Olabilir tabi, maksat kötü tecrübelerimizi tarafsız bir şekilde aktarıp servis araştıranlara fikir verebilmek. Tabi şikayetlerimizde şunu da belirtiyor olmamız lazım, muhattabımızın niyeti kötü müydü gerçekten, yoksa hatayı telafi edecek iyi niyeti taşıyor muydu.
(30-05-2018, Saat: 10:48)serkankucuk demiş ki: Olabilir tabi, maksat kötü tecrübelerimizi tarafsız bir şekilde aktarıp servis araştıranlara fikir verebilmek. Tabi şikayetlerimizde şunu da belirtiyor olmamız lazım, muhattabımızın niyeti kötü müydü gerçekten, yoksa hatayı telafi edecek iyi niyeti taşıyor muydu.
Yoksa o konu katliam konusuna dönüşür.
vallaha o konu üyenin insafinada birakilmaz. Yani olasi servis hatasında uyeye kalkip sence niyet iyimiydi kotumuydu diye sormak, uyeye niyet okutmaya benzer. Kimsede niyet okuyamaz
Şikayetim var konusu bence çok iyi olur. Ama üyenin asılsız ithamlarda bulunup bulunmadığını nereden bileceğiz? Servisin de kendini savunması gerekecek doğal olarak. O zaman kim hakemlik yapacak. Ya da muhatap servis hatasını telafi etme girişiminde bulunabilecek mi. Tabi kimin sağlam usta kaliteli servis olduğu da böylece ortaya çıkacak.
Forum kurallari geregi zaten her üye yaptığı paylaşımdan kendisi sorumludur. Bu nedenle sikayet paylaşımı yapacak üyeler kelimelerini hukuki sorumluluk içermeyecek şekilde secmelidir. Buna benzer bir hatırlatmayı konu başlığına koymak suretiyle hem üyeleri dikkatli olmaya çağırmış oluruz, hemde servisleri cok fazla zan altinda bırakmış olmayız.
Simdi bir şablon hazırlatıyorum. Şikayetim var başlığı altında yeni konu aç dedigimiz zaman karşımıza Firma adı, şikayet konusu ve açıklama olarak hazır editor şablonu gelicek. Tabi bunun öncesinde de bir uyarı yazısı. Ayrica yapılan her sikayet admin onayından gecicek, olur ya o kızgınlıkla küfür vs gibi bir yazı yazılabilir sonucta bitince otomativ dünyası bölümünde yeni konu başlığını yayınlayacağım.
(30-05-2018, Saat: 14:33)nitro37 demiş ki: Simdi bir şablon hazırlatıyorum. Şikayetim var başlığı altında yeni konu aç dedigimiz zaman karşımıza Firma adı, şikayet konusu ve açıklama olarak hazır editor şablonu gelicek. Tabi bunun öncesinde de bir uyarı yazısı. Ayrica yapılan her sikayet admin onayından gecicek, olur ya o kızgınlıkla küfür vs gibi bir yazı yazılabilir sonucta bitince otomativ dünyası bölümünde yeni konu başlığını yayınlayacağım.
Çok güzel bir konu başlığı olmuş. Artıları ve eksileri olabilecek bir konu olsa da çok yerinde bir konu, takip ettiğim kadarı ile burada bulunan herkes arabasına değer veren kişiler hatta başkalarının arabalarına bile değer veriyorlar. Bence bir servis hakkında olumsuz fikir beyan etmek çok kolay bir şey değil, ancak kötüyü bulmakta zor değil. Korkum şu ki bir X servisini çok övdüğümüzde şımarırsa ne yapacağız. Fiyatları arttırıp ahlakını bozarsa ne olur onu merak ettim.
(20-11-2018, Saat: 20:34)Endolut demiş ki: İyi Akşamlar,
Çok güzel bir konu başlığı olmuş. Artıları ve eksileri olabilecek bir konu olsa da çok yerinde bir konu, takip ettiğim kadarı ile burada bulunan herkes arabasına değer veren kişiler hatta başkalarının arabalarına bile değer veriyorlar. Bence bir servis hakkında olumsuz fikir beyan etmek çok kolay bir şey değil, ancak kötüyü bulmakta zor değil. Korkum şu ki bir X servisini çok övdüğümüzde şımarırsa ne yapacağız. Fiyatları arttırıp ahlakını bozarsa ne olur onu merak ettim.
Saygılarımla
Valla şimdikinin tersini yaparız o zaman da sonuçta onlar servis biz müşteri kaybeden onlar olacaktır
(20-11-2018, Saat: 20:34)Endolut demiş ki: İyi Akşamlar,
Çok güzel bir konu başlığı olmuş. Artıları ve eksileri olabilecek bir konu olsa da çok yerinde bir konu, takip ettiğim kadarı ile burada bulunan herkes arabasına değer veren kişiler hatta başkalarının arabalarına bile değer veriyorlar. Bence bir servis hakkında olumsuz fikir beyan etmek çok kolay bir şey değil, ancak kötüyü bulmakta zor değil. Korkum şu ki bir X servisini çok övdüğümüzde şımarırsa ne yapacağız. Fiyatları arttırıp ahlakını bozarsa ne olur onu merak ettim.
Saygılarımla
Sanayi camiasinda serbest rekabet kurallari geçerli, fiyatini arttirana niye arttirdin diyemeyiz bu yanlış olur. Burada bakacağımiz yer yapilan isciligin kalitesi. Ben sahsen sonuç odakli bakıyorum olaya. Yani Alinan paraya degil yapilan iscilige. Neden? çünkü cevremizde ayni isi tekrar tekrar yaptiran üyelerimiz var. Defalarca motor yaptiran dan tutunda bir ariza için gereksiz tonla parça degistirene kadar tum bunlara sahit oluyoruz. O zaman bizim alinan paraya degil yapilan işçiliğe onem vermemiz lazim. Tabi alinan parada kabul edilebilir olmalı diğer servislerle arasinda uçurum olmamali.
Bizim burada dikkat edecegimiz diğer bir konuda servislerin yaptığı isciliklerin arkasında durup durmadigi. Paramizi verdik işlemi yaptırdık. Uc gun sonra bir ariza çıktığında arkasinda durmuyorsa asil ahlak dışı olan olay bu olmuş olur.
Şikayetim var bölümüne gidilen servisleri ve yapilan işçiliği yazabilir arkadaşlar ama kimse arabam minlenmesin diye servis yada usta ismi vermiyor. Sadece benim bildigim en az 10 uyemizin servis sıkıntısı var ama yazmiyorlar. Boyle olduğu surece servisler meydanda istedigi gibi at koşturmaya devam edecektir.