Selamlar bu zamana kadar hep japon arabalarına bindim ancak artık bi subaru sahibi olmadan yaşlanmak istemiyorum
Aklımdaki modellerle ilgili farklı soru işaretlerim var
Birincisi 2009 dizel legacy, Bandırmada yaşıyorum en yakın büyük şehir Bursa dersek servis kayıtlı olmadıkça dizeline bulaşmak istemiyorum çünkü sanayide hem subaruyu bilecek bi de dizel motorundan anlayacak usta bulabileceğimi sanmıyorum, bi de krank sorunları duydum ama onların da sandık motor getirtilip garanti kapsamında değiştiğini duydum, ancak 150 bin 160 binde sandık motor takıldı gibi ilanlarda var neyse kısacası dizeline biraz şüpheyle yaklaşıyorum , düşük kilometre ve servis kayıtlı olmadıkça düşünmüyorum , aslında hep bundan sonraki arabam dizel olacak diye diye bugüne kadar geldim çok da istiyorum dizelini ama korkutuyor biraz.
İkincisi 2011 cvt şanzıman benzinli , yakıt tüketimi 8 litreyi geçmedikçe beni üzmez diye düşünüyorum bi de şehir içiyle çok fazla işim olmuyor, Bandırmaya 12 km uzaklıkta bir köyde yaşıyorum genelde bandırmada çok kalmadığımdan yollarım da hep şehirler arası , gerçi cvt için çok olumlu şeyler okuyorum da yakıt tüketimi ile ilgili kullanıcıdan pek bilgi bulamadım,
Yeni modellerinin gelmiyor oluşu ve subaru oluşu yüzünden bu kalitede bir araca çok ucuza ulaşmak mümkün ancak hiç bu polemiklere girmeden 2013-2014 sonrası bir dizel forester alsam da kafam rahat olsun dediğim de olmuyor değil, ancak Legacy de acayip çekiyor beni , kullanıcılardan detaylı bilgi alabilir miyim ?
LPG taktırmayı düşünmüyorum ancak Şuan kullandığım Mitsubishi Carismaya en sonunda prins marka taktırdım öyle çok pahalı da değildi performans kaybı neredeyse yok gibi Legacy için de prins çok uyumlu falan diyorlar böyle kafam bi ona bi buna gidiyor feci kararsızım..
Son olarak da LPİ kullanıcısı var mı sıvı lpg diyelim Legacylerde bence çok iyi olur ama fiyatı bakımı nedir ne değildir pek bilgim yok açıkçası.
Bütçem 60 - zorlarsam 100 en az 3-4 yıl bineceğim bi araba olacak , masrafından da kaçınmam ama tabi dizel legacyde turbo arızası ya da motor sorunu yaşamak da çok tuzlu olacak tek korkum o.
Bi de dizelin torku eski kasa olmasına rağmen daha makul geliyor , sadece benzinli 2010+ legacylerde benzinde ne yakar performansı daha düşük diyorlar falan , lpg taktıracaksan subaruyu hiç getirme diyen bi japoncu ustam var , sıvı lpp yani lpi taktırırım 5-10 bin artık neyse fiyatı doğru düzgün bilgi alabilsem emin olsam
Az çok ne denli kafamın karışık olduğunu anlamışsınızdır , 2013-14 foresterlar da biraz bütçemi aşıyor dizelleri o yüzden legacy daha makul geliyor.
İmpreza konusuna hiç girmiyorum bile :
2.5 wrxlerde sürüş modlarında çok az yaktırdığını da duyunca ona da göz kesmiyor değilim
Aklımdaki modellerle ilgili farklı soru işaretlerim var
Birincisi 2009 dizel legacy, Bandırmada yaşıyorum en yakın büyük şehir Bursa dersek servis kayıtlı olmadıkça dizeline bulaşmak istemiyorum çünkü sanayide hem subaruyu bilecek bi de dizel motorundan anlayacak usta bulabileceğimi sanmıyorum, bi de krank sorunları duydum ama onların da sandık motor getirtilip garanti kapsamında değiştiğini duydum, ancak 150 bin 160 binde sandık motor takıldı gibi ilanlarda var neyse kısacası dizeline biraz şüpheyle yaklaşıyorum , düşük kilometre ve servis kayıtlı olmadıkça düşünmüyorum , aslında hep bundan sonraki arabam dizel olacak diye diye bugüne kadar geldim çok da istiyorum dizelini ama korkutuyor biraz.
İkincisi 2011 cvt şanzıman benzinli , yakıt tüketimi 8 litreyi geçmedikçe beni üzmez diye düşünüyorum bi de şehir içiyle çok fazla işim olmuyor, Bandırmaya 12 km uzaklıkta bir köyde yaşıyorum genelde bandırmada çok kalmadığımdan yollarım da hep şehirler arası , gerçi cvt için çok olumlu şeyler okuyorum da yakıt tüketimi ile ilgili kullanıcıdan pek bilgi bulamadım,
Yeni modellerinin gelmiyor oluşu ve subaru oluşu yüzünden bu kalitede bir araca çok ucuza ulaşmak mümkün ancak hiç bu polemiklere girmeden 2013-2014 sonrası bir dizel forester alsam da kafam rahat olsun dediğim de olmuyor değil, ancak Legacy de acayip çekiyor beni , kullanıcılardan detaylı bilgi alabilir miyim ?
LPG taktırmayı düşünmüyorum ancak Şuan kullandığım Mitsubishi Carismaya en sonunda prins marka taktırdım öyle çok pahalı da değildi performans kaybı neredeyse yok gibi Legacy için de prins çok uyumlu falan diyorlar böyle kafam bi ona bi buna gidiyor feci kararsızım..
Son olarak da LPİ kullanıcısı var mı sıvı lpg diyelim Legacylerde bence çok iyi olur ama fiyatı bakımı nedir ne değildir pek bilgim yok açıkçası.
Bütçem 60 - zorlarsam 100 en az 3-4 yıl bineceğim bi araba olacak , masrafından da kaçınmam ama tabi dizel legacyde turbo arızası ya da motor sorunu yaşamak da çok tuzlu olacak tek korkum o.
Bi de dizelin torku eski kasa olmasına rağmen daha makul geliyor , sadece benzinli 2010+ legacylerde benzinde ne yakar performansı daha düşük diyorlar falan , lpg taktıracaksan subaruyu hiç getirme diyen bi japoncu ustam var , sıvı lpp yani lpi taktırırım 5-10 bin artık neyse fiyatı doğru düzgün bilgi alabilsem emin olsam
Az çok ne denli kafamın karışık olduğunu anlamışsınızdır , 2013-14 foresterlar da biraz bütçemi aşıyor dizelleri o yüzden legacy daha makul geliyor.
İmpreza konusuna hiç girmiyorum bile :
![Gülücük Gülücük](http://subaruturkiyeforum.com/images/ifadeyeni/smile.png)
![Gülücük Gülücük](http://subaruturkiyeforum.com/images/ifadeyeni/smile.png)