Pandemi yüzünden eve kapanınca beyin fırtınaları kol geziyor.
Benim evin borcu bitince benim 2012 dizel Foresterı yüksek model cvt şanzımanlı olanla değiştirmeyi düşünüyordum ancak yurtiçinde ve yurtdışında çekilen bir sürü Subaru offroad videosu seyrettikten sonra bana göre offroad için daha uygun olan aracımı (hem düz vites hem de torku yüksek) orta sıklet bir offroad aracına çevirip yanına da otomatik bir otomobil almaya karar verdim. Bu maksatla aracımda yapmak istediğim değişiklikleri aşağıya sıraladım. Katkılarınız olursa sevinirim.
1. Aracı 4 cm yükseltmek (aşırı tadilat gerektirmeden yapabileceğim azamisi bu)
2. 225/55/17 olan lastikleri 225/65/17 BF Goodrich A/T lastiklerle değiştirmek (bu bana jantları değiştirmeden ilave 22.5 mm daha yükseklik kazandıracak. Yani aracın yerden yüksekliği toplamda 22+4+2.25=28.5 cm olacak.)
3. Tampon içine vinç montajı (12000 lb yeterli olur sanırım)
4. Chip tuning ile aracın torkunu 350 Nm'den 400 Nm'ye, gücünü 150 HP'den 180 HP'ye çıkarmak.
5. Tüm bunları yaparken değerli ustalarımın tavsiyeleri doğrultusunda yürüyende/mekanikte gerekli takviyeleri yapmak.
6. Bütün bunları yaptıktan sonra Mehmet'le bir tanıtım videosu daha çekmek.