Subaru Forester e-BOXER (Avrupa spekleri) Küçük SUV/MPV sınıfında Avrupa Yeni Araç Değerlendirme Programı (Euro NCAP) 2019 güvenlik performansı testinde her sınıfın en iyi performans sağlayan modellerine verilen “Sınıfının En İyisi Otomobiller 2019” ödülünü kazandı. Yeni Subaru Forester e-BOXER, dört değerlendirme alanının dördünde de (Yetişkin Yolcu, Çocuk Yolcu, Savunmasız Yol Kullanıcıları, Güvenlik Desteği) son derece yüksek puanlar alarak en yüksek derecelendirme olan beş yıldıza hak kazandı ve Euro NCAP 2019 değerlendirme Protokolü'nde “Çocuk Yolcu Koruması”nda sınıfında şimdiye dek görülen en yüksek puanı elde etti.
(08-01-2020, Saat: 16:58)berque demiş ki: Şaşırdık mı? Aferim bızdık caponlar aferim Bas işte şimdi kısacık ucuz bi reklam be Baytur..
5 saniye..
"Çocuk Yolcu Koruması”nda sınıfında şimdiye dek görülen en yüksek puanı" Hersey cocuklarimiz icin.. Subaru..
3 sahneli, 5 saniyelik reklam yaa
Satışlar artsın da alabilecek araba olsun 10yila hahah
Direk aklımdan geçen bu oldu. Hatta bir hız kazası reklamı vardı. orda forestera araba çarpıyordu içinde çocuk var. sahne bir anda donup sürücü araçtan iniyordu. ona uyarlansa ve çocuk kazadan sağsalim çıksa
Ya cidden merak ediyorum. Aksam saat 20:00da, haber arasi reklamlarda 5saniyenin bedeli kac liradir ana akim medya kanallarinda 3kanal x 5 saniye... 15saniye?
(08-01-2020, Saat: 17:21)berque demiş ki: Ya cidden merak ediyorum. Aksam saat 20:00da, haber arasi reklamlarda 5saniyenin bedeli kac liradir ana akim medya kanallarinda 3kanal x 5 saniye... 15saniye?
Çoook büyük para olacak ki adamlar sadece belgesel kanallarına reklam veriyor, e bir de belgesel kanallarının kitlesi gerçekten Subaru'ya daha yakın daha sıcak bakan insanlardır, ATV'de dizinin başlamasını bekleyen adam Passat'a biner Golf'e biner.
(08-01-2020, Saat: 17:21)berque demiş ki: Ya cidden merak ediyorum. Aksam saat 20:00da, haber arasi reklamlarda 5saniyenin bedeli kac liradir ana akim medya kanallarinda 3kanal x 5 saniye... 15saniye?
Çoook büyük para olacak ki adamlar sadece belgesel kanallarına reklam veriyor, e bir de belgesel kanallarının kitlesi gerçekten Subaru'ya daha yakın daha sıcak bakan insanlardır, ATV'de dizinin başlamasını bekleyen adam Passat'a biner Golf'e biner.
Ben ona katılmıyorum. Forumda 2018-2019 model Subaru sahibi üyeler mevcut. Bence kitle yanlış yerde aranıyor yada aranmasına gerek duyulmuyor. Yani orta sınıf şu kanalı seyreder üst sınıf şu TV ye abonedir mantığı yok bunlarda. Sıfır Subaru sahipleri buzlu bademle oynayan bir kitle değil aksam olunca elinde viski şömine başında kitap okuyan bir kitle hiç değil. Yaşamaktan ve farkli olmaktan yana zevklere sahip insanlar ve bu insanlar her yerde vardır. Belli bir mekanları yoktur. Paralı kanalların ücretleri de zaten öyle pahalı bir ücret değil. Çoğumuzun evinde mevcut. Bir atımlık reklam kurşunları var ve bunu o kanallarda kullanıyor yada kullandiriliyorlar. Belki daha ucuz olduğundan belkide ödemesini kendileri yapmadığı dan belkide holdingin o kanallar ile başka platformlar için anlaşması olduğundan olabilir. Ama kesinlikle kitle ile alakası yok diye düşünüyorum.
(08-01-2020, Saat: 17:29)serkankucuk demiş ki: Çoook büyük para olacak ki adamlar sadece belgesel kanallarına reklam veriyor, e bir de belgesel kanallarının kitlesi gerçekten Subaru'ya daha yakın daha sıcak bakan insanlardır, ATV'de dizinin başlamasını bekleyen adam Passat'a biner Golf'e biner.
Ben ona katılmıyorum. Forumda 2018-2019 model Subaru sahibi üyeler mevcut. Bence kitle yanlış yerde aranıyor yada aranmasına gerek duyulmuyor. Yani orta sınıf şu kanalı seyreder üst sınıf şu TV ye abonedir mantığı yok bunlarda. Sıfır Subaru sahipleri buzlu bademle oynayan bir kitle değil aksam olunca elinde viski şömine başında kitap okuyan bir kitle hiç değil. Yaşamaktan ve farkli olmaktan yana zevklere sahip insanlar ve bu insanlar her yerde vardır. Belli bir mekanları yoktur. Paralı kanalların ücretleri de zaten öyle pahalı bir ücret değil. Çoğumuzun evinde mevcut. Bir atımlık reklam kurşunları var ve bunu o kanallarda kullanıyor yada kullandiriliyorlar. Belki daha ucuz olduğundan belkide ödemesini kendileri yapmadığı dan belkide holdingin o kanallar ile başka platformlar için anlaşması olduğundan olabilir. Ama kesinlikle kitle ile alakası yok diye düşünüyorum.
Ben hiç sınıf farkı düşünerek söylemedim onu. Ana akım izleyen insanın ana akım otomobil markalarını tercih edeceğini düşünüyorum, zengini Mercedes alır fakiri Fiat-Renault.
Subarunun son yıllarda daha SUV, crossover modelleri getirmesi sonucu illa ki doğa tutkunu, macera seven insanları hedeflediğini düşündürtüyor. E haliyle dizi izleyen 100 insandan kaçı Subaru almak isteyecek ki? Ama belgesel kanalı öyle mi, Nat Geo izleyen 100 kişinin büyük kısmı ya Subaruyu tanıyordur ya da sahibidir. Bu da demek oluyor ki, reklamı sadece alma ihtimali olan veya tanıyan insanlara yönelik hazırlıyorlar, zaten herkes Subaru sahibi olsun diye bir amaçları olamaz, olamaz, olamaz da olmamalı da. Üretim hacmi ve Avrupaya gönderdiği araç sayısı ne ki Subarunun
(08-01-2020, Saat: 16:23)Adem61 demiş ki: Subaru Forester e-BOXER (Avrupa spekleri) Küçük SUV/MPV sınıfında Avrupa Yeni Araç Değerlendirme Programı (Euro NCAP) 2019 güvenlik performansı testinde her sınıfın en iyi performans sağlayan modellerine verilen “Sınıfının En İyisi Otomobiller 2019” ödülünü kazandı. Yeni Subaru Forester e-BOXER, dört değerlendirme alanının dördünde de (Yetişkin Yolcu, Çocuk Yolcu, Savunmasız Yol Kullanıcıları, Güvenlik Desteği) son derece yüksek puanlar alarak en yüksek derecelendirme olan beş yıldıza hak kazandı ve Euro NCAP 2019 değerlendirme Protokolü'nde “Çocuk Yolcu Koruması”nda sınıfında şimdiye dek görülen en yüksek puanı elde etti.