(06-04-2019, Saat: 22:05)serkankucuk demiş ki: Geçen yaz Çamkoruda bu rampayi deneyip çıkmamıştım ama sonrasında düşündükçe aslında çıkarabilecegime inandım, hatamı anladım.
Serkan hocam aslinda orasi videoda belli olmuyor ama hem rampa hemde arac askida kaliyor.iyi cikmis. Yavas girip Saga yada sola manevra ile askida kalmadan cikmak mumkun olmazmi?
Evet eğim videoda çok belli olmamış o yüzden eski çıkamadığım videoyu da paylaşayım. O zaman herşeyi denemiştim, araç hızlı gelmiyorsa rampanin ortasında kalıyordu hatta gaza basarken CVT gücü kesti geri kaçtı araba.
(06-04-2019, Saat: 22:20)adem61 demiş ki: Serkan hocam aslinda orasi videoda belli olmuyor ama hem rampa hemde arac askida kaliyor.iyi cikmis. Yavas girip Saga yada sola manevra ile askida kalmadan cikmak mumkun olmazmi?
Evet eğim videoda çok belli olmamış o yüzden eski çıkamadığım videoyu da paylaşayım. O zaman herşeyi denemiştim, araç hızlı gelmiyorsa rampanin ortasında kalıyordu hatta gaza basarken CVT gücü kesti geri kaçtı araba.
Geçen gün 60 bin bakımını yaptırdım, uzun zaman önce merak ettiğim ve araştırdıgim şeyi yaptırdım, şanziman yağını degistirttim.
Duyduğum kadarıyla Turkiyedeki servisler değiştirmiyor ama yabancı forumlarda CVTli Subaru kullananlar 35-45 bin milde bir degisiyorlarmis.
Tabi değiştirme kararı biraz tedirgin etmedi değil ama değişim sonrası şimdilik bu tedirginlik çok gereksiz diye düşünüyorum ve önceki haline göre inanılmaz yumuşadı vites hareketleri.
Bu yag buna sifir olarak koyulduguna göre degismeside sorun teskil etmez. Ne yani bu arac 1milyon km yapti.motor yagi degisiyor ama sanziman yagi degismeyecekmi yurtdisini takip etmek lazim
(02-05-2019, Saat: 19:48)serkankucuk demiş ki: Geçen gün 60 bin bakımını yaptırdım, uzun zaman önce merak ettiğim ve araştırdıgim şeyi yaptırdım, şanziman yağını degistirttim.
Duyduğum kadarıyla Turkiyedeki servisler değiştirmiyor ama yabancı forumlarda CVTli Subaru kullananlar 35-45 bin milde bir degisiyorlarmis.
Tabi değiştirme kararı biraz tedirgin etmedi değil ama değişim sonrası şimdilik bu tedirginlik çok gereksiz diye düşünüyorum ve önceki haline göre inanılmaz yumuşadı vites hareketleri.
En doğrusunu yapmışsın test videosunda bu konuya da deginelim
Bu hep 10 lt yakan XV ile haftasonu Eskişehir'e gittim, geldim ve bugün LPG aldım 374 km yapmışken 32 lt LPG aldı... Yani 8.5 lt yaktı diyebilirim, bunun 300 km'si uzun yol 110 km/h sabit arabada tek kişiydim, kalanı şehir içinde yaptığım.
Çok fazla iniş çıkışı olmayan ve düşük bir hızda sabitleyince gayet de az yakabildiğini de göstermiş oldum mu
(08-10-2019, Saat: 17:45)serkankucuk demiş ki: Bu hep 10 lt yakan XV ile haftasonu Eskişehir'e gittim, geldim ve bugün LPG aldım 374 km yapmışken 32 lt LPG aldı... Yani 8.5 lt yaktı diyebilirim, bunun 300 km'si uzun yol 110 km/h sabit arabada tek kişiydim, kalanı şehir içinde yaptığım.
Çok fazla iniş çıkışı olmayan ve düşük bir hızda sabitleyince gayet de az yakabildiğini de göstermiş oldum mu
Göstermiş oldunuz @serkankucuk Gayet güzel değerler. Eskişehir yolu düz ve renksiz.Yavaş gidincede pek sıkıcı oluyor.Lakin çok sık radar var .Başka türlü de gidilmiyor. Sizin 10 lt mersin yolu ve şehir içi değeriydi sanırım.
(08-10-2019, Saat: 17:45)serkankucuk demiş ki: Bu hep 10 lt yakan XV ile haftasonu Eskişehir'e gittim, geldim ve bugün LPG aldım 374 km yapmışken 32 lt LPG aldı... Yani 8.5 lt yaktı diyebilirim, bunun 300 km'si uzun yol 110 km/h sabit arabada tek kişiydim, kalanı şehir içinde yaptığım.
Çok fazla iniş çıkışı olmayan ve düşük bir hızda sabitleyince gayet de az yakabildiğini de göstermiş oldum mu
Göstermiş oldunuz @serkankucuk Gayet güzel değerler. Eskişehir yolu düz ve renksiz.Yavaş gidincede pek sıkıcı oluyor.Lakin çok sık radar var .Başka türlü de gidilmiyor. Sizin 10 lt mersin yolu ve şehir içi değeriydi sanırım.
Evet 10 lt tüketim Ankara şehiriçi ve Mersine git-gel içindi. Radar vardı dediğiniz gibi hem de yola erken çıktığım halde hatta radarın içindeki polis uyuyordu bile aahaha