Merhaba Sn. Arkadaşlar,
1991 model Benzin-LPG'li Subaru Legacy 1.8 GL otomatik aracımı 6 ay önce aldım.(2.araç subaru özlemi) Aldığım kişi aracın 80 km/h dan sonra bağırdığını söylemişti. Aracı çalıştırdığımda göğüste bulunan dip gaz yaptığımda devreye giren POWER lambası 16 kez yanıp söndüğünü farkettim bu sanki bir BEYİN ARIZASI var gibi ve sonrasında aracın 4.vitese geçmediğini farkettim.. Kendisi ne ilettim ayrıca kendisi de bir subaru sever(1999 Forester kullanıyor şuan). Dün Şanzımanı açtık hem şanzıman yağını değiştirelim hem de solenoid temzliğini yapalım vs bakalım dedik. Herşey yolunda valfler çalışıyor herhangi bir kablo kopması vs yok. test esnasında vites geçişleri daha yumuşak hale gelmesine rağmen Araç yine 4.vitese geçmedi.
Sorun şanzıman beynin de olabailir mii? Ne önerirsiniz? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Saygılarımla
Aracım eski ama sesi yeter. Babam "oğlum eminsin değil mi bu araç v8 sanki" satma bakımını yap kalsın bizde diyor.
1991 model Benzin-LPG'li Subaru Legacy 1.8 GL otomatik aracımı 6 ay önce aldım.(2.araç subaru özlemi) Aldığım kişi aracın 80 km/h dan sonra bağırdığını söylemişti. Aracı çalıştırdığımda göğüste bulunan dip gaz yaptığımda devreye giren POWER lambası 16 kez yanıp söndüğünü farkettim bu sanki bir BEYİN ARIZASI var gibi ve sonrasında aracın 4.vitese geçmediğini farkettim.. Kendisi ne ilettim ayrıca kendisi de bir subaru sever(1999 Forester kullanıyor şuan). Dün Şanzımanı açtık hem şanzıman yağını değiştirelim hem de solenoid temzliğini yapalım vs bakalım dedik. Herşey yolunda valfler çalışıyor herhangi bir kablo kopması vs yok. test esnasında vites geçişleri daha yumuşak hale gelmesine rağmen Araç yine 4.vitese geçmedi.
Sorun şanzıman beynin de olabailir mii? Ne önerirsiniz? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Saygılarımla
Aracım eski ama sesi yeter. Babam "oğlum eminsin değil mi bu araç v8 sanki" satma bakımını yap kalsın bizde diyor.