Arkadaslar merhaba Subaru outback almak istiyorum. 2015 sonrasi yeni kasa olanindan. Malum sitede ilanlar var. Fiyatlar biraz yuksek. Benim butceme uygun olanlarda cok km yapmis arabalar ve bunlar dizel araba. Tarz olarak cok siradisi bir araba oldugu icin outback almak istiyorum. Ama boxer motorun kronuk problemleri var diyorlar bu dogru mu? Risk alinabilir duzeyde midir? Ayrica mesela 190 bin olup motor revize edilmis bir arac var. Motorun revize edilmis olmasinin kotu tarafi nedir? Sizce alinabilir mi?
Merhaba doğru yerdesiniz. Forumda dizel araçlarka ilgili bir bölüm var. Orada bu sorduğunuz ve henüz aklınıza gelmemiş hemen hemen bütün soruların yanıtı var. Umarım keyfinize göre bir araç bulursunuz.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Merhaba. Motoru revize edilmiş ya da sandık motorla değişmiş bir aracın şüphesiz avantajı vardır ancak revizyonu kim yapmış nasıl yapmış bu çok önemlidir. Allah gönlünüze göre bir araç nasip etsin. Outback şüphesiz çok yakışıklı çok işlevsel ve çok eğlenceli bir araç. 2011 modelini 5 yıl kullandım. En çok özlediğim araç kesinlikle.
Keşke benzilisi gelseydi dediğim outback şansınız bol olsun dizel kullanan arkadaşlar zaten ilgili bölümde tecrübe ve gerekenlerden bahsetmislerdi ince eleyip sık dokumaniz gereken bir konu umarım gönlünüze göre araç bulabilirsiniz
280 bin km'de Volvo S40 aracım vardı. Sadece motor değişerek iş bitmiyor, O km'de araç , bagaj amortisörü değişimi istiyor, kapısı bozuluyor, bagaj kapağı açılmıyor, farlar solduğu için net göstermiyor, karter tapası yalama olmuş oluyor vs vs.. Motor değişimi kapsamına girmeyen bir dünya aksam var ( soğutma sistemi,radyatör, klima, vs vs.. ), onların hepsi yüksek km.'de olacak. Tabi bu söylediklerim Volvo S40 için geçerli ama Outback'de de benzer olacağını düşünüyorum. Not: Bir Outback'imin olmasını ben de isterdim.
İyi bakımlı araçta onlar problem olmaz. Velevki arıza çıkarsın, matematik işi bu. Bu arabaya kaç lira vereceksin, 0 arabaya kaç? Benim aracım 340 K’da. 250’de almıştım. Evet bagaj amortisörlerini değiştirdim. Önemli bir meblağ sayılmazdı. Radyatör değiştirdim keza o da öyle. Geri kalan yağ, balata disk gibi şeyler ki onlarda zaten sarf malzemesi. Büyük masraf olarak volant ve baskı balata değişti, benim araç manuel vites. Ha farlar sararsa ne yazar. Çözümü her yerde var. Dediğim gibi, matematik meselesi. Hangi hesap uyarsa.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
3 aydır 2017 model kullanıyorum. 3500km yaptim. Simdilik mazot disinda bir masraf olmadi. Gecen silicek suyunu doldurmak icin kaputu actim, acmisken soyle bir baktim el feneriyle vs. , nazar degmesin hic bir kacak gocek akitan sizan bir yer gorulmuyor. Motorun goruntusu sanki pasta cila yapilmis gibi. Aracin onceki sahipleri , aracin gecmiste nasil kullanildigi/muamele gordugu ve aldiktan sonra sizin kullaniminiz ve titzliginiz buyuk onem tasiyor, hangi marka model olursa olsun. Boxer diesel icin de cok olumsuz yorumlar duydum. Bu forumdaki bilgiler veya disinda bunlarin detayina inmek icin simdilik firsatim olmadi. Ama cok genel hatlariyla anlayabildigim sey , duzgun bakilan ve kullanilan Outback dieselin , 250-300 bin km leri cok cok rahat gordugu. Ben de onumuzdeki 8-10 senede 250 bine ancak gelirim. ( su anda 125 binde) Belirtip belirtmemek elbette size ait fakat su anki aracinizi belirtirseniz , belki de gecis yapinca neyi begenip , neyi daha az begenebileceginiz konusunda da yorum yapilabilir.