Regülatör basıncını da 1.2 yaptım. Bugün çalıştırdım hiç ses yapmadı. LPG geçiş ısısı yazın 25 kışın 35 diye - nerden aklımda kalmışsa - ayarlamıştım. Motor yağını değiştirecektim hatta aldım ama sorun çözülünce artık normal değişim zamanını beklerim. LPG ayar grubunda Akif Tezel de galiba yaz kış 35 diyordu yanlış hatırlamıyorsam.
(07-08-2019, Saat: 10:31)Ufuk demiş ki: LPG gecıs sıcaklıgının standartı 36 derecedır. 36 dereceye gelmeden gaz tam buharlasma yapmaz ve motora soguk ve cıg gaz gondermıs olursunuz. dıger arkadaslarda az benzın yaksın dıye 36 derecenın altında ayarlanmısssa gaz gecıs ısınız 36 derece altı hem lpg regulatorunun dıyafram kısmı omrunu azaltır hemde motorunuzda boyle garıp seslere ve ılk gaza gecıste soguk gazda gaz yememe ve teklemeye sebebıyet verır. benzınden tasarruf edelım dıye dereceyı her dusurdugunuzde fazlasını gaz da yakarsınız ve en azından regulator un dıyafram omrunden calarsınız.
Aldığım zamanki ayarda da geçiş ısısı 25ti. Galiba tasarruf düşüncesiyle öyle bırakılmış. Geçenlerde tamirciye uğramıştım. Ustamız önceki sahibinden arabayı biliyor. Şanzıman yağını değiştirdikten sonra biraz turladı. Hocam sen arabaya ne yapmışsın turbolu gibi olmuş diyor. Tabi arabaya bakarsan o da seni üzmez. Yani Subaru bilmeyen ve ilgilenmeyen kişilerin arabası değil, biraz ilgi istiyor, ihmale kesinlikle gelmiyor.