Merhaba Awd severler.
İlk Aracım ve ilk Subarum (İlk arabadan Subaru Almak iyi cesaretti ama )
Araç yaklaşık 3 yıldır bende Türkiye'deki en son seri ve en dolu 1.5 Impreza'dır. özelliklerini dilim döndüğünce anlatmak istiyorum ki merak edenler için de bir referans olsun.
Model: 2011
Motor: 1.500 cc Atmosferik
Güç/Tork : 107 Hp / 142 Nm
Ağırlık : 1450 kg
Devir Saati : 8000 rpm, 7000 rpm Kesici sınırı
Km : 114.xxx
Çekiş Sistemi: Simetrik AWD
Transmisyon: Manuel 5 ileri
Renk: İnci beyazı 37j
Donanım:
Vdc (Vehicle Dynamic Control)
Hill Holder
Cruise Control
Silecek ısıtma
Isıtmalı Katlanır Aynalar
Ön koltuk ısıtma
Harita Lambası
Ayarlanabilir Direksiyon
Ön ve arka sis farları
Kumandadan bagaj açma
8 Airbag
Anlık yakıt Göstergesi
Deri Direksiyon, vites ve el freni
15 x 6JJ, 48 Offset Enkei 10 kollu Alaşım jant
Bonus Boxer Motor Sesi
Benim Eklediklerim: Orjinal tweeter kapakları ve Pioneer Ts15 tweeterlar.
Orjinal Direksiyon Müzik Kumandaları
Tavan Port Bagaj Barları
Ön panjur ve tampon hava girişine petek ızgara
EZ Lip uygulaması
Yakıt:
Lpg Değerleri :9,0-11 lt/100 km (Şehir içi/dışı Karışık kendi Ölçümlediğim Değerlerdir)
Benzin Değerleri : 6,5-8.5 lt /100 km
Not: Ülkemizde sürekli değişen yakıt fiyatlarından dolayı "kuruş hesabı"nı doğru bulmuyorum
Performans: Yukarıda bahsettiğim ağırlık, tork ve awd sistemi göz önünde bulundurulunca aslında çok da iyi performans veriyor. Söylediklerim, beklentileri yüksek olmayan kullanıcı için geçerli. Bu donanım ve sınıfta, awd sistemli bir araç olduğunu düşünürsek ülkemiz için fiyat/performans ürünü diyebiliriz.
Allah herkesin gönlünden geçen araca sahip olmasını nasip etsin. Keyifli Forumlar.
İlk Aracım ve ilk Subarum (İlk arabadan Subaru Almak iyi cesaretti ama )
Araç yaklaşık 3 yıldır bende Türkiye'deki en son seri ve en dolu 1.5 Impreza'dır. özelliklerini dilim döndüğünce anlatmak istiyorum ki merak edenler için de bir referans olsun.
Model: 2011
Motor: 1.500 cc Atmosferik
Güç/Tork : 107 Hp / 142 Nm
Ağırlık : 1450 kg
Devir Saati : 8000 rpm, 7000 rpm Kesici sınırı
Km : 114.xxx
Çekiş Sistemi: Simetrik AWD
Transmisyon: Manuel 5 ileri
Renk: İnci beyazı 37j
Donanım:
Vdc (Vehicle Dynamic Control)
Hill Holder
Cruise Control
Silecek ısıtma
Isıtmalı Katlanır Aynalar
Ön koltuk ısıtma
Harita Lambası
Ayarlanabilir Direksiyon
Ön ve arka sis farları
Kumandadan bagaj açma
8 Airbag
Anlık yakıt Göstergesi
Deri Direksiyon, vites ve el freni
15 x 6JJ, 48 Offset Enkei 10 kollu Alaşım jant
Bonus Boxer Motor Sesi
Benim Eklediklerim: Orjinal tweeter kapakları ve Pioneer Ts15 tweeterlar.
Orjinal Direksiyon Müzik Kumandaları
Tavan Port Bagaj Barları
Ön panjur ve tampon hava girişine petek ızgara
EZ Lip uygulaması
Yakıt:
Lpg Değerleri :9,0-11 lt/100 km (Şehir içi/dışı Karışık kendi Ölçümlediğim Değerlerdir)
Benzin Değerleri : 6,5-8.5 lt /100 km
Not: Ülkemizde sürekli değişen yakıt fiyatlarından dolayı "kuruş hesabı"nı doğru bulmuyorum
Performans: Yukarıda bahsettiğim ağırlık, tork ve awd sistemi göz önünde bulundurulunca aslında çok da iyi performans veriyor. Söylediklerim, beklentileri yüksek olmayan kullanıcı için geçerli. Bu donanım ve sınıfta, awd sistemli bir araç olduğunu düşünürsek ülkemiz için fiyat/performans ürünü diyebiliriz.
Allah herkesin gönlünden geçen araca sahip olmasını nasip etsin. Keyifli Forumlar.