(23-12-2018, Saat: 20:40)nitro37 demiş ki:(23-12-2018, Saat: 20:32)BurakSF5 demiş ki: AFR ayarı yaparken bildiğim kadarıyla aracın orjinal oksijen sensörü sökülmüyor Egzozun çıkışına konulan sensör katalizör ve 2 tane susturucudan geçen havayı ne kadar sağlıklı okuyabilir
Aslında aracın orjinal oksijen sensörünun bağlantı yerine bir aparat yapılıp hem orjinal sensörün hemde aem videbantin kendi sensorunun okuduğu bilgiler karşılaştırarak yapilan Afr ayarı en doğru ayar olur. Nitekim bunun için uğraşmak aparat vs yaptırmak lazım
Birde lpgnin özelliğimidir bilemedim.AFR hava sıcaklığı rakım gibi etkenlere bağlı olarak sürekli değişiyor. Siz afr ayarınızı 10 derece hava sıcaklığında iat 13-14 derece civarlarında yaptırdınız diyelim yazın iat 50-60 derece oluyor aynı şekilde yanmaz ki yaz kış ayrı ayarmı yapacaksınız. DIT motor konusunda ise garantiler bozulmasın diye millet taktırmıyor. Ben almış olsam direk likit sistem takarım lpgde maksat ekonomi yapmak 6000rpm de araç kullanıyorsanız ekonomik sıkıntınız yoktur o zamanda lpgye ihtiyaç yoktur demektir