2011 model legacy arabami yeni̇ aldim genelde memnunum ama araç yokuş yukari çikarken veya ara hizlanmalarda vi̇tes geçi̇şleri̇ çok geç yaptiği i̇çi̇n yiğilma yapiyor. Ya gaza i̇yi̇ce basman veya f1 vi̇teslerler kendi̇n müdahale etmen gereki̇yor. Bütün bakimlarini yaptirdim. Buji̇leri̇ deği̇şti̇. Yazilim attirayim dedi̇m turbo olmadiği i̇çi̇n olmadiğini söyledi̇ler. Saban oto da selahatti̇n ustaya sordum test sürüşüne çiktik , bunlar böyle bi̇raz hantal bu konuda di̇yor. 150 bg bi̇r araba i̇çi̇n bence yeterli̇ bi̇r performans deği̇l.
Bu konuda sorun yaşayip çözen var mi ?
Veya bu şeki̇lde kullanmaya devam mi edeceği̇m....
(05-08-2021, Saat: 14:58)Ferhat23 demiş ki: Pedal box benzeri ürünler işe yarayabilir. Yokuşta faydası pek olmaz ama düz yolda ara hızlanmalarda çok faydasını görürsünüz.
TAVSİYE İÇİN TŞK BAKACAĞIM TAKTIRIP SONUÇ ALIRSAM BURAYA YAZARIM
Açıkçası pedalbox da çok bır ise yarayacagini düşünmüyorum ama taktirirsaniz sonucu merak ediyorum. Bende de legacy var yokusda özellikle full doluysa hantal kalıyor 4*4 olması ağır araçlar olmasi aslında bg az olmamasına rağmen genede hantal kalıyor.
(06-08-2021, Saat: 09:23)Dogukan demiş ki: Açıkçası pedalbox da çok bır ise yarayacagini düşünmüyorum ama taktirirsaniz sonucu merak ediyorum. Bende de legacy var yokusda özellikle full doluysa hantal kalıyor 4*4 olması ağır araçlar olmasi aslında bg az olmamasına rağmen genede hantal kalıyor.
Şu anda hanımın 2013 Outback dizel aracında kullanıyoruz. İnanın ara hızlanmalarda çok fark ediyor.
Benimde biraz yakındığım konuydu, arkadaşlar söylemiş, pek çaresi yok...
Lpg varsa iş daha bir hantallığa gidiyor...
Bende cvt şanzımandan ötürü birde aracın düşük devir isteği vardı, 1800 devirlerde takılıyordu, ani hız istediğimde lpg nin de etkisi ile vites küçültene kadar biraz silkeleme yapardı, aracın en sevmediğim tarafıydı...