Işte buradaki sıkıntı, riski kabullenmek.
30bg 50nm aracimiza ne sağlar (yakit tuketimi azalir vs o bahane sebepleri geciyorum
onlar bahane bence hehe)
0 100hizlanmada 0.5 0.6sn getirir, en iyi ihtimal 8.9sn olan fabrika degerini 8sn'ye çeker..
Bunun karşılığında cvt hasarı olabilir (cvt tamiri yapılıyor deniyor ama ne derece sağlıklı olur, maliyet ne olur hic bilgim yok, ama sıfır cvt için tamamen tahmini söylüyorum belki 60 belki 80bin telafuz edilebilir ? )
Çok olumsuz yaklaştığımı biliyorum, oradan öyle gözüküyor eminim. Normalde benim de aynı model bir arac sahibi, ve aynı işlemleri merak eden biri olarak;
Ata Demirel'in esprisi gibi
-Bu asansör beni çeker mi?
- Bi bin de görelim
Tadında ellerimi ovusturup, bi yapın da bakalım, süper olur, mükemmel olur gibi yaklaşmam gerekirdi (piyasa öyle cünkü
)
Ama sizi tanimasam da, forum ailedir, o yüzden kendi aracımmış gibi hep aşırı temkinli (belki de heves kaçıran ) olarak yazıyorum
Bi bakalım, teknik bilgisi olan arkadaşlar neler diyecekler?
Benim bilgim hep araştırmaya dayalı çünkü.