Evet 2016 itibari ile (2016 modeller dahil) CVT problemi duyulmaz oldu. Ozellikle TR690 model isimli olan, 690Nm saft torkuna dayanikli (ve bu yuzden dizelde ve XT’de kullanilan) sanziman unitesi bircok donanimsal ve yazilimsal guncelleme aldi.
En buyuk mesele CVT yagi meselesi. Subaru degismesine gerek yok diyor ama servis manual’lerinde, herhangi bir CVT sorunundan once hemen orada “bakin bakalim CVT yagi ne durumda? Yag kotulesmis ise bu problem o yuzden olusmus olabilir” yaziyor.
Velhasil, CVT yagini degistirmek, hatta uc bes yag degisiminden birinde CVT yagini da degistirmek CVT problemlerini bertaraf edebilir (daha dogru bir ifade ile, bu problemlerin hic ortaya cikmamasini saglayabilir) diye dusunuyorum.
Ben arıza olmadığı bilgisine katılmıyorum. Yada, benim aracım sanırım bir ilk bu durumda ... Şu anda 2013 yılında aldığım ve gözüm gibi baktığım XV model aracımda şanzıman arızası var. Subaru'dan iyi niyet garantisi kapsamında tamir edilmesini talep ettim cevap bekliyorum. Bilinen bir sorun olduğu ve bütün dünyada bu konuda gerekenler yapıldığı için cevaplarının olumlu olacağını düşünmekle birlikte, tamir sonrasında bu sorunu yaşamaya devam eder miyim endişesi de var.
Ben arıza olmadığı bilgisine katılmıyorum. Yada, benim aracım sanırım bir ilk bu durumda ... Şu anda 2013 yılında aldığım ve gözüm gibi baktığım XV model aracımda şanzıman arızası var. Subaru'dan iyi niyet garantisi kapsamında tamir edilmesini talep ettim cevap bekliyorum. Bilinen bir sorun olduğu ve bütün dünyada bu konuda gerekenler yapıldığı için cevaplarının olumlu olacağını düşünmekle birlikte, tamir sonrasında bu sorunu yaşamaya devam eder miyim endişesi de var.
Saygılarımla
Merhaba
Öncelikle geçmiş olsun ve hosgeldiniz forumumuza. Hem bu arıza konusunu biraz daha detayli anlatirsaniz Hem de Tanışma bölümünde kendinizden bahsederseniz cok seviniriz.
Elimizden geldigince sorunu idrak edip yardim etmeye çalısırız.
Ben arıza olmadığı bilgisine katılmıyorum. Yada, benim aracım sanırım bir ilk bu durumda ... Şu anda 2013 yılında aldığım ve gözüm gibi baktığım XV model aracımda şanzıman arızası var. Subaru'dan iyi niyet garantisi kapsamında tamir edilmesini talep ettim cevap bekliyorum. Bilinen bir sorun olduğu ve bütün dünyada bu konuda gerekenler yapıldığı için cevaplarının olumlu olacağını düşünmekle birlikte, tamir sonrasında bu sorunu yaşamaya devam eder miyim endişesi de var.
Ben arıza olmadığı bilgisine katılmıyorum. Yada, benim aracım sanırım bir ilk bu durumda ... Şu anda 2013 yılında aldığım ve gözüm gibi baktığım XV model aracımda şanzıman arızası var. Subaru'dan iyi niyet garantisi kapsamında tamir edilmesini talep ettim cevap bekliyorum. Bilinen bir sorun olduğu ve bütün dünyada bu konuda gerekenler yapıldığı için cevaplarının olumlu olacağını düşünmekle birlikte, tamir sonrasında bu sorunu yaşamaya devam eder miyim endişesi de var.
Araçta aldığımdan beri vites geçişlerinde titreme vardı. Şanzıman sorununu duymuştum ama ...Son olarak bir kaç hafta önden gelen bir ses dikkatimi çekti. Ses giderek artınca İstinye Bayraktar'a götürdüğümde şanzımanda sorun olduğunu maliyeti açınca söyleyebileceklerini söylediler, ısrar edince 13.000 ile 27.000 TL arasında bir masrafı olabileceğini öğrendim. Subaru'ya yazdım 2 hafta olacak cevap bekliyorum. Aracı da kullanmıyorum. Bakalım ne olacak?
Merhabalar, hoşgeldiniz. Araçla ilgili Bayraktar'dan bir haber geldi mi? Bir de eğer mahsuru yoksa, hızlı / yavaş, (L'ye çekerek) sert devirli veya sakin, yokuşta el freni.çekerek / çekmeden tercih ettiğiniz sürüş karakterinizi, ve son olarak 60 bini geçtiyse şanzıman yağının değiştirilip değiştirilmediğini sorabilir miyim? Ben de Xv kullanıcısıyım, o nedenle soruyorum.