Öncelikle emeğinize sağlık.
Henüz 3 haftalık Forester kullanıcısıyım. Çok yazabileceğim birşey yok. Şu an için ilk karşıma çıkan Adana-Mersin bölgesinde usta ve parça sorunu. Belki de var ama ben bilmiyorumdur. Yani gidip 10 arabaya tabi ki bir destek veremeyecektir attığı vurduğuna değmez ama en azından uzman ekipten oluşan bir teknik destek müşteri hizmetleri yapılabilir. Haftasonu yağ bakımı yaptırdım. Parça bulamadım, muadil elbet var tabi. Sağolsun @
Arıcan Subaru Raci ustam gerek parça temini gerekse incelikleri ile ilgili tereddütsüz ve içtenlikle yardımcı oldu, tekrar teşekkür ederim. Ama sürekli aramak da beni tedirgin etmedi değil hani, sonuçta kendi mesaisi var insanların. Velhasıl şu an aracı da tanımadığımdan parça fiyat bilgisi de çok olmadığından dikkatle kullanmaya özen gösteriyorum. Ama içim gidiyor aldığım aracın hakkını verip en üst performansını görmek istiyorum. İşte birşey olur bulamazsam veya bulmak bana çok uzun zaman ve bedele patlarsa demek kullanıcı için olumsuz bir durum. Bunlar 3 haftadaki yaşadıklarım. Tabi uzun süreli kullanıcı olduğumuzda bakış açımız da beklentimiz de değişecektir. Ama ben cidden 7/24 arayabileceğimiz gerçekten en azından acil durumda çekinmeden arayabileceğim ve düzgün bilgi alabileceğim teknik müşteri hizmetleri olmasını isterim.
Unutmadan eklemeliyim. Bizim buluşma organizasyonlarına ana sponsorluk mutlaka olmalı, kendileri etkinlik yaptığında(umarım) da biz toplanabilmeliyiz. Bu konuda koordinasyonda destek vermeliler, el atmalılar. Belki satış pazarlama konusunda dışarıdan bakıldığında Türkiye bu şartlar için yetersiz potansiyel görünebilir onlara fakat yine de bayrağı biz sallıyoruz.
Teşekkürler