Rutine devam;
Periyodik bakımı yapıldı(170000km), Raci ustanın tavsiyesiyle bu sefer motul 5w40 yağ konuldu, öncekinde 5w30 kullanılmıştı. Sübap ayarı yapıldı.
Rot ayarı yapıldı.
Cam değişti, ışıl ışıl iyide oldu. Eskisindeki çatlak almış başını gitmişti. Silecek izlerinede sinir oluyordum zaten.
Fotoda ;
Raci usta : Bir daha orda burda ben arabanın sesinden soluğundan anlarım diye artislik yapma, bir senedir bozuk poryayla gezmişin.
Ben : .......... ;( (foto sonrası gizli saklı utandım geldim)
Ön iki teker poryası değişince araba uçan halı oldu, onca yol nasıl çekmişim o uğultuyu. Hoş uğultu konusunda beni en çok yanıltanda Kızıltepeki ustacıklar oldu. Neymiş buradaki yollarda ses olurmuş, araba hafiften sağa çekermiş...!!! Olduğundan daha kötü olmasın diyede bir daha uğramamıştım zaten sanayiye.
Sübap ayarından sonra Araba pedala dokunmadan gitmeye başladı, ilk aldığımdaki haline döndü çok şükür. Son yolculukta alt devirler ölüydü, hafif rampalarda dahi bayılmaya başlamıştı, ben farklı yerlerden aldığım lpg den diye düşünmüştüm, meğer ayar vakti gelmiş, şükür yakmamışız şimdilik.
Ustanın tavsiyesiyle gittiğim rot balansçıda olması gerektiği gibi rot ayarı yapıldı ve araba ok gibi oldu. Kızıltepede rot ayarı yaptırmıştım, değişen bişey olmamıştı.
İzine gidiş eziyet olmuş arabadan nefret etmiştim ama dönüş muhteşem oldu, ellerine sağlık Raci ustamın.
Bundan sonrası için Lpg işi tamamen bitmiştir benim için, hatta @
baris Çağlar gibi komple söktürmeyi düşünmeye başladım. Uzun yolda tüketim 7.6 lt. 100 km ortalama hız ile. Meşhur hesapla km'de 7.6×6.5=49.4 kuruş. Buna ara ara 200+ km hıza gönül rahatlığıyla çıkma keyfini yaşayarak ulaştım. Şimdi arıza ışığı yaktı, arıza okuyan bir cihaz siparişi verdim gelsin bakalım bi nedenmiş.
Tüm bunların harici Mehmet abiyle, Raci ustayla Ömer abiyle canlı kanlı tanışmış olmak mutluluk verici...
Her şey için çok çok teşekkür ederim kıymetli başkanım @
nitro37 Raci ustam Ömer abi...
SM-G611F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi