Benim aracım 2008 Forester . Hiç LPG takılmamış ve 220.000 km. de. Bugüne kadar tüm km kayıtlarını doğrulayabildim. Aracı günlük olarak kullanmıyorum. Tatil, uzun yollar ve hafta sonları keyif için biniyorum. Bu şartlarda tüketeceği ekstra yakıta "keyfim için değer" deyip geçiyorum. Ancak gündelik hayatta kullanacak olsaydım yine tercihim aynı şekilde olurdu. Vakko'dan giyinmek istiyorsan ona göre bütçeyi gözden çıkartacaksın..
Sonuç maddiyat sağlam değilse Subaru üzüyor. Bu üzmede suçlu Subaru değil ülkenin ekonomik ve ustasizlik şartlarıdır.
Maddiyat sağlam değilse bütün araçların üzme riski çok yüksek. Yani belki yerli üretim araçlarda sıkıntı yaşanmaz egea gibi , ama her hangi bir ithal araçta sonuç çok üzücü olabilir. Subarunun istisnai durumu sanırım yan sanayi parçası az ve anlayan usta sayısı diğer yaygın satılan araçlarınki kadar çok değil. Kayınbiraderimin 2010 opeli var. Modelini tam hatırlamıyorum corsa sanırım. 2 senedir arıza lambasını söndürtemiyor. Binlerce lira harcadı şimdiye kadar. Kaç ustaya gitti. Çözümler hep geçici. En son şehirler arası yolda arıza ışığı yanmış, motor anında aksak moda (limp) geçmiş. Şimdi beyin bekliyorlar araca. Hediyesi minumum 10 bin lira. Allah izniyle kendi patentimiz ile araba üretmedikçe bu iş düzelmeyecek.
Dün bir videoda, Amerikan kaynaklı, adamın karavanı var, elektrikli sedan aracı var, bir de babasından toyota 4 runner kaptıkaçtı miras kalmış . Kaptıkaçtıyı şehirde gecelemek amaçlı modifiye etmiş. Orta gelir seviyesinden bir adam. Türkiye’nin normalinin o seviyeye gelmesi biraz daha sürer. Ama fiyatların yüksekliği Subaru ya has bir problem değil. Egea gibi bir araç kullanmıyor iseniz , problem çıktımı hepsi üzer.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bu araç işi de bir nebze şans unsurunu ele alıyor kanaatimce. Vaktinde ailemiz genişledi diye dizel otomatik 110 HP dci Fluence almıştım daha 104 binde temiz bir araçtı sözde nasıl olsa az yakar parçası ustası bol DCI motor da sorunsuz diye. Yakıtı fena değildi ama yok Egr temizliği, yok enjektörü vs derken yaptığım masraf yakıt tüketimindeki ki tasarrufu baltaladı. Onu almadan önce 2006 Mitsubishi Coltum vardı 2 yıl kullandığım süre boyunca lastik akü yakıt ve filtre harici para harcatmadı sağolsun alırken parçası yok ustası yok sıkıntı yaşarsın diyenleri iyi ki dinlememişim. Ha kötü senaryo da olabilirdi ancak o zaman da nasip derdik bağrımıza taş basardık
GM 8 d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi