Bana da mesaj geldi. İlgili formu doldurup gönderince hava yastığı fişekleri değişimi için geri çağırma olduğunu belirtti. Yani 1 ay önce Ankaradaydım yetkili servise gitsem belki de orada halledebilirdik. Şimdi Ordu servisine kaldık.
Bu gün banada geldi aynı sms. Girdim formu doldurdum herhangi bir güncelleme yok diyor. Hava yastığı olayını serviste konuşmuştum. Yolcu tarafı fişeğinde problem olma ihtimaline karşı değişim yapılıyor ücretsiz. Galiba çoğu araçta var ama servis hepsini aynı anda çağıramayacağı için kısım kısım çağırma yapılıyormuş. Önce ki aracım lancer da da çağırmışlardı ve ücretsiz parça değişimi yaptılar. O parçayı üreten firma aynı olmalı.
Subarunun belirli yila kadarki butun modellerinde geri cagrilma var. airbag problemi. Birtek subaru degil butun markalar. Amerika da devlet bu isin uzerine ciddi anlamda dustugu icin arac sahibine birsekilde ulasmalari gerekiyot. Tv-gazete-mektup...vs
Benim arac 2009 legacy idi. Airbag icin geri cagrilma mektubu almistim(2017 yilinda). 5 tane yetkili servisi arayip 1 tanesinde parca bulabildigim icin araci oraya eaim goturdu. Parcayi degistik dediler ama aracta yanmayan airbag lambasi yanmaya baslayinca bu sefer ben geri goturdum. Onun disinda 2009 legacy ve 2010 forester(kendimden ve kaynanadan biliyorum) abs modulunden cikan butun fren hortumlari yenilenip yaglanmisti. O da geri cagrilmaydi(2014).
Sms kayit olayi yaptirmanizdaki en iyi nokta, subarunun musterisine deger verdiginin isareti. Ama reklam mesaji icin aistemi kullanirlarsa o zaman yorum yapacak birsey yok.