Mehmet yağlama sistemi aldatmacasını da sor, LPG takıldıktan sonra buji tırnak aralığı daraltılması ya da LPG bujisi kullanılması şart mı faydası ne zararı ne bu buji olayının onu da sor.
(20-02-2019, Saat: 01:20)Cherkess demiş ki: Mehmet yağlama sistemi aldatmacasını da sor, LPG takıldıktan sonra buji tırnak aralığı daraltılması ya da LPG bujisi kullanılması şart mı faydası ne zararı ne bu buji olayının onu da sor.
Abi yağlama sistemi konusunda bende on yargılarım vardi,hala da var @Akif Tezel outback afr yaparken kitin prins yaglamali olduğunu gördüm onada aldatmaca sanki dedim iptal etmeyi dusundum,kendisi ben kandırmaca olduğunu düşünmüyorum tarzında birşeyler söylemişti ama tam nedeni irdelememistik,iptal etmedim hala duruyor.
(20-02-2019, Saat: 01:20)Cherkess demiş ki: Mehmet yağlama sistemi aldatmacasını da sor, LPG takıldıktan sonra buji tırnak aralığı daraltılması ya da LPG bujisi kullanılması şart mı faydası ne zararı ne bu buji olayının onu da sor.
Abi yağlama sistemi konusunda bende on yargılarım vardi,hala da var @Akif Tezel outback afr yaparken kitin prins yaglamali olduğunu gördüm onada aldatmaca sanki dedim iptal etmeyi dusundum,kendisi ben kandırmaca olduğunu düşünmüyorum tarzında birşeyler söylemişti ama tam nedeni irdelememistik,iptal etmedim hala duruyor.
Selam.
Yağlama denilen sistemin atası Prinsteki "dozlama" sistemidir. Kendi ECU-Enjektör ve yanma odasına ayrı ayrı giren bağlantıları mevcut. Kullanılan Sıvı da farklı. İlk montaj maliyeti, yağ fiyatları göz önüne alındığında amorti süresi, vaad ettiği şeylerin bir tek ona bağlı olmaması ( doğru AFR de çalışma gerçeği ) nedeni ile taktırmak isteyene şu anda önermem. (hali hazırda mevcut sistem kullanılmaya devam edilebilir)
Ancak şu anda "yağlama" diye lanse edilen sistemin gelmiş olduğu noktada bir adet "bidon" ve emme manifoltuna tek noktadan bağlantıdan ibaret. 10 numara yağ koyan da var içine. : üzerinde bir adet vana var ve istisnasız kullanılan tüm araçların motorları yağ içinde. Leş gibi. Supap korumadığı gibi zararı da var. yani adı gerçekten de yağlama sitemizde detaylıca anlattık.
(20-02-2019, Saat: 09:58)Salim demiş ki: Abi yağlama sistemi konusunda bende on yargılarım vardi,hala da var @Akif Tezel outback afr yaparken kitin prins yaglamali olduğunu gördüm onada aldatmaca sanki dedim iptal etmeyi dusundum,kendisi ben kandırmaca olduğunu düşünmüyorum tarzında birşeyler söylemişti ama tam nedeni irdelememistik,iptal etmedim hala duruyor.
Selam.
Yağlama denilen sistemin atası Prinsteki "dozlama" sistemidir. Kendi ECU-Enjektör ve yanma odasına ayrı ayrı giren bağlantıları mevcut. Kullanılan Sıvı da farklı. İlk montaj maliyeti, yağ fiyatları göz önüne alındığında amorti süresi, vaad ettiği şeylerin bir tek ona bağlı olmaması ( doğru AFR de çalışma gerçeği ) nedeni ile taktırmak isteyene şu anda önermem. (hali hazırda mevcut sistem kullanılmaya devam edilebilir)
Ancak şu anda "yağlama" diye lanse edilen sistemin gelmiş olduğu noktada bir adet "bidon" ve emme manifoltuna tek noktadan bağlantıdan ibaret. 10 numara yağ koyan da var içine. : üzerinde bir adet vana var ve istisnasız kullanılan tüm araçların motorları yağ içinde. Leş gibi. Supap korumadığı gibi zararı da var. yani adı gerçekten de yağlama sitemizde detaylıca anlattık.
O zaman ne yapıyoruz,orjınal yagı bıtınce bıdonu boş bırakıyoruz.Teşekkürler.
Yağlama denilen sistemin atası Prinsteki "dozlama" sistemidir. Kendi ECU-Enjektör ve yanma odasına ayrı ayrı giren bağlantıları mevcut. Kullanılan Sıvı da farklı. İlk montaj maliyeti, yağ fiyatları göz önüne alındığında amorti süresi, vaad ettiği şeylerin bir tek ona bağlı olmaması ( doğru AFR de çalışma gerçeği ) nedeni ile taktırmak isteyene şu anda önermem. (hali hazırda mevcut sistem kullanılmaya devam edilebilir)
Ancak şu anda "yağlama" diye lanse edilen sistemin gelmiş olduğu noktada bir adet "bidon" ve emme manifoltuna tek noktadan bağlantıdan ibaret. 10 numara yağ koyan da var içine. : üzerinde bir adet vana var ve istisnasız kullanılan tüm araçların motorları yağ içinde. Leş gibi. Supap korumadığı gibi zararı da var. yani adı gerçekten de yağlama sitemizde detaylıca anlattık.
O zaman ne yapıyoruz,orjınal yagı bıtınce bıdonu boş bırakıyoruz.Teşekkürler.
Salim kaç yıl oluyor ben bu konuyu X forumda da yazdım burada da yazdım bu sistemin ispatlanmışlığı yok mantığı yok diye diye dilimde tüy bitti anlatamadım herhalde En basitinden enjektörle senkronize çalışmıyor Prins hariç hiç bir sistemde manifolttan her silindire teker teker yağ gönderen sistem yok (Prins de şüpheli zaten) ayrıca her şey tamam diyelim milisaniyelerle yanma gerçekleşen bir sistemde bu yağ silindire girip ne ara subapları yağlayacak kaç yüz derece ısı var içeride haberin var mı o yağ yanmadan nasıl işini yapacak. Ayrıca kullanılan yağ Kerosen denen bir yağ. Kerosen i bir araştır ne işe yarıyor görürsün. Kısaca çok kolay yanan ve uzun süre yanan hatta japonların soba yakıtı olarak kullandığı bir malzeme. İçerideki ısıyı katlar bunun yanması Jet yakıtı diye de okudum bir yerlerde. Ona göre düşün. Kaldı ki silindirlere benzin haricinde hiçbir maddenin girmemesini öneriyor üreticiler biz LPG takıyoruz o da ayrı zararlara sahip bu zararları bertaraf etmek için AFR ayarı yaptırıyoruz vs... Yani faydası yok önerilen bir sistem değil milleti kandırmak için ters duran bir şişeye hortum bağlayıp motora yolluyorlar orada neler olup bittiğini kimse bilmiyor. Yani iki tane 0 k araç alırsın birine yağlamalı diğerine yağlamasız sistem takarsın 50-100 bin kullanırsın motorları açar karşılaştırırsın dersin ki yağlamalı sistemin sonucu bu yağlamasızın ki bu yağlamalı sistem kullanılan motor ilk günkü gibi ya da diğerine göre çok az yıpranma var vs... bunu da diyemiyorlar bilmeyen garibanları kekleyip içlerini rahatlatıyorlar. Olay bundan ibaret. Eskiden Atiker 40 liraya takarmış bu sistemi Landirenzo 300 liraya Prins 700 liraya takmış. Sonuç olarak psikolojik olarak faydasına inanıp rahatlayan insanlar ve cebi dolan firmalar var ortalıkta.
Daha önceden ( 2017 aralık ayı) @Cherkess Özgür Hoca LPG hakkında her şey dosyasında değinmişti aynı konuya ve başka konulara da.Tabi insanlar ille de yetkili ustadan duymak istiyor ikna olmak için. http://subaruturkiyeforum.com/konu-subar...ar-mi.html
(22-02-2019, Saat: 20:28)Salim demiş ki: O zaman ne yapıyoruz,orjınal yagı bıtınce bıdonu boş bırakıyoruz.Teşekkürler.
Salim kaç yıl oluyor ben bu konuyu X forumda da yazdım burada da yazdım bu sistemin ispatlanmışlığı yok mantığı yok diye diye dilimde tüy bitti anlatamadım herhalde En basitinden enjektörle senkronize çalışmıyor Prins hariç hiç bir sistemde manifolttan her silindire teker teker yağ gönderen sistem yok (Prins de şüpheli zaten) ayrıca her şey tamam diyelim milisaniyelerle yanma gerçekleşen bir sistemde bu yağ silindire girip ne ara subapları yağlayacak kaç yüz derece ısı var içeride haberin var mı o yağ yanmadan nasıl işini yapacak. Ayrıca kullanılan yağ Kerosen denen bir yağ. Kerosen i bir araştır ne işe yarıyor görürsün. Kısaca çok kolay yanan ve uzun süre yanan hatta japonların soba yakıtı olarak kullandığı bir malzeme. İçerideki ısıyı katlar bunun yanması Jet yakıtı diye de okudum bir yerlerde. Ona göre düşün. Kaldı ki silindirlere benzin haricinde hiçbir maddenin girmemesini öneriyor üreticiler biz LPG takıyoruz o da ayrı zararlara sahip bu zararları bertaraf etmek için AFR ayarı yaptırıyoruz vs... Yani faydası yok önerilen bir sistem değil milleti kandırmak için ters duran bir şişeye hortum bağlayıp motora yolluyorlar orada neler olup bittiğini kimse bilmiyor. Yani iki tane 0 k araç alırsın birine yağlamalı diğerine yağlamasız sistem takarsın 50-100 bin kullanırsın motorları açar karşılaştırırsın dersin ki yağlamalı sistemin sonucu bu yağlamasızın ki bu yağlamalı sistem kullanılan motor ilk günkü gibi ya da diğerine göre çok az yıpranma var vs... bunu da diyemiyorlar bilmeyen garibanları kekleyip içlerini rahatlatıyorlar. Olay bundan ibaret. Eskiden Atiker 40 liraya takarmış bu sistemi Landirenzo 300 liraya Prins 700 liraya takmış. Sonuç olarak psikolojik olarak faydasına inanıp rahatlayan insanlar ve cebi dolan firmalar var ortalıkta.
Abi biliyorum hatta bu dedıklerını afr yaparken aktardım,bnden önce prins takılmış,raci ustada akif beyde dursun dedı iptal edecektim yoksa faydası olmadıgını bende senın sayende ögrenmiştim
Evet sorular bunlarmi. Face ve diğer sosyal medyadan da soru gelmiş oldukça fazla. Bunların hepsini tek videoya sigdiramam. Artık part li bir şekilde yukleriz kanala
(07-03-2019, Saat: 01:14)nitro37 demiş ki: Evet sorular bunlarmi. Face ve diğer sosyal medyadan da soru gelmiş oldukça fazla. Bunların hepsini tek videoya sigdiramam. Artık part li bir şekilde yukleriz kanala
@nitro37 sen videolarda zorlanmayasın diye soruları part'lı soralım dedik