı araçlardır. Eskiden 2006-2008 modellerde bulunan sekonder valfi iptal edemiyorduk. Şimdi iptal edilebiliyor. Dolayısı ile en hızlı ve sorunsuz atmosferik güç subaru da hangi model olursa olsun 2006-2008 arası üretilen 2.0 motor modellerdir. Turbolu xt yi aratmazlar. Hatta kondisyonu düzgün bir 2006-2008 arası atmosferik subaru modeli az yıpranmış 2003-2005 xt nin uzun mesafede yanından geçip gider diyebilirim.
Bu bilgi benim için çok iyi oldu teşekkür ederim abi. Sanki dağda bayırda çamurda turbolunu torku vs daha yüksek olduğundan dolayı daha iyi bir performans alırım diye düşünmüştüm. O zaman 2006-2008 model ZL lere de bakabilirim.
Dağda taşta bayırda sizi turbodan çok sağlam yürüyen bir araç mutlu eder.
geçenlerde çok dik ve ıslak bir yokuşta önce patinaj sesleri duydum. Akabinde gazı kökleyince canım AWD devreye girdi ve arabayı aldı götürdü awd motor gücünden çok vizkozun basıncı ile alakalı olduğu İçin arabanın nefesinin açık olması kritik.
tatlı araçlar satışa çıktı, yeni sahiplerine şimdiden hayırlı olsun.
(23-02-2022, Saat: 16:21)nitro37 demiş ki:
(23-02-2022, Saat: 16:02)Tuura34 demiş ki: Bu bilgi benim için çok iyi oldu teşekkür ederim abi. Sanki dağda bayırda çamurda turbolunu torku vs daha yüksek olduğundan dolayı daha iyi bir performans alırım diye düşünmüştüm. O zaman 2006-2008 model ZL lere de bakabilirim.
Turbolu xt ler 2003-2005 arası kondisyonu değişkenlik gösteren modellerdir. Aracın kondisyonu km sine ve bakımına göre sürekli değişir. Hava akış metresinde oluşacak az hatalı bir ölçüm aracı düşürür. Yine Turbo ve ona bağlı estrumanlarda oluşabilecek deforme aracı yine bitirir. Masrafı atmosferiğe göre %50 daha fazladır. Misal çok tanık olduğum bazı detaylardan örnek vereyim. Xt sahibi çoğu üyemiz denk geldikçe aracını test etmemi ister. Çünkü xt sahipleri genel olarak kendi aracından başka bir xt yi deneme şansı bulamamıştır. Beraber çıkarız yola arabaya bakarım benim daha önceden test ettiğim çoğu xt gibi gitmiyor kondisyon düşük. Araç sahibine söyleyemem bu araba gitmiyor diyemem fena değil der geçerim Ama o arkadaşa göre gidiyordur araç. Turbolu xt ler zaman geçtikçe kondisyondan düştükçe yazılım ile turbo basıncını artırarak kaybolan gücü geri kazandırırlar. Bu kısa vadede işe yarasa da motor ve turbonun sağlığını extra tehlikeye atmaktan başka işe yaramaz. Kısa vadede yıpranmış motor ve turbo tekrar kondisyondan düşer. 0-100 olçümleri çıkan 7.5 saniyelik rakamlar motorun ilk günkü gibi güç verdiğini gösteriyor sanılsa da aslında yanlıştır. Bugün motorundan duman çıkaran egsozdan yağ atan bir xt de bile zorladığınızda 0-100'e 7,5 8 saniyede çıkar. Sıfır km olmayan 10 yaşından büyük bir aracın kondisyonu 0-100 olçülerek değil 60-140 / 80-160 ve 100-240( son hız ne ise ) olarak ölçülür. Kısacası Deforme olmuş motor kendini yüksek devirde değil yüksek hızda belli eder.
Bu mesajın üstüne yeni bir kapışma videosu şart oldu
(23-02-2022, Saat: 16:02)Tuura34 demiş ki: Bu bilgi benim için çok iyi oldu teşekkür ederim abi. Sanki dağda bayırda çamurda turbolunu torku vs daha yüksek olduğundan dolayı daha iyi bir performans alırım diye düşünmüştüm. O zaman 2006-2008 model ZL lere de bakabilirim.
Turbolu xt ler 2003-2005 arası kondisyonu değişkenlik gösteren modellerdir. Aracın kondisyonu km sine ve bakımına göre sürekli değişir. Hava akış metresinde oluşacak az hatalı bir ölçüm aracı düşürür. Yine Turbo ve ona bağlı estrumanlarda oluşabilecek deforme aracı yine bitirir. Masrafı atmosferiğe göre %50 daha fazladır. Misal çok tanık olduğum bazı detaylardan örnek vereyim. Xt sahibi çoğu üyemiz denk geldikçe aracını test etmemi ister. Çünkü xt sahipleri genel olarak kendi aracından başka bir xt yi deneme şansı bulamamıştır. Beraber çıkarız yola arabaya bakarım benim daha önceden test ettiğim çoğu xt gibi gitmiyor kondisyon düşük. Araç sahibine söyleyemem bu araba gitmiyor diyemem fena değil der geçerim Ama o arkadaşa göre gidiyordur araç. Turbolu xt ler zaman geçtikçe kondisyondan düştükçe yazılım ile turbo basıncını artırarak kaybolan gücü geri kazandırırlar. Bu kısa vadede işe yarasa da motor ve turbonun sağlığını extra tehlikeye atmaktan başka işe yaramaz. Kısa vadede yıpranmış motor ve turbo tekrar kondisyondan düşer. 0-100 olçümleri çıkan 7.5 saniyelik rakamlar motorun ilk günkü gibi güç verdiğini gösteriyor sanılsa da aslında yanlıştır. Bugün motorundan duman çıkaran egsozdan yağ atan bir xt de bile zorladığınızda 0-100'e 7,5 8 saniyede çıkar. Sıfır km olmayan 10 yaşından büyük bir aracın kondisyonu 0-100 olçülerek değil 60-140 / 80-160 ve 100-240( son hız ne ise ) olarak ölçülür. Kısacası Deforme olmuş motor kendini yüksek devirde değil yüksek hızda belli eder.
Verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. Senin gibi tecrübeli insanlardan bilgi almak ninni gibi gelir. Şuanda bende Turbolu denesem banada gidiyor gibi gelecektir çok büyük bir ihtimal Şu ana kadar 3 tane araca baktım sadece X 125 hp olanı kullandım. Oda hiç gitmiyordu neredeyse.
Aslında istanbul'da aracını referans olarak inceleyebileceğim birisi olsa süper olur benim için. En azından Motor sesini, Şanzıman dişli geçişlerini, şaşe yerlerini öğrenebilsem yeter bana. Bende ona göre diğer bakacağım araçlarla karşılaştırabilirim. Şuanda youtube da Foresterların motor seslerine kulak alıştırması yapıyorum resmen.
(23-02-2022, Saat: 16:02)Tuura34 demiş ki: Bu bilgi benim için çok iyi oldu teşekkür ederim abi. Sanki dağda bayırda çamurda turbolunu torku vs daha yüksek olduğundan dolayı daha iyi bir performans alırım diye düşünmüştüm. O zaman 2006-2008 model ZL lere de bakabilirim.
Dağda taşta bayırda sizi turbodan çok sağlam yürüyen bir araç mutlu eder.
geçenlerde çok dik ve ıslak bir yokuşta önce patinaj sesleri duydum. Akabinde gazı kökleyince canım AWD devreye girdi ve arabayı aldı götürdü awd motor gücünden çok vizkozun basıncı ile alakalı olduğu İçin arabanın nefesinin açık olması kritik.
tatlı araçlar satışa çıktı, yeni sahiplerine şimdiden hayırlı olsun.
(23-02-2022, Saat: 16:21)nitro37 demiş ki: Turbolu xt ler 2003-2005 arası kondisyonu değişkenlik gösteren modellerdir. Aracın kondisyonu km sine ve bakımına göre sürekli değişir. Hava akış metresinde oluşacak az hatalı bir ölçüm aracı düşürür. Yine Turbo ve ona bağlı estrumanlarda oluşabilecek deforme aracı yine bitirir. Masrafı atmosferiğe göre %50 daha fazladır. Misal çok tanık olduğum bazı detaylardan örnek vereyim. Xt sahibi çoğu üyemiz denk geldikçe aracını test etmemi ister. Çünkü xt sahipleri genel olarak kendi aracından başka bir xt yi deneme şansı bulamamıştır. Beraber çıkarız yola arabaya bakarım benim daha önceden test ettiğim çoğu xt gibi gitmiyor kondisyon düşük. Araç sahibine söyleyemem bu araba gitmiyor diyemem fena değil der geçerim Ama o arkadaşa göre gidiyordur araç. Turbolu xt ler zaman geçtikçe kondisyondan düştükçe yazılım ile turbo basıncını artırarak kaybolan gücü geri kazandırırlar. Bu kısa vadede işe yarasa da motor ve turbonun sağlığını extra tehlikeye atmaktan başka işe yaramaz. Kısa vadede yıpranmış motor ve turbo tekrar kondisyondan düşer. 0-100 olçümleri çıkan 7.5 saniyelik rakamlar motorun ilk günkü gibi güç verdiğini gösteriyor sanılsa da aslında yanlıştır. Bugün motorundan duman çıkaran egsozdan yağ atan bir xt de bile zorladığınızda 0-100'e 7,5 8 saniyede çıkar. Sıfır km olmayan 10 yaşından büyük bir aracın kondisyonu 0-100 olçülerek değil 60-140 / 80-160 ve 100-240( son hız ne ise ) olarak ölçülür. Kısacası Deforme olmuş motor kendini yüksek devirde değil yüksek hızda belli eder.
Bu mesajın üstüne yeni bir kapışma videosu şart oldu
Mürsel Hocam şöyle yapalım. 2.0 xt bulayım bir tane onu atmosferik 165 hp lik Legacy ile kaldıralım. Ben eminim ki Legacy modeli forester xt yi geçemesede peşinden 1 boy farkla gelir.
(23-02-2022, Saat: 16:02)Tuura34 demiş ki: Bu bilgi benim için çok iyi oldu teşekkür ederim abi. Sanki dağda bayırda çamurda turbolunu torku vs daha yüksek olduğundan dolayı daha iyi bir performans alırım diye düşünmüştüm. O zaman 2006-2008 model ZL lere de bakabilirim.
Dağda taşta bayırda sizi turbodan çok sağlam yürüyen bir araç mutlu eder.
geçenlerde çok dik ve ıslak bir yokuşta önce patinaj sesleri duydum. Akabinde gazı kökleyince canım AWD devreye girdi ve arabayı aldı götürdü awd motor gücünden çok vizkozun basıncı ile alakalı olduğu İçin arabanın nefesinin açık olması kritik.
tatlı araçlar satışa çıktı, yeni sahiplerine şimdiden hayırlı olsun.
(23-02-2022, Saat: 16:21)nitro37 demiş ki: Turbolu xt ler 2003-2005 arası kondisyonu değişkenlik gösteren modellerdir. Aracın kondisyonu km sine ve bakımına göre sürekli değişir. Hava akış metresinde oluşacak az hatalı bir ölçüm aracı düşürür. Yine Turbo ve ona bağlı estrumanlarda oluşabilecek deforme aracı yine bitirir. Masrafı atmosferiğe göre %50 daha fazladır. Misal çok tanık olduğum bazı detaylardan örnek vereyim. Xt sahibi çoğu üyemiz denk geldikçe aracını test etmemi ister. Çünkü xt sahipleri genel olarak kendi aracından başka bir xt yi deneme şansı bulamamıştır. Beraber çıkarız yola arabaya bakarım benim daha önceden test ettiğim çoğu xt gibi gitmiyor kondisyon düşük. Araç sahibine söyleyemem bu araba gitmiyor diyemem fena değil der geçerim Ama o arkadaşa göre gidiyordur araç. Turbolu xt ler zaman geçtikçe kondisyondan düştükçe yazılım ile turbo basıncını artırarak kaybolan gücü geri kazandırırlar. Bu kısa vadede işe yarasa da motor ve turbonun sağlığını extra tehlikeye atmaktan başka işe yaramaz. Kısa vadede yıpranmış motor ve turbo tekrar kondisyondan düşer. 0-100 olçümleri çıkan 7.5 saniyelik rakamlar motorun ilk günkü gibi güç verdiğini gösteriyor sanılsa da aslında yanlıştır. Bugün motorundan duman çıkaran egsozdan yağ atan bir xt de bile zorladığınızda 0-100'e 7,5 8 saniyede çıkar. Sıfır km olmayan 10 yaşından büyük bir aracın kondisyonu 0-100 olçülerek değil 60-140 / 80-160 ve 100-240( son hız ne ise ) olarak ölçülür. Kısacası Deforme olmuş motor kendini yüksek devirde değil yüksek hızda belli eder.
Bu mesajın üstüne yeni bir kapışma videosu şart oldu
(23-02-2022, Saat: 17:00)nitro37 demiş ki:
(23-02-2022, Saat: 16:36)Slovan demiş ki: Dağda taşta bayırda sizi turbodan çok sağlam yürüyen bir araç mutlu eder.
geçenlerde çok dik ve ıslak bir yokuşta önce patinaj sesleri duydum. Akabinde gazı kökleyince canım AWD devreye girdi ve arabayı aldı götürdü awd motor gücünden çok vizkozun basıncı ile alakalı olduğu İçin arabanın nefesinin açık olması kritik.
tatlı araçlar satışa çıktı, yeni sahiplerine şimdiden hayırlı olsun. Bu mesajın üstüne yeni bir kapışma videosu şart oldu
Mürsel Hocam şöyle yapalım. 2.0 xt bulayım bir tane onu atmosferik 165 hp lik Legacy ile kaldıralım. Ben eminim ki Legacy modeli forester xt yi geçemesede peşinden 1 boy farkla gelir.
Buralar yangın yeri olmaya başladı
(23-02-2022, Saat: 16:36)Slovan demiş ki: Dağda taşta bayırda sizi turbodan çok sağlam yürüyen bir araç mutlu eder.
geçenlerde çok dik ve ıslak bir yokuşta önce patinaj sesleri duydum. Akabinde gazı kökleyince canım AWD devreye girdi ve arabayı aldı götürdü awd motor gücünden çok vizkozun basıncı ile alakalı olduğu İçin arabanın nefesinin açık olması kritik.
tatlı araçlar satışa çıktı, yeni sahiplerine şimdiden hayırlı olsun.
Alıntı:
Alıntı: Bu bilgi benim için çok iyi oldu teşekkür ederim abi. Sanki dağda bayırda çamurda turbolunu torku vs daha yüksek olduğundan dolayı daha iyi bir performans alırım diye düşünmüştüm. O zaman 2006-2008 model ZL lere de bakabilirim.
Doğru diyorsunuz, araştırmaya devam o zaman. Acelem yok zaten. Baktığım aracı kullanınca "evet o bu araç" hissine kapılmam lazım.