Benim bu alanda en çok hoşuma giden 2001 Nissan paitfander di. 2001 modelini 17 bn TL'ye almıştı sene 2011 de arkadaşım. Dışı bordo içi krem deri idi. Tam bir keyif arabası yaptı onu.
çok tesekkurler , bu araçta amacim kamp araci yapmak , bu hafta vakit bulabilirsem , yan marsbiyellere kaya kaydirici ( rack sliders ) yapmayi planliyorum , sonrasinda sira tavan sepeti ( flat roof rack ) var, bunlar hep araca ozel kendi tasarimlarim olup, calismalari sizlerle paylasmaya devam edecegim, , cok arastirip hatali iş yapmamak icin uygulamalar biraz yavas ilerleyecek ,
sayin @ARAS tekrar hayirli olsun , calismalarinizi bekliyorum ,
sayın @Adem61 daha sakin bir hayat planiyla bir sure once , yaklasik 30 yildir yaptigim meslği birakmistim , fakat hayat şartlari ve subaru parça fiyatlari yuzunden gecen ay meslege geri dondum , Aliağa da bir şirketin şubesini açiyorum şu an , yogun gemi trafigi icinde forester biraz nefes almami , deşarj olmami sağlayacak , ne diyelim " Allah selamet versin " selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Özellikle şunlara dikkat et şunu yap veya yapma diyebileceğin bişey var mı bu arada projeni okudum gayet güzel dahada extraların olacak belli ki takıpteyim
oncelikle yukseltme aracta hic bir degisiklik yapmadan max 4 cm kadar , yapilabiliyor ben amortisor kulelerine hdpe malzemeden get ( takoz ) yaptirip taktirdim , yukseltmeden sonra camber ve caster ayarlari yapilmasi gerekiyor , bu ayarlar orjinaldeki malzemeler ile tam sonuç vermiyor , ozel ayar civatalari alip sonuc almak gerekiyor henuz yapmadim yapinca ayrintilari paylasirim , birde kat iptali sonuç ses ve guç artisi olsada araçta teklemeler oluyor , ben orjinal kati tekrar geri takmak zorunda kaldim , siz akliniza takilanlari yazin bilgim dahilinde cevaplamaya devam ederim , selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
çok tesekkurler , bu araçta amacim kamp araci yapmak , bu hafta vakit bulabilirsem , yan marsbiyellere kaya kaydirici ( rack sliders ) yapmayi planliyorum , sonrasinda sira tavan sepeti ( flat roof rack ) var, bunlar hep araca ozel kendi tasarimlarim olup, calismalari sizlerle paylasmaya devam edecegim, , cok arastirip hatali iş yapmamak icin uygulamalar biraz yavas ilerleyecek ,
sayin @ARAS tekrar hayirli olsun , calismalarinizi bekliyorum ,
sayın @Adem61 daha sakin bir hayat planiyla bir sure once , yaklasik 30 yildir yaptigim meslği birakmistim , fakat hayat şartlari ve subaru parça fiyatlari yuzunden gecen ay meslege geri dondum , Aliağa da bir şirketin şubesini açiyorum şu an , yogun gemi trafigi icinde forester biraz nefes almami , deşarj olmami sağlayacak , ne diyelim " Allah selamet versin " selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hep aklımın bir köşesinde yükseltilmiş homurdayan jeep grand cheroke gelirdi,hafta sonları görünce sahibindene hevesle bakardım fiyatları cokda uygun görürdüm fakat subaru ınsanlara nasıl yabancıysa banada yabancı oldugu için cesaret edemedim tam dedım foruma ısten anlayan uye geldı sonra bırden kaybolunca sormaya fırsat olmadı,tekrar renk katmanız cok güzel,bununla ılgılı ayrı konu acılabırmı bılmıyorum ama nette dolasan 2000 model grand cherokeler cok uygun fıyatlarda bu aracların kronık vs sorunu varmı offroad degıl amaç sadece gezıp tozmak dag bayır.
GC ler bilmeyenlerin gozunu korkutur , ama inanin işletme giderleri bir cok aractan daha hesapli ve yedek parça bulunurluğu çesitliligi sorunsuz , surekli 4x4 olmalari yakit giderleri konusunda eksi olsada , 4.0 / 4.7 / 5.2 / 5.9 motorun gucunu 4x2 de zaptetmek zor , eksilerinden biride dogasi gereği sicak calisan motor olmasi nedeni ile hararete meyilli olmalari , bunuda çöl radyatorü , sogutucu hortumlari degisimi yapilinca sonuç tatmin edici olsada gozunu hararet cubugunda olmaya devam ediyor , kronik sorunlardan biride sensor arizalaridir , GC lerde favori aracim Mercedes 5 silindir motorlu 2.7 crd modeller , bunlarda yukarida yazdigim sorunlar yaşanmaz , doğa gezileri için mukemmel aractir , birde aracin agirligindan oturu birde pilotaja bağli olarak ,diger araçlarin geçtigi çamurda balçikta , en cok batan aractir maalesef , ve karda çamurda gaz verdiginizde aracin gucunden dolayi aracin arkasi sağ sol salinimlar yapar , bilhassa dar bir kenari ucurum olan arazide çok risk yaratsada bu keyfi yasamanizi tavsiye ederim , stock oynanmamis araçlarda uzun yillar keyif ile kullanabilirsiniz , selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(31-03-2019, Saat: 13:40)nitro37 demiş ki: Benim bu alanda en çok hoşuma giden 2001 Nissan paitfander di. 2001 modelini 17 bn TL'ye almıştı sene 2011 de arkadaşım. Dışı bordo içi krem deri idi. Tam bir keyif arabası yaptı onu.
Nissan in patrol den sonra en iyi ve keyifli araci pathfinder , tek sorunu tamir esnasinda ufak bir sensor yada filtre degisimi icin motorun ustunun komple cikarilmasi gerekliliği , bunun disinda kronik arizasi olmayan hem sehirde hem hafif arazi gezilerinde guvenli ve konforlu araclar , fiyatlari benzer muadili modellerinden yuksek olsada verilen parayi hak eden bir arac oldugunu dusunuyorum.
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ateşleme sıralaması hatası vardı onda Volkan abi o sıralar Van da idik sanayide boştu depremden dolayı Teşhisi kendimiz koyup kendimiz çözmüştük sorunu başkada sorun yaşamadık arabada 2 sene boyunca
(31-03-2019, Saat: 14:34)nitro37 demiş ki: Ateşleme sıralaması hatası vardı onda Volkan abi o sıralar Van da idik sanayide boştu depremden dolayı Teşhisi kendimiz koyup kendimiz çözmüştük sorunu başkada sorun yaşamadık arabada 2 sene boyunca
burda da baska araclardan patfhinder a gecen arkadaslar , eskiden sanayiden cikmayan adamlari artik sadece gezilerde goruyoruz
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(31-03-2019, Saat: 12:19)ARAS demiş ki: Özellikle şunlara dikkat et şunu yap veya yapma diyebileceğin bişey var mı bu arada projeni okudum gayet güzel dahada extraların olacak belli ki takıpteyim
oncelikle yukseltme aracta hic bir degisiklik yapmadan max 4 cm kadar , yapilabiliyor ben amortisor kulelerine hdpe malzemeden get ( takoz ) yaptirip taktirdim , yukseltmeden sonra camber ve caster ayarlari yapilmasi gerekiyor , bu ayarlar orjinaldeki malzemeler ile tam sonuç vermiyor , ozel ayar civatalari alip sonuc almak gerekiyor henuz yapmadim yapinca ayrintilari paylasirim , birde kat iptali sonuç ses ve guç artisi olsada araçta teklemeler oluyor , ben orjinal kati tekrar geri takmak zorunda kaldim , siz akliniza takilanlari yazin bilgim dahilinde cevaplamaya devam ederim , selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(31-03-2019, Saat: 13:13)Salim demiş ki: Hep aklımın bir köşesinde yükseltilmiş homurdayan jeep grand cheroke gelirdi,hafta sonları görünce sahibindene hevesle bakardım fiyatları cokda uygun görürdüm fakat subaru ınsanlara nasıl yabancıysa banada yabancı oldugu için cesaret edemedim tam dedım foruma ısten anlayan uye geldı sonra bırden kaybolunca sormaya fırsat olmadı,tekrar renk katmanız cok güzel,bununla ılgılı ayrı konu acılabırmı bılmıyorum ama nette dolasan 2000 model grand cherokeler cok uygun fıyatlarda bu aracların kronık vs sorunu varmı offroad degıl amaç sadece gezıp tozmak dag bayır.
GC ler bilmeyenlerin gozunu korkutur , ama inanin işletme giderleri bir cok aractan daha hesapli ve yedek parça bulunurluğu çesitliligi sorunsuz , surekli 4x4 olmalari yakit giderleri konusunda eksi olsada , 4.0 / 4.7 / 5.2 / 5.9 motorun gucunu 4x2 de zaptetmek zor , eksilerinden biride dogasi gereği sicak calisan motor olmasi nedeni ile hararete meyilli olmalari , bunuda çöl radyatorü , sogutucu hortumlari degisimi yapilinca sonuç tatmin edici olsada gozunu hararet cubugunda olmaya devam ediyor , kronik sorunlardan biride sensor arizalaridir , GC lerde favori aracim Mercedes 5 silindir motorlu 2.7 crd modeller , bunlarda yukarida yazdigim sorunlar yaşanmaz , doğa gezileri için mukemmel aractir , birde aracin agirligindan oturu birde pilotaja bağli olarak ,diger araçlarin geçtigi çamurda balçikta , en cok batan aractir maalesef , ve karda çamurda gaz verdiginizde aracin gucunden dolayi aracin arkasi sağ sol salinimlar yapar , bilhassa dar bir kenari ucurum olan arazide çok risk yaratsada bu keyfi yasamanizi tavsiye ederim , stock oynanmamis araçlarda uzun yillar keyif ile kullanabilirsiniz , selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(31-03-2019, Saat: 13:40)nitro37 demiş ki: Benim bu alanda en çok hoşuma giden 2001 Nissan paitfander di. 2001 modelini 17 bn TL'ye almıştı sene 2011 de arkadaşım. Dışı bordo içi krem deri idi. Tam bir keyif arabası yaptı onu.
Nissan in patrol den sonra en iyi ve keyifli araci pathfinder , tek sorunu tamir esnasinda ufak bir sensor yada filtre degisimi icin motorun ustunun komple cikarilmasi gerekliliği , bunun disinda kronik arizasi olmayan hem sehirde hem hafif arazi gezilerinde guvenli ve konforlu araclar , fiyatlari benzer muadili modellerinden yuksek olsada verilen parayi hak eden bir arac oldugunu dusunuyorum.
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Neden max 4 cm takoz işi benm tercih etmek istemediğim bi sistem ama bunun sadece huma oto da yayları var var mı başka seçenek veya amortisör kesip uzatıcaz yayları değiştirip o şekilde de z rot kesip kaynatma gerekecektir ama bence sağlıklı değil başka bi aracın z rotu uyar bakılması lazım birazda lastıkten yükselir ön tampon sökülmesi lazım sığsın diye ondada sorun yok tampon zaten kullanmıcaz
oncelikle yukseltme aracta hic bir degisiklik yapmadan max 4 cm kadar , yapilabiliyor ben amortisor kulelerine hdpe malzemeden get ( takoz ) yaptirip taktirdim , yukseltmeden sonra camber ve caster ayarlari yapilmasi gerekiyor , bu ayarlar orjinaldeki malzemeler ile tam sonuç vermiyor , ozel ayar civatalari alip sonuc almak gerekiyor henuz yapmadim yapinca ayrintilari paylasirim , birde kat iptali sonuç ses ve guç artisi olsada araçta teklemeler oluyor , ben orjinal kati tekrar geri takmak zorunda kaldim , siz akliniza takilanlari yazin bilgim dahilinde cevaplamaya devam ederim , selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi sayın @Salim ,
GC ler bilmeyenlerin gozunu korkutur , ama inanin işletme giderleri bir cok aractan daha hesapli ve yedek parça bulunurluğu çesitliligi sorunsuz , surekli 4x4 olmalari yakit giderleri konusunda eksi olsada , 4.0 / 4.7 / 5.2 / 5.9 motorun gucunu 4x2 de zaptetmek zor , eksilerinden biride dogasi gereği sicak calisan motor olmasi nedeni ile hararete meyilli olmalari , bunuda çöl radyatorü , sogutucu hortumlari degisimi yapilinca sonuç tatmin edici olsada gozunu hararet cubugunda olmaya devam ediyor , kronik sorunlardan biride sensor arizalaridir , GC lerde favori aracim Mercedes 5 silindir motorlu 2.7 crd modeller , bunlarda yukarida yazdigim sorunlar yaşanmaz , doğa gezileri için mukemmel aractir , birde aracin agirligindan oturu birde pilotaja bağli olarak ,diger araçlarin geçtigi çamurda balçikta , en cok batan aractir maalesef , ve karda çamurda gaz verdiginizde aracin gucunden dolayi aracin arkasi sağ sol salinimlar yapar , bilhassa dar bir kenari ucurum olan arazide çok risk yaratsada bu keyfi yasamanizi tavsiye ederim , stock oynanmamis araçlarda uzun yillar keyif ile kullanabilirsiniz , selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Nissan in patrol den sonra en iyi ve keyifli araci pathfinder , tek sorunu tamir esnasinda ufak bir sensor yada filtre degisimi icin motorun ustunun komple cikarilmasi gerekliliği , bunun disinda kronik arizasi olmayan hem sehirde hem hafif arazi gezilerinde guvenli ve konforlu araclar , fiyatlari benzer muadili modellerinden yuksek olsada verilen parayi hak eden bir arac oldugunu dusunuyorum.
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Neden max 4 cm takoz işi benm tercih etmek istemediğim bi sistem ama bunun sadece huma oto da yayları var var mı başka seçenek veya amortisör kesip uzatıcaz yayları değiştirip o şekilde de z rot kesip kaynatma gerekecektir ama bence sağlıklı değil başka bi aracın z rotu uyar bakılması lazım birazda lastıkten yükselir ön tampon sökülmesi lazım sığsın diye ondada sorun yok tampon zaten kullanmıcaz
max 4 cm , amortisor , helezon , lastik , z rot degisimi yapilmadan aracin kabul ettiği yukseklik , gerekli değişiklikleri yaparsaniz zaten sınırı siz belirlersiniz , lastik buyutmek icin sadece tampon cikarmak ta yetmez camurluklardan biraz kesmek gerekiyor , ama buyuk lastikleri çevirebilmek için dif değişimide gerekecek , planlariniz kulağa çok hoş geliyor , keyif alinacak calisma olacagina eminim.
not: forumda foresterdan helezonlarini çikarip satisa cikaran bir arkadas vardi. Kendisinden bilgi alabiliriz.
fotodaki araç sanırım 8 inch yaklasik 20 cm yukseltme yapmis .
(31-03-2019, Saat: 17:25)ARAS demiş ki: Neden max 4 cm takoz işi benm tercih etmek istemediğim bi sistem ama bunun sadece huma oto da yayları var var mı başka seçenek veya amortisör kesip uzatıcaz yayları değiştirip o şekilde de z rot kesip kaynatma gerekecektir ama bence sağlıklı değil başka bi aracın z rotu uyar bakılması lazım birazda lastıkten yükselir ön tampon sökülmesi lazım sığsın diye ondada sorun yok tampon zaten kullanmıcaz
max 4 cm , amortisor , helezon , lastik , z rot degisimi yapilmadan aracin kabul ettiği yukseklik , gerekli değişiklikleri yaparsaniz zaten sınırı siz belirlersiniz , lastik buyutmek icin sadece tampon cikarmak ta yetmez camurluklardan biraz kesmek gerekiyor , ama buyuk lastikleri çevirebilmek için dif değişimide gerekecek , planlariniz kulağa çok hoş geliyor , keyif alinacak calisma olacagina eminim.
not: forumda foresterdan helezonlarini çikarip satisa cikaran bir arkadas vardi. Kendisinden bilgi alabiliriz.
fotodaki araç sanırım 8 inch yaklasik 20 cm yukseltme yapmis .
Araç çok iyi duruyo yalnız 235 75 16 takmayı düşünüyorum onun için Çamurluk kesmeye gerek 4 cm get bile kurtarır ama aşagı inişlerde ve tam sağ solda davlumbaz sürtebilir onun için on tampon ve biraz yükseklik şart ilk aşamada sonrasına bakalım tabi bunları denemek lazım tahminlerim böyle
(31-03-2019, Saat: 22:00)highoutput demiş ki: max 4 cm , amortisor , helezon , lastik , z rot degisimi yapilmadan aracin kabul ettiği yukseklik , gerekli değişiklikleri yaparsaniz zaten sınırı siz belirlersiniz , lastik buyutmek icin sadece tampon cikarmak ta yetmez camurluklardan biraz kesmek gerekiyor , ama buyuk lastikleri çevirebilmek için dif değişimide gerekecek , planlariniz kulağa çok hoş geliyor , keyif alinacak calisma olacagina eminim.
not: forumda foresterdan helezonlarini çikarip satisa cikaran bir arkadas vardi. Kendisinden bilgi alabiliriz.
fotodaki araç sanırım 8 inch yaklasik 20 cm yukseltme yapmis .
Araç çok iyi duruyo yalnız 235 75 16 takmayı düşünüyorum onun için Çamurluk kesmeye gerek 4 cm get bile kurtarır ama aşagı inişlerde ve tam sağ solda davlumbaz sürtebilir onun için on tampon ve biraz yükseklik şart ilk aşamada sonrasına bakalım tabi bunları denemek lazım tahminlerim böyle
(02-04-2019, Saat: 10:13)ARAS demiş ki: Araç çok iyi duruyo yalnız 235 75 16 takmayı düşünüyorum onun için Çamurluk kesmeye gerek 4 cm get bile kurtarır ama aşagı inişlerde ve tam sağ solda davlumbaz sürtebilir onun için on tampon ve biraz yükseklik şart ilk aşamada sonrasına bakalım tabi bunları denemek lazım tahminlerim böyle
caddeci arkadaşlari , doğaya araziye davet ediyorum
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(02-04-2019, Saat: 10:13)ARAS demiş ki:
(31-03-2019, Saat: 22:00)highoutput demiş ki: max 4 cm , amortisor , helezon , lastik , z rot degisimi yapilmadan aracin kabul ettiği yukseklik , gerekli değişiklikleri yaparsaniz zaten sınırı siz belirlersiniz , lastik buyutmek icin sadece tampon cikarmak ta yetmez camurluklardan biraz kesmek gerekiyor , ama buyuk lastikleri çevirebilmek için dif değişimide gerekecek , planlariniz kulağa çok hoş geliyor , keyif alinacak calisma olacagina eminim.
not: forumda foresterdan helezonlarini çikarip satisa cikaran bir arkadas vardi. Kendisinden bilgi alabiliriz.
fotodaki araç sanırım 8 inch yaklasik 20 cm yukseltme yapmis .
Araç çok iyi duruyo yalnız 235 75 16 takmayı düşünüyorum onun için Çamurluk kesmeye gerek 4 cm get bile kurtarır ama aşagı inişlerde ve tam sağ solda davlumbaz sürtebilir onun için on tampon ve biraz yükseklik şart ilk aşamada sonrasına bakalım tabi bunları denemek lazım tahminlerim böyle
esas problem ön değil arka lastikler , yukseltmede one dogru geliyorlar , ben cozum bulamadim , umarim siz yaparsiniz , bu sayede bende 16 / 75 takabilirim.
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(02-04-2019, Saat: 11:47)AhmetKadir demiş ki: Anlamadigimiz bilmedigimiz bir hususta guzel bilgiler paylasiliyor. Okumak keyifli gercekten. Biz de surunmeye devam
araciniz cok güzel maşallah diyelim nazar değmesin ,
offroad cularin bir duasi var " Allah aramiza akilli birini sokup huzurumu bozmasin " diye , cok akla yatkin isler yapmiyoruz aslinda ama bu da bir çeşit bağımlılık başlayinca birakamiyorsun , selamlar saygilar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi