(09-12-2019, Saat: 13:41)bahcekapiliyavuz demiş ki:(09-12-2019, Saat: 13:10)M.Ertug B demiş ki: Güzel paylaşım için teşekkür ederim. İki sorum var,
1) Acaba benzer yakıştırma / başarı Xv (1,6) için de geçerli olur mu?
2) X-mode olmayan (Önceki kasa) Xv, X-mode opsiyonu olan yeni kasa ile benzer karakteri sergileyebilir mi? (Çamurlu, kumlu ya da karlı zeminde) [Bu arada, x mode sadece dik yokuşta mı faydalıdır, onu da detaylı olarak bilemiyorum doğrusu)
1. Benzer başarının XV için de olacağını düşünüyorum. Videoda Forester çamur bloklarına girmeden önce x-mode'u aktif ettiğini belirtmişti sürücü.
3. X-Mode aslında işleri sürücü için kolaylaştırıyor. Bakın şu videoda x mode olmadan da aynı parkuru çıkabilmişti araç. Yani Forester'ın bu başarısını salt X-Mode.a bağlayamayız.
Sağlam bir çekiş altyapısı... Teşekkür ederim video için. Şaşırdığım şey Subaru sadece zorlu zeminde değil, 2 aydır yoğun olarak videoları izliyorum, hiç beklenmedik off road markaları ile bile karşılaştırılabiliyor. Ve başarı ile sıyrılabiliyor... Bu kadarını beklemezdim gerçekten...
Not olarka, birkaç kez Vdc yi kapatarak viraj denedim (Trafiğe kapalı alanda ve etrafta kimse yokken dahi olsa kemerim takılı durumda) Vdc devreye girdi
(09-12-2019, Saat: 16:32)scooby demiş ki: Ben buna benzer bi zeminde vdcyle kalmıştıım vdc yi kapattığınızda bazı yerlerden çok daha rahat kurtuluyosunuz .ilk videodaki teste bütün modlar kapatıp gazlasa zaten forester son engeli geçerdi.
vdc yok x mode yok
Çim biçme makinesi gibi gitti Muazzam...