Tarih 11 Ocak 2017 itibariyle Subime sahip oldum..İzmir'den Antalya'ya geliş önemliydi sanki ilk kez araç alıyormuş heyecanımı unutamıyorum.. Neredeyse bütün yol boyunca "Nitro37" telefonla bana eşlik etti sağolsun.. Denizli sonrası tırmanmaya başlıyorsunuz Antalya'ya gelmek için.. Dolayısıyla ciddi bir kar ve buzla karşılaştım..Ve Subime ilk kez aşık olduğum performansı yaşadım. Sağa sola çekmiş araçlara kar küreme makinesi gibi yola devam edişimdeki haz anlatılmaz yaşanırdı..
İlk motor arıza lambam Korkuteli'nde yandı..Nitro37 fakir veya zengin karışımdır rakım farkından dolayı dedi Antalya'ya iner inmez sanayide soluğu alıp arızayı OB2'de tespit ettirdiğimde aynen Mehmedin dediği çıktı.. Sonrasında Subimin servis kayıtları için Subaru servise uğrayıp 26 sayfa bakım geçmişi olduğunu öğrenince sevindim.
Subim de daha sonra "at temp oil" ikazını veren arıza ile karşılaştım.. Bayağı bir problem yaşattı bana.. Yine "Nitro37énin tespiti ile şanzıman yağını filtresi ile birlikte değiştirerek problemi sorunu sıfırladık..
Daha önce LPG bağlanmamış ben de bağlatmayı düşünmüyordum.Ancak mevcut haliyle binmek acıtan bir zevke dönmeye başladı..
Burada bütün tespitlerine katıldığım üyemiz "Cherkess"in de dediği gibi"Aracımı ilk aldığımda benzinliydi alır almaz aynı hafta hemen LPG taktırdım. Çünkü gerçekten benzinle XT yi beslemek zor yani en azından uzun yolda "sakin kullanabileceğinize güveniyorsanız (çünkü gerçekten insanı gaz pedalına basmaya zorlayan bir performansa ve kullanım keyfine sahiptir) sıkıntı olmaz da şehir içi baş etmek bir sabit gelirli için zor." prince vs12 sistemini aracıma uygulattım..Net maliyeti 4bin tl. oldu..Sistem ne olursa olsun mesele onu bağlayan işçilikte düstürunu dikkate almanın faydasını yaklaşık bir yıldır yaşıyorum..LPG uygulama işi net 2 gün sürdü..Antalya Prince bayii HBO otogaz İbrahim Gökkaya'yı anmadan geçemeyeceğim..
Subimin ağır arazi offroad aracı olmadığının farkındayım gerek yaklaşma açısının az oluşu gerekse yerden yüksekliği sebebiyle..Ama kum çamur ve karda extrem araçlara bile taş çıkaran bir özelliği de var.. Kumdan çıkamayan land rover a bile çekici hizmeti vermişliğimiz oldu..
İlk motor arıza lambam Korkuteli'nde yandı..Nitro37 fakir veya zengin karışımdır rakım farkından dolayı dedi Antalya'ya iner inmez sanayide soluğu alıp arızayı OB2'de tespit ettirdiğimde aynen Mehmedin dediği çıktı.. Sonrasında Subimin servis kayıtları için Subaru servise uğrayıp 26 sayfa bakım geçmişi olduğunu öğrenince sevindim.
Subim de daha sonra "at temp oil" ikazını veren arıza ile karşılaştım.. Bayağı bir problem yaşattı bana.. Yine "Nitro37énin tespiti ile şanzıman yağını filtresi ile birlikte değiştirerek problemi sorunu sıfırladık..
Daha önce LPG bağlanmamış ben de bağlatmayı düşünmüyordum.Ancak mevcut haliyle binmek acıtan bir zevke dönmeye başladı..
Burada bütün tespitlerine katıldığım üyemiz "Cherkess"in de dediği gibi"Aracımı ilk aldığımda benzinliydi alır almaz aynı hafta hemen LPG taktırdım. Çünkü gerçekten benzinle XT yi beslemek zor yani en azından uzun yolda "sakin kullanabileceğinize güveniyorsanız (çünkü gerçekten insanı gaz pedalına basmaya zorlayan bir performansa ve kullanım keyfine sahiptir) sıkıntı olmaz da şehir içi baş etmek bir sabit gelirli için zor." prince vs12 sistemini aracıma uygulattım..Net maliyeti 4bin tl. oldu..Sistem ne olursa olsun mesele onu bağlayan işçilikte düstürunu dikkate almanın faydasını yaklaşık bir yıldır yaşıyorum..LPG uygulama işi net 2 gün sürdü..Antalya Prince bayii HBO otogaz İbrahim Gökkaya'yı anmadan geçemeyeceğim..
Subimin ağır arazi offroad aracı olmadığının farkındayım gerek yaklaşma açısının az oluşu gerekse yerden yüksekliği sebebiyle..Ama kum çamur ve karda extrem araçlara bile taş çıkaran bir özelliği de var.. Kumdan çıkamayan land rover a bile çekici hizmeti vermişliğimiz oldu..