Merhabalar, 22 yaşında İstanbul'da toplu taşıma ile sabır testine tabi tutulan aşçı bir gencim. Şahsi bir aracım yok hangi otobüs boş gelirse onu kullanıyorum veya arada kaçamak yapıp araba kiralıyorum. Foruma üye olma sebeplerimden biri bi tane ilan özelinde soru sormaktı, alacak değilim de sadeec fikir edinmek istedim. Buraya atmayacağım tabi konu başlığından uzaklaşmasın diye.
| STF YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI ve VİDEOLARIMIZI BEĞENMEYİ UNUTMAYIN! Subaru kullanıcılarını bilgilendirmeye devam ediyoruz. Kanalımıza abone olarak bizlere destek verebilir ve yeni videolardan haberdar olabilirsiniz. ABONE OL VİDEOYU TAM İZLE |
| Reklam Alanı Sizde Bu Alana Reklam Vermek İçin TIKLAYIN |
|

Merhabalar :)
0
0Konuyu Beğen
11


