(16-12-2017, Saat: 09:35)Salim demiş ki: Özellikle su konuyada dikkat et neden arac toplanırken forged degilde stock toplanmış,arada cok bir fark olmadığı için neden bunu tercih etmişler ,komple revizyona mı ugramıs yoksa ust kapak yapıp kapatmışlar da olabilir.eger arıcana götürüsen ustaya bunu özellikle belirt kardeşim.
Araci satan arkadasla konustum sonra ustasini aradim.usta 60000km once motor yapmış araca. 10000km once triger gergisi kirildigi icin sadece ust kapagi acip yapip kapatmislar.ben araci herhalükarda tavsiye edilen bir ustaya gosterecem ama bu triger isi sikinti cikarirmi ileride aklimada takilmadi degil
Sent from my HUAWEI CRR-UL00 using Tapatalk
Ust kapagi kapatmak genelde masrafdan kacmak icin yapılır, sonrada ilana koyulur tabiki gercekten arac temiz de olabilir, nitro37 bi el atsin. Her turlu alinca icin rahat etsin dersen yagi suyu trigeri degistir.
Adem61 triger kayısı koptuğu yada gergi bilyasi dağılıp sente atladıgi zaman, motorun subapları eğilir. Bu durumda motorun üst kapak komple rektefiye olur. Subaplar değişir, alistirilir, üst kapak frezeden geçer, contasi değiştirilir vs sonra montajı yapılır. . Bahsettiğin araçda da bu işlem yapılmış olması lazım. Böyle üst kapak yenileme durumlarında aracın komprasor gücü de artar. Fakat bu durumun avantajı olduğu kadar dezavantajida vardır. Avantajı araç daha seri daha güçlü gider. Komprasor gücü artar. Dezavantaj ise komprasor gücü artan araç motorun alt kısmına daha çok baskı oluşturur. Sebebi alt tarafın üst tarafa gore daha güçsüz kalmasından kaynaklıdır. Aracın km bilgisine bak sonuçta turbolu araba. Cunku Turbolu araba da bu bahsettiğim baskı daha çok olur. Km ve bakım bilgileri tam ve zamanında yapılmışsa alınabilir
(19-12-2017, Saat: 12:35)nitro37 demiş ki: Adem61 triger kayısı koptuğu yada gergi bilyasi dağılıp sente atladıgi zaman, motorun subapları eğilir. Bu durumda motorun üst kapak komple rektefiye olur. Subaplar değişir, alistirilir, üst kapak frezeden geçer, contasi değiştirilir vs sonra montajı yapılır. . Bahsettiğin araçda da bu işlem yapılmış olması lazım. Böyle üst kapak yenileme durumlarında aracın komprasor gücü de artar. Fakat bu durumun avantajı olduğu kadar dezavantajida vardır. Avantajı araç daha seri daha güçlü gider. Komprasor gücü artar. Dezavantaj ise komprasor gücü artan araç motorun alt kısmına daha çok baskı oluşturur. Sebebi alt tarafın üst tarafa gore daha güçsüz kalmasından kaynaklıdır. Aracın km bilgisine bak sonuçta turbolu araba. Cunku Turbolu araba da bu bahsettiğim baskı daha çok olur. Km ve bakım bilgileri tam ve zamanında yapılmışsa alınabilir
Mehmet abi bilgi icin cok tesekkur ediyorum. Egerki isim musait olurda araci bakmaya gelebilirsem seninle de tanismak isterim.
(19-12-2017, Saat: 12:35)nitro37 demiş ki: Adem61 triger kayısı koptuğu yada gergi bilyasi dağılıp sente atladıgi zaman, motorun subapları eğilir. Bu durumda motorun üst kapak komple rektefiye olur. Subaplar değişir, alistirilir, üst kapak frezeden geçer, contasi değiştirilir vs sonra montajı yapılır. . Bahsettiğin araçda da bu işlem yapılmış olması lazım. Böyle üst kapak yenileme durumlarında aracın komprasor gücü de artar. Fakat bu durumun avantajı olduğu kadar dezavantajida vardır. Avantajı araç daha seri daha güçlü gider. Komprasor gücü artar. Dezavantaj ise komprasor gücü artan araç motorun alt kısmına daha çok baskı oluşturur. Sebebi alt tarafın üst tarafa gore daha güçsüz kalmasından kaynaklıdır. Aracın km bilgisine bak sonuçta turbolu araba. Cunku Turbolu araba da bu bahsettiğim baskı daha çok olur. Km ve bakım bilgileri tam ve zamanında yapılmışsa alınabilir
Mehmet abi bilgi icin cok tesekkur ediyorum. Egerki isim musait olurda araci bakmaya gelebilirsem seninle de tanismak isterim.
Sent from my HUAWEI CRR-UL00 using Tapatalk
Tabi ne demek. memnun olurum.
SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Zaten öyle oluyo biz bmv ye motor yaptırdık bu sefer tork yükselince şanzuman su koyverdi iyi usta onu rölentide bi dinlesin iki gaz versin anlar çok fazla ciğaza gerek yok su eksiltiyorsa kötü o sonradan anlaşılıyo motordan dolayı herhangi bi çatlak veye kötü conta kullanımı gibi oda şans artık
Arkadaslar Ankara'ya geldim.malesef elim bos dönüyorum. Mehmet abi ve Salim Beyin yönlendirmesiyle araci Arican Raci ustaya baktirdim. Sanzumanda vuruntu, hava akış metresi arizali ve motorda yag kacaklari cikti. Sanzumandaki vuruntu keceden yag kacagi oldugu ve yag eksikligine bagli olabilecegini, kacak ve yag eksiklik sorunu giderildikten sonra vuruntu devam ederse beyinde sikinti oldugunu soyledi. Hava akis metresi bozuk oldugu icin rolanti duzenli degil.bu şekilde surulurse motoru goturecegini soyledi. Bende suan için arabayi satin almaktan vazgectim. Mehmet abi hemen dönüş yapmam gerektigi için rahatsiz etmek istemedim.tekrar gelirsem görüşmek dilegiyle.
(26-12-2017, Saat: 13:01)nitro37 demiş ki: Geçmiş olsun Adem. Üzülme nasip degilmis.
Eyvallah Mehmet abi.aynen nasip degilmis. Sayenizde Raci usta ile tanismis olduk.gercekten isini itina ile yapan birisi.tesekkurlerimi sunuyorum hepinize.
(26-12-2017, Saat: 13:01)nitro37 demiş ki: Geçmiş olsun Adem. Üzülme nasip degilmis.
Eyvallah Mehmet abi.aynen nasip degilmis. Sayenizde Raci usta ile tanismis olduk.gercekten isini itina ile yapan birisi.tesekkurlerimi sunuyorum hepinize.
Sent from my HUAWEI CRR-UL00 using Tapatalk
Rica ederim Ademcim. Raci iyidir. Onda yamuk olmaz. Söyleseydin sana araba baksaydı acelen yoksa.
SM-G800H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi