<p>Herkese merhabalar foruma yeni kaydoldum.
2009 model Forester X Limited aracım var.ilk subaru aracım. Hep almak istedim ve bir cesaretle aldım
228.000 km de ve hiç tüp takılmamış.
Aracım 198 bin km de Subaru Boss da triger, v kayışı bujiler vs değişmiş ağır bakımları yapılmış.
Özellikle soğuk havalarda marşı ilk bastığımda metal sürtmesi gibi bir cızırtı oluyor 1 2 sn sonra geçiyor. Bunu çok soğuk havalarda yapıyor genelde.
İlk çalıştırmada çok koku geliyor, belirgin bir şekilde.
Birde mavi lamba söndükten sonra ışıkta durduğumda rolanti çok düşüyor tekliyor gibi oluyor ama stop etmiyor araç. Gaza dokununca düzeliyor.
Tüm bu problemlerde araç ısınınca geçiyor normale biniyor.
Kayseri de yaşıyorum. Subaru servisi Metiner e götürdüm 2 defa, sorun olmadığını söylediler.
Ama bence sorun var. Araç sanki hava yakıt karışımını ayarlamada zorlanıyor. Cızırtının meden olabileceğini bilmiyorum.
Destekleriniz için şimdiden teşekkürler.</p>
2009 model Forester X Limited aracım var.ilk subaru aracım. Hep almak istedim ve bir cesaretle aldım

228.000 km de ve hiç tüp takılmamış.
Aracım 198 bin km de Subaru Boss da triger, v kayışı bujiler vs değişmiş ağır bakımları yapılmış.
Özellikle soğuk havalarda marşı ilk bastığımda metal sürtmesi gibi bir cızırtı oluyor 1 2 sn sonra geçiyor. Bunu çok soğuk havalarda yapıyor genelde.
İlk çalıştırmada çok koku geliyor, belirgin bir şekilde.
Birde mavi lamba söndükten sonra ışıkta durduğumda rolanti çok düşüyor tekliyor gibi oluyor ama stop etmiyor araç. Gaza dokununca düzeliyor.
Tüm bu problemlerde araç ısınınca geçiyor normale biniyor.
Kayseri de yaşıyorum. Subaru servisi Metiner e götürdüm 2 defa, sorun olmadığını söylediler.
Ama bence sorun var. Araç sanki hava yakıt karışımını ayarlamada zorlanıyor. Cızırtının meden olabileceğini bilmiyorum.
Destekleriniz için şimdiden teşekkürler.</p>





