Sivastaki bahsettiğiniz araç Osman hocamın aracıdır.
Bilindik bir araçtır. Subaru alırken aracın boyayla yürümediği önemli olanın mekanik olarak temiz olması olduğu göz önüne alınmalıdır. Kriterler içinde ilk önceliğin bakım olduğu göz önüne alınırsa alıcının araçta yapılacak masraf var mı diye bakması önemli bir mevzudur. Bazı kullanıcılar araç yolda kalmadıkça araçta sorunları görmezden gelir ama biz en ufak tıkırtıyı dert eden insanlar olarak masraftan kaçınmayız Osman hoca da böyle bir insan. Aracına yapılan hemen hemen her şeye vakıf olduğum için pek tereddüt edilecek bir araç değil en son fren balatası disk intercooler ve turbo inlet hortumu değişimi yaptık araçta. Yaklaşık iki hafta oluyor hatta geçen hafta kendisi de ön iç aks körüğünü değiştirtti. Alan kişi Osman hocanın yaptığı masrafın üstüne yapılacak bir şey bulabilirse yapsın. Bu araçtan başka bir araç bakıyorsanız kenara 4-5 bin tl ayırın derdim kısaca.
Bu arada piyasadaki araçlara değer biçmeyi uygun görmüyorum piyasa artıyor ve artmaya da devam edecek XT ler 23-30 bin tl aradayken de herkes o araca o kadar para vermem diyordu ben 1.5 İmprezayı XTden daha pahalıya almıştım. Ben XT yi aldiğimda abi satarken haberim olsun diyenler 1.5 İmprezayı beğenmez olmuştu. 2005 XTrail e 60 bin liraların istendiği bir piyasada XT yi de öldürmenin alemi yok. Ha 35 e de XT bulursunuz belki ama 15-20 bin daha harcayıp yine piyasadaki temiz XT fiyatına getirmek de mümkün. Dediğim gibi bu aracın bakımsızını almak maceraya yelken açmaktır.
Bilindik bir araçtır. Subaru alırken aracın boyayla yürümediği önemli olanın mekanik olarak temiz olması olduğu göz önüne alınmalıdır. Kriterler içinde ilk önceliğin bakım olduğu göz önüne alınırsa alıcının araçta yapılacak masraf var mı diye bakması önemli bir mevzudur. Bazı kullanıcılar araç yolda kalmadıkça araçta sorunları görmezden gelir ama biz en ufak tıkırtıyı dert eden insanlar olarak masraftan kaçınmayız Osman hoca da böyle bir insan. Aracına yapılan hemen hemen her şeye vakıf olduğum için pek tereddüt edilecek bir araç değil en son fren balatası disk intercooler ve turbo inlet hortumu değişimi yaptık araçta. Yaklaşık iki hafta oluyor hatta geçen hafta kendisi de ön iç aks körüğünü değiştirtti. Alan kişi Osman hocanın yaptığı masrafın üstüne yapılacak bir şey bulabilirse yapsın. Bu araçtan başka bir araç bakıyorsanız kenara 4-5 bin tl ayırın derdim kısaca.
Bu arada piyasadaki araçlara değer biçmeyi uygun görmüyorum piyasa artıyor ve artmaya da devam edecek XT ler 23-30 bin tl aradayken de herkes o araca o kadar para vermem diyordu ben 1.5 İmprezayı XTden daha pahalıya almıştım. Ben XT yi aldiğimda abi satarken haberim olsun diyenler 1.5 İmprezayı beğenmez olmuştu. 2005 XTrail e 60 bin liraların istendiği bir piyasada XT yi de öldürmenin alemi yok. Ha 35 e de XT bulursunuz belki ama 15-20 bin daha harcayıp yine piyasadaki temiz XT fiyatına getirmek de mümkün. Dediğim gibi bu aracın bakımsızını almak maceraya yelken açmaktır.