(18-07-2020, Saat: 09:08)student38 demiş ki: Kaput ucun takılan kaput rüzgarlığı var ama çok sırıtıyor, diğer türlü kaput örtüleri deri ya da kumaş benzeri malzemeler var ancak genelde yarıya kadar kapanıyor, onunda dezavantajı uzun süre güneş altında kullanımlarda kaputta renk farklılıklarına neden oluyor...
Şu an için en mantıklısı yine kaliteli bir folyo uygulaması olacaktır, şeffaf olmak şartıyla...
Teşekkür ederim fikir verdiğiniz için
(18-07-2020, Saat: 17:31)Adem61 demiş ki: İyi boyacılar yapar o işi. elinde iş olmayan yada o işle uğraşacak bir boyacınız var ise sırayla temizlik- boya dolgusu zımpara cila farkedilmeyecek seviyeye getirebilir taş izlerini. sonrasında yine en uygunu şeffaf folyo kaplama
Teşekkür ederim ardahan da öyle bir usta yok amasya yada samdun da bakacağım artık
(18-07-2020, Saat: 12:33)Grencar demiş ki: Taş izleri metale ulaşmış ise mutlaka çok ufak bir rutuş boya damlatma yapılmalı ki paslanma yapmasın. Pas varsa önce pas temizlenip rutuş yapılmalı. Taş izlerinden korunmak için tek çare mıcırlı yollarda diğer araçlarla karşılaşmadan az önce hızımızı düşürmek, mümkünse 50-60 km/h ye. Taşın aracımıza çarpma hızını bizim kendi hızımız belirler.
Teşekkür ederim öneriler için
(18-07-2020, Saat: 00:21)Samet demiş ki: Kaputun ucuna takılan plastik bir bariyer var, adını bilmiyorum, ondan kullanan birisi varsa yazar mutlaka, bekleyin bakalım biraz. Ha birde genelde ticari araçların kullandığı kaputu yarıya kadar kapatan örtüler var.
O dediğiniz plastikten bir doblo da gördüm çok kaba duruyor bez boyaya zarar verir mi acaba?