Herkese merhaba;
2007 Subaru Forester ZL almayı düşünüyorum. Bu benim ilk subarum olacak. Açıkçası çok fazla bilgim yok bu araçlar hakkında ama genelde olumlu dönütler alıyorum. Aracın sağlamlığı ve dengesinden sıkça bahsedilmekte. Bir Subaru sahibiyle görüştüm aracının 390.000 km de olduğunu 7 yıldır kullandığını, bakımlarını serviste düzenli yaptırdığını ve daha tık demediğini belirti dayanıklılığına örnek vermek isterken.
Lakin dün akşam youtube da bir subaru videosu izlerken karşıma çıkan bu forumdan yazılmış yorumlar moralimi bozdu. Bir kısmını aşağıya ekliyorum. hakikatten böyle midir?
Subaru Türkiye Forum [color=var(--ytd-comment-metadata-text-color)]6 months ago
[color=var(--ytd-comment-text-color)]Bu modellerin sekonder hava pompası dertdir. Turbolu verisuon da bu valf yazılım ile iptal edilirken atmosferik malesef iptal edilemez. Maliyeti degisim olarak 3000 TL dir. Rüzgar alma sorunu vardır yan camlardan dolayi. LPG de iyi Afr ayarı yapılmaz ise supap değişimi kaçınılmaz olur maliyet 5 bn TL dir. Kısaca Subaruyu herkes alamaz[/color][/color]
Subaru Türkiye Forum[color=var(--ytd-comment-metadata-text-color)]6 months ago
[color=var(--ytd-comment-text-color)]Cihan bey Subaru ona yabancı olana hiç acımayan bir markadır. Biz her gün ilk subarusunu alipta sekonder valf, oksijen sensoru, kat arızası vs gibi şikayetlerle gelen ve piyasadaki tamır onarim fiyatlarına bakınca neden aldım diyen üyelerle karşılaşıyoruz. Bizim bu yorumdaki soylemek istedigimiz şey subaruya yabancı isen önce araştır, ikame edeceğine kanaat getirirsen al demektir. Yoksa incirin ağacını değil tarlasına sahip olursundur.
Subaru güzeldir hosdur ama ikame etmesi heleki küçük şehirlerde daha da zordur. Videodaki forester yakıtı için Şehir içi 10 lt demişler videoda ama en az 16 litreden başlar yakmaya . Uzun yolda 7.5 8 litre aşağısına düşmez. 4 at şanzıman 3 vites selonidi arızası kroniktir degisim ve maliyeti 5 bn TL dir. Arka amortisörler selfliviling dir. Hassasdir. Tamiri 600 değişimi 3500 tldir. Kısaca burada anlatmaya başlarsam sabaha kadar yazarım. Derdimiz markayi kötülemek değil zaten markayı temsil ediyoruz forum ve kanal olarak. Derdimiz bunları bilin bütçemizi ona göre ayarlayın öyle alındir. Subaru ikamesi zor ama çok keyifli bir araçtır.
[/color][/color]
2007 Subaru Forester ZL almayı düşünüyorum. Bu benim ilk subarum olacak. Açıkçası çok fazla bilgim yok bu araçlar hakkında ama genelde olumlu dönütler alıyorum. Aracın sağlamlığı ve dengesinden sıkça bahsedilmekte. Bir Subaru sahibiyle görüştüm aracının 390.000 km de olduğunu 7 yıldır kullandığını, bakımlarını serviste düzenli yaptırdığını ve daha tık demediğini belirti dayanıklılığına örnek vermek isterken.
Lakin dün akşam youtube da bir subaru videosu izlerken karşıma çıkan bu forumdan yazılmış yorumlar moralimi bozdu. Bir kısmını aşağıya ekliyorum. hakikatten böyle midir?
Subaru Türkiye Forum [color=var(--ytd-comment-metadata-text-color)]6 months ago
[color=var(--ytd-comment-text-color)]Bu modellerin sekonder hava pompası dertdir. Turbolu verisuon da bu valf yazılım ile iptal edilirken atmosferik malesef iptal edilemez. Maliyeti degisim olarak 3000 TL dir. Rüzgar alma sorunu vardır yan camlardan dolayi. LPG de iyi Afr ayarı yapılmaz ise supap değişimi kaçınılmaz olur maliyet 5 bn TL dir. Kısaca Subaruyu herkes alamaz[/color][/color]
Subaru Türkiye Forum[color=var(--ytd-comment-metadata-text-color)]6 months ago
[color=var(--ytd-comment-text-color)]Cihan bey Subaru ona yabancı olana hiç acımayan bir markadır. Biz her gün ilk subarusunu alipta sekonder valf, oksijen sensoru, kat arızası vs gibi şikayetlerle gelen ve piyasadaki tamır onarim fiyatlarına bakınca neden aldım diyen üyelerle karşılaşıyoruz. Bizim bu yorumdaki soylemek istedigimiz şey subaruya yabancı isen önce araştır, ikame edeceğine kanaat getirirsen al demektir. Yoksa incirin ağacını değil tarlasına sahip olursundur.
Subaru güzeldir hosdur ama ikame etmesi heleki küçük şehirlerde daha da zordur. Videodaki forester yakıtı için Şehir içi 10 lt demişler videoda ama en az 16 litreden başlar yakmaya . Uzun yolda 7.5 8 litre aşağısına düşmez. 4 at şanzıman 3 vites selonidi arızası kroniktir degisim ve maliyeti 5 bn TL dir. Arka amortisörler selfliviling dir. Hassasdir. Tamiri 600 değişimi 3500 tldir. Kısaca burada anlatmaya başlarsam sabaha kadar yazarım. Derdimiz markayi kötülemek değil zaten markayı temsil ediyoruz forum ve kanal olarak. Derdimiz bunları bilin bütçemizi ona göre ayarlayın öyle alındir. Subaru ikamesi zor ama çok keyifli bir araçtır.
[/color][/color]