İyi akşamlar cümleten,
Tolgaozhan rumuzlu sayın esnaf bey size de iyi akşamlar,
Öncelikle beni çok mutlu ettiniz bu cevabınızla. Şikayetimin az bile kaldığını, kendinizi özdeşleştirdiğiniz genel yakıştırmayı da iyi taşıdığınızı düşünüyorum.
Dünü bugünü yarını ayıramamak ve totalde bana siparişimden sonraki 3.gün kargonun gelme şansı olduğunun belirtildiği yazışma sonda eklediğiz kayıt resimlerinde var zaten... Öğlen verdiğim siparişle ilgili olumsuzluk aynı gün yaşanmış ya hani, deponuzda ürün yokmuş bunun bilgisi de benim ertesi gün size ulaşmamla oluyor ya ve bu süreçte tek taraflı bir iletişime geçme çabası var ya bunlar benim hatam. Kargoya çıkmayan ürünü benim takip edip ona göre kendi kendime tembihlemem lazım. Zaten fiziki stokla sanal stoğun örtüşmemesi ve bu konudaki gecikmeyi öngörmek tamamen müşterinin sorumluluğu. Yani lütfen Ne gerek var bir telefon açmaya bir eposta atmaya ne de olsa şikayet etse cevap vermeye değer bile bulunmaz İlahi ben...
Benim takıldığım nokta cevap vermeye değer bulmamışsın 6 ay sonra niye kendini üzdün sayın tolgaozhan rumuzlu esnaf. Biz müşteriler bazen atarız yalan... Fiyat konusunda güncelleme yapılmadıysa ne mutlu subaru kullanıcılarına demek ki uygun fiyatla ulaşmışlar ürüne onların adına sevindim. Benim yalan beyanım olsun çünkü bundan 6 ay öncesindeki bu durumla ilgili ekran görüntüsü almamışım, olayın heyecanından o kadar çok muhattap buldum ki laflarım birbirine karışmış, aklım şaşmış. Ondan dolayı haklısın.Ben de yalan atmışım özür dilerim.
Matematikle sizi yormak istemem. Heralde yazınızda tırnak içinde yazdığınız yarın kelimesi de haziran 2019da yapılan şikayeti önce kayda değer bulmayıp sonra da bir anda aralık 2019 da heyecanla cevaplama kaygısında yer zaman yön duyguları karışmış. Olur öyle ben sizi böyle kabul ettim ondan alışveriş yapmıyorum zaten.
Düşündüm de genel olarak haklısın. Sen mega bir esnafsın. Başarı kriterin satış sayısı ancak memnuniyet değil zaten günümüzün derdi de bu değil mi?
İnan İstanbul'a gelip gidiyorum ama gelirim stokta ürün olmaz sonra üzülürüm. Senin yolun İzmir'e düşerse gel misafirimiz ol insanlık nasıl oluyor belki benim açımdan görebilirsin.
Forumu meşgul ettiğim için çok üzgünüm.
Saygılarımla,
Orhan
Tolgaozhan rumuzlu sayın esnaf bey size de iyi akşamlar,
Öncelikle beni çok mutlu ettiniz bu cevabınızla. Şikayetimin az bile kaldığını, kendinizi özdeşleştirdiğiniz genel yakıştırmayı da iyi taşıdığınızı düşünüyorum.
Dünü bugünü yarını ayıramamak ve totalde bana siparişimden sonraki 3.gün kargonun gelme şansı olduğunun belirtildiği yazışma sonda eklediğiz kayıt resimlerinde var zaten... Öğlen verdiğim siparişle ilgili olumsuzluk aynı gün yaşanmış ya hani, deponuzda ürün yokmuş bunun bilgisi de benim ertesi gün size ulaşmamla oluyor ya ve bu süreçte tek taraflı bir iletişime geçme çabası var ya bunlar benim hatam. Kargoya çıkmayan ürünü benim takip edip ona göre kendi kendime tembihlemem lazım. Zaten fiziki stokla sanal stoğun örtüşmemesi ve bu konudaki gecikmeyi öngörmek tamamen müşterinin sorumluluğu. Yani lütfen Ne gerek var bir telefon açmaya bir eposta atmaya ne de olsa şikayet etse cevap vermeye değer bile bulunmaz İlahi ben...
Benim takıldığım nokta cevap vermeye değer bulmamışsın 6 ay sonra niye kendini üzdün sayın tolgaozhan rumuzlu esnaf. Biz müşteriler bazen atarız yalan... Fiyat konusunda güncelleme yapılmadıysa ne mutlu subaru kullanıcılarına demek ki uygun fiyatla ulaşmışlar ürüne onların adına sevindim. Benim yalan beyanım olsun çünkü bundan 6 ay öncesindeki bu durumla ilgili ekran görüntüsü almamışım, olayın heyecanından o kadar çok muhattap buldum ki laflarım birbirine karışmış, aklım şaşmış. Ondan dolayı haklısın.Ben de yalan atmışım özür dilerim.
Matematikle sizi yormak istemem. Heralde yazınızda tırnak içinde yazdığınız yarın kelimesi de haziran 2019da yapılan şikayeti önce kayda değer bulmayıp sonra da bir anda aralık 2019 da heyecanla cevaplama kaygısında yer zaman yön duyguları karışmış. Olur öyle ben sizi böyle kabul ettim ondan alışveriş yapmıyorum zaten.
Düşündüm de genel olarak haklısın. Sen mega bir esnafsın. Başarı kriterin satış sayısı ancak memnuniyet değil zaten günümüzün derdi de bu değil mi?
İnan İstanbul'a gelip gidiyorum ama gelirim stokta ürün olmaz sonra üzülürüm. Senin yolun İzmir'e düşerse gel misafirimiz ol insanlık nasıl oluyor belki benim açımdan görebilirsin.
Forumu meşgul ettiğim için çok üzgünüm.
Saygılarımla,
Orhan