Merhabalar, uzun ugraslarim sonucunda biraz da sansimin yaver gitmesiyle 3'lu poduma ve gostergelerime kavustum. Sans derken yakin bir arkadasimin defi setini satiliga cikarmasi ve benim de Mersin'de Subarulara pod dahil fiber parca yapan bir ustayi bulmam ile denklem tamamlanmis oldu. Ozellikle pod icin cok useniyordum, yurtdisinda getirtmek cok pahaliya geliyordu, bastan sagma birsey de gozumun onune koymak istemiyordum. Buldugum 3'lu pod aslinda imprezalar icin uretilmis olan, ortada saatin yerine gelen bir pod idi. Tabi dogal olarak benim forestera uymasi imkansizdi. Foresterdaki konsoldun ortasindaki gozu komple soktuk.
Ve kapagin kalibini cikarttik. Fiber ustasini git gel duzelt biraz ugrastirdim ama sonunda forestera ozel bir 3'lu pod orataya cikti, hem de MADE IN MERSIN Rengini de en uygun gordugum mat siyah ile boyattim.
Montaja hazir hale gelmisti ama bir sorunumuz vardi, yerine oturtmak icin ayak uydurmak gerekiyordu. Orijinal cikardigimiz kapagin vida yerlerine, 4 koseye gelecek sekilde 4 vidadan ayak yaptik, yuksekligini ayarladik. Boylece hic sevmedigim delme/kesme/bicme islemlerine de gerek kalmamis oldu.
Saatlerin montajini yaptiktan sonra, ayaklarin uzerine soguk silikon ile podumu sabitledim. Tabi bu sadece icerdeki gostergelerin montajiydi, asil zaman alan ve ugrastiran sensorlerin montaji oldu.
Saatler en gerekli gordugum 3'lu olan egt/boost/oil pressure. Egt ve boost sensorlerinin montaji kolay oldu fakat yag basinci icin intercooleri sokmemiz gerekti. Alternatorun tam altina denk gelen yerde, blogun uzerinde bu isler icin yapildigini tahmin ettigim bir kor tapa var. Onun yerine sensorun montaj vidasi tam uyuyor ve sensor de onun uzerine vidalaniyor. O gun cok yogun gectigi icin sensorlerin montaji ile ilgili foto cekemedim. Ama merak eden olur ise yerlerinin fotosunu cekip atarim.
Vee mutlu son
NOT: Bazi fotolar yan cikti, kusura bakmayin, admin arkadaslar cevirebilir ise memnun olurum. Bir de egt sensorum arizali cikti, yenisini bekliyorum, o yuzden sicakligi devamli 1000 derece gosteriyor.
Harika olmuş. Ustanın eline saglik. Daha iyisi olamazdı bence. Çıkardığı kalıbın bir numunesi muhakkak eline bulunsun. Şehir dışından sipariş verenler mutlaka olacaktır
(30-04-2019, Saat: 14:37)nitro37 demiş ki: Harika olmuş. Ustanın eline saglik. Daha iyisi olamazdı bence. Çıkardığı kalıbın bir numunesi muhakkak eline bulunsun. Şehir dışından sipariş verenler mutlaka olacaktır
Aynen, zaten ozenmesi icin dedim, sen bunu guzel yap gerisi gelir
(30-04-2019, Saat: 14:37)nitro37 demiş ki: Harika olmuş. Ustanın eline saglik. Daha iyisi olamazdı bence. Çıkardığı kalıbın bir numunesi muhakkak eline bulunsun. Şehir dışından sipariş verenler mutlaka olacaktır
Aynen, zaten ozenmesi icin dedim, sen bunu guzel yap gerisi gelir
Gerisi kesin gelecek son montaj paylaşımın için ayrı bir konu açıp oraya tasiyacagim
Eline emeğine sağlık. Anlatımına ayrıca teşekkürler. Benimde ilerideki hedeflerimden birisi bu. Pod için bayağı emek harcamışsınız ve değmişte. Sensörlerin yerlerinin fotosunu çekip atabilirseniz benim gibi usta kısırlığı olan yerlerdeki arkadaşlar için bulunmaz nimet olur
Amerikadan getirmiştim orijinal kapağın üstüne döküm plastik.Deli paralar vermiştim.Guzel bir çalışma olmuş paramız memleketimizde kalır.
SM-G960F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Bu arada araç sti ye çevrilmiş galiba.Ankara Tork garaj Hakan abinin yaptığı araba galiba.Kor plakalı fotoğraf atarsanız sevinirim.
SM-G960F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(30-04-2019, Saat: 14:24)murattoker demiş ki: Merhabalar, uzun ugraslarim sonucunda biraz da sansimin yaver gitmesiyle 3'lu poduma ve gostergelerime kavustum. Sans derken yakin bir arkadasimin defi setini satiliga cikarmasi ve benim de Mersin'de Subarulara pod dahil fiber parca yapan bir ustayi bulmam ile denklem tamamlanmis oldu. Ozellikle pod icin cok useniyordum, yurtdisinda getirtmek cok pahaliya geliyordu, bastan sagma birsey de gozumun onune koymak istemiyordum. Buldugum 3'lu pod aslinda imprezalar icin uretilmis olan, ortada saatin yerine gelen bir pod idi. Tabi dogal olarak benim forestera uymasi imkansizdi. Foresterdaki konsoldun ortasindaki gozu komple soktuk.
Ve kapagin kalibini cikarttik. Fiber ustasini git gel duzelt biraz ugrastirdim ama sonunda forestera ozel bir 3'lu pod orataya cikti, hem de MADE IN MERSIN Rengini de en uygun gordugum mat siyah ile boyattim.
Montaja hazir hale gelmisti ama bir sorunumuz vardi, yerine oturtmak icin ayak uydurmak gerekiyordu. Orijinal cikardigimiz kapagin vida yerlerine, 4 koseye gelecek sekilde 4 vidadan ayak yaptik, yuksekligini ayarladik. Boylece hic sevmedigim delme/kesme/bicme islemlerine de gerek kalmamis oldu.
Saatlerin montajini yaptiktan sonra, ayaklarin uzerine soguk silikon ile podumu sabitledim. Tabi bu sadece icerdeki gostergelerin montajiydi, asil zaman alan ve ugrastiran sensorlerin montaji oldu.
Saatler en gerekli gordugum 3'lu olan egt/boost/oil pressure. Egt ve boost sensorlerinin montaji kolay oldu fakat yag basinci icin intercooleri sokmemiz gerekti. Alternatorun tam altina denk gelen yerde, blogun uzerinde bu isler icin yapildigini tahmin ettigim bir kor tapa var. Onun yerine sensorun montaj vidasi tam uyuyor ve sensor de onun uzerine vidalaniyor. O gun cok yogun gectigi icin sensorlerin montaji ile ilgili foto cekemedim. Ama merak eden olur ise yerlerinin fotosunu cekip atarim.
Vee mutlu son
NOT: Bazi fotolar yan cikti, kusura bakmayin, admin arkadaslar cevirebilir ise memnun olurum. Bir de egt sensorum arizali cikti, yenisini bekliyorum, o yuzden sicakligi devamli 1000 derece gosteriyor.
(30-04-2019, Saat: 16:41)Adem61 demiş ki: Eline emeğine sağlık. Anlatımına ayrıca teşekkürler. Benimde ilerideki hedeflerimden birisi bu. Pod için bayağı emek harcamışsınız ve değmişte. Sensörlerin yerlerinin fotosunu çekip atabilirseniz benim gibi usta kısırlığı olan yerlerdeki arkadaşlar için bulunmaz nimet olur
Tesekkurler, sensor yerlerinin fotolarini gonderiyorum, fakat farkli yerlere montaj yapilabiliyor, ben uygun gordugum yerleri sectim.
Ilki turbo basinc sensoru, manifoldta kor bir giris vardi, orayi kullandik direkt.
Bu da egt'nin yeri. Downpipe in uzerine taktim. Aslinda uppipe'a montaji tavsiye ediliyor daha saglikli bir olcum icin, fakat ozaman turbonun falan sokulmesi gerek. Kolay oldugu icin downpipe'a montajini yaptim. Tabi downpipe'a yapilan montajda 200-250 derece eksi okuma oluyor tahmini. Ornek vermek gerekirse, egsoz gazi sicakligi misal veriyorum 800-850 iken, benim gosterge 600 gosterecek, buna dikkat etmek lazim.
Son olarak, yag basinc sensoru. Intercooleru soktuk, blogun uzerinde kor bir tapa var. Bunun yerine birebir uyuyor.
(01-05-2019, Saat: 06:36)hakkı0707 demiş ki: Amerikadan getirmiştim orijinal kapağın üstüne döküm plastik.Deli paralar vermiştim.Guzel bir çalışma olmuş paramız memleketimizde kalır.
SM-G960F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Bu arada araç sti ye çevrilmiş galiba.Ankara Tork garaj Hakan abinin yaptığı araba galiba.Kor plakalı fotoğraf atarsanız sevinirim.
SM-G960F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tesekkurler, sizin poddan bulabilseydim keske. Cok iyi duruyor.
Evet arac KOR plaka, plakayi da degistirmedim KOR olarak biraktim, gecen ay cektigim bir iki foto vardi onlari gonderiyorum.
(01-05-2019, Saat: 20:48)Gürbenç demiş ki:
(30-04-2019, Saat: 14:24)murattoker demiş ki: Merhabalar, uzun ugraslarim sonucunda biraz da sansimin yaver gitmesiyle 3'lu poduma ve gostergelerime kavustum. Sans derken yakin bir arkadasimin defi setini satiliga cikarmasi ve benim de Mersin'de Subarulara pod dahil fiber parca yapan bir ustayi bulmam ile denklem tamamlanmis oldu. Ozellikle pod icin cok useniyordum, yurtdisinda getirtmek cok pahaliya geliyordu, bastan sagma birsey de gozumun onune koymak istemiyordum. Buldugum 3'lu pod aslinda imprezalar icin uretilmis olan, ortada saatin yerine gelen bir pod idi. Tabi dogal olarak benim forestera uymasi imkansizdi. Foresterdaki konsoldun ortasindaki gozu komple soktuk.
Ve kapagin kalibini cikarttik. Fiber ustasini git gel duzelt biraz ugrastirdim ama sonunda forestera ozel bir 3'lu pod orataya cikti, hem de MADE IN MERSIN Rengini de en uygun gordugum mat siyah ile boyattim.
Montaja hazir hale gelmisti ama bir sorunumuz vardi, yerine oturtmak icin ayak uydurmak gerekiyordu. Orijinal cikardigimiz kapagin vida yerlerine, 4 koseye gelecek sekilde 4 vidadan ayak yaptik, yuksekligini ayarladik. Boylece hic sevmedigim delme/kesme/bicme islemlerine de gerek kalmamis oldu.
Saatlerin montajini yaptiktan sonra, ayaklarin uzerine soguk silikon ile podumu sabitledim. Tabi bu sadece icerdeki gostergelerin montajiydi, asil zaman alan ve ugrastiran sensorlerin montaji oldu.
Saatler en gerekli gordugum 3'lu olan egt/boost/oil pressure. Egt ve boost sensorlerinin montaji kolay oldu fakat yag basinci icin intercooleri sokmemiz gerekti. Alternatorun tam altina denk gelen yerde, blogun uzerinde bu isler icin yapildigini tahmin ettigim bir kor tapa var. Onun yerine sensorun montaj vidasi tam uyuyor ve sensor de onun uzerine vidalaniyor. O gun cok yogun gectigi icin sensorlerin montaji ile ilgili foto cekemedim. Ama merak eden olur ise yerlerinin fotosunu cekip atarim.
Vee mutlu son
NOT: Bazi fotolar yan cikti, kusura bakmayin, admin arkadaslar cevirebilir ise memnun olurum. Bir de egt sensorum arizali cikti, yenisini bekliyorum, o yuzden sicakligi devamli 1000 derece gosteriyor.
Harika olmuş ustanın eline saglık
(01-05-2019, Saat: 23:28)Cherkess demiş ki: Çok güzel uygulama olmuş çok da orijinal durmuş elinize sağlık.
Tesekkurler..
(01-05-2019, Saat: 23:28)Cherkess demiş ki: Çok güzel uygulama olmuş çok da orijinal durmuş elinize sağlık.